Οι 2 κρύες εποχές του χρόνου μας έφτασαν στο τέλος τους. Κάνοντας μια ανασκόπηση σε αυτές, θα λέγαμε πως βρήκαμε την αφορμή να μάθουμε, να παρατηρήσουμε αλλά και να δημιουργήσουμε σχετικά με αυτές και τα στοιχεία τους.
Μας δόθηκε η ευκαιρία να εξερευνήσουμε τους μήνες της καθεμιάς εποχής, τις αλλαγές που δημιουργήθηκαν στο περιβάλλον με τα καιρικά φαινόμενα αλλά και τα χρώματα που τις αντικατοπτρίζουν.
Το Φθινόπωρο μας γέμισε με κόκκινα, κίτρινα, πορτοκαλί και καφέ χρώματα τις δημιουργίες μας και τις τάξεις μας! Φυσικά, δεν έλειψαν οι αναφορές και οι δημιουργίες μας σχετικά με τα φρούτα του Φθινοπώρου!
Παρατηρήσαμε τις βροχερές μέρες, εξερευνήσαμε τα στοιχεία και τα αποτελέσματα αυτών και διακοσμήσαμε το σχολείο μας σχετικά…
Ο Χειμώνας, από τη μεριά του, μας έδωσε την ευκαιρία να παρατηρήσουμε, τι συμβαίνει στη φύση αυτές τις παγωμένες μέρες του χρόνου.
Συζητήσαμε για τις έννοιες, ζεστό–κρύο, και κάναμε σχετικές εργασίες…
Μιλήσαμε για τα ζώα που πέφτουν σε χειμερία νάρκη και φυσικά δεν παραλείψαμε να «φέρουμε» στο σχολείο μας τις αρκούδες με τη σπηλιά τους με το δικό μας μοναδικό τρόπο! Συζητήσαμε για τα ρούχα τα οποία φοράμε τις κρύες μέρες και με αφορμή αυτό, με ένα όμορφο τζάκι φτιαγμένο από χαρτόνι και τέμπερες, κάναμε το σχολείο μας ακόμα πιο ζεστό!
Με αφορμή τα στοιχεία του Χειμώνα δημιουργήσαμε εργασίες με βασικά στοιχεία το χιόνι και τους πάγους. Φυσικά, μας δόθηκε η ευκαιρία να μιλήσουμε για τα ζώα του Βόρειου και του Νότιου Πόλου και να κάνουμε σχετικές δραστηριότητες…
Το συνδυάσαμε με το θέμα της «Οικογένειας» των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων, το οποίο το δουλέψαμε εκείνο το διάστημα κι έτσι τα παιδιά έκαναν μια όμορφη ομαδική δουλειά, δημιουργώντας οικογένειες με ζώα των Πόλων και άλλες ομαδικές εικαστικές δημιουργίες.
Επιλέον, με αφορμή τις απορίες των παιδιών, μιλήσαμε για τα φρούτα του Χειμώνα.
Τέλος, δε μπορούσαμε να μην κάνουμε μια αφιέρωση στις Αλκυονίδες μέρες, αφού ήρθαν για να μας «μπερδέψουν» με αυτές τις ηλιόλουστες μέρες μέσα στην πιο κρύα εποχή του χρόνου!









