Χριστουγεννιάτικο εργαστήριο

Χαρούμενες παιδικές φωνές γέμισαν το νηπιαγωγείο μας καθώς πραγματοποιήθηκαν τα χριστουγεννιάτικα εργαστήρια όπου γονείς και παιδιά έβαλαν την φαντασία τους και έφτιαξαν τις πιο όμορφες κατασκευές.
Ακολουθώντας βήμα-βήμα την συνταγή φτιάξαμε τα πιο μυρωδάτα χριστουγεννιάτικα μπισκότα στολίζοντας τα με νόστιμη άχνη…
Και φυσικά η ημέρα έκλεισε με την επίσκεψη του Άγιου Βασίλη ο οποίος μας μοίρασε όμορφα δωράκια και μας έδωσε την υπόσχεση πως θα τον δούμε σύντομα…
Ευχαριστούμε θερμά όλους τους γονείς και συγγενείς που ήταν μαζί μας και έδωσαν τόση χαρά με την παρουσία τους στους μικρούς μαθητές.
Καλά Χριστούγεννα σε όλους με υγεία και ευλογία…
Ώρα Αγγλικών!!

Την ώρα των αγγλικών γνωρίσαμε τον gigerman μέσα από την ανάγνωση ενός παραμυθιού. Τον βοηθήσαμε και έπειτα ζωγραφίσαμε τη σκηνή του παραμυθιού που μας άρεσε περισσότερο…
Γνωρίσαμε νέες χριστουγεννιάτικες λέξεις στα αγγλικά και παίξαμε ένα παιχνίδι παρατηρητικότητας και συγκέντρωσης. Τέλος γράψαμε γράμμα στον Άγιο Βασίλη ζωγραφίζοντας το δωράκι που θέλουμε τη φετινή χρονιά..
Γράμμα στον Άγιο Βασίλη

Αφού η τάξη μας στολίστηκε χριστουγεννιάτικα, οι κατασκευές μας έχουν γεμίσει τους τοίχους του νηπιαγωγείου μας και χρυσόσκονη υπάρχει παντού, ήρθε η ώρα για το γράμμα προς τον Άγιο Βασίλη!!
Με υπομονή και πολύ προσοχή γράψαμε στον Άγιο Βασίλη το όνομα και την ηλικία μας και αφού του εξηγήσαμε τους λόγους που ήμασταν φέτος τα καλύτερα παιδιά, ζητήσαμε το δωράκι που επιθυμούμε για φέτος.
Έπειτα διπλώσαμε το γράμμα, το βάλαμε στο φάκελο και το ρίξαμε στο γραμματοκιβώτιο. Σύντομα τα γράμματα μας θα φτάσουν στη Καισαρεία με παραλήπτη τον αγαπημένο μας Άγιο Βασίλη.
Χριστουγεννιάτικη γιορτή

Στα πλαίσια της χριστουγεννιάτικης γιορτής του νηπιαγωγείου μας, οι μαθητές μεταμορφώθηκαν σε ταχυδρόμους, αστέρια, στολίδια, στρατιώτες, μουσικούς, χιονάνθρωπους, καραμελένιες, ελαφάκια και με την βοήθεια των ζωηρών ξωτικών διασκέδασαν μικρούς και μεγάλους που ήταν εκεί για να τους παρακολουθήσουν.
Παράλληλα με τις πρόβες οι μικροί μαθητές αλλά και πολλοί γονείς επιμελήθηκαν και τα προϊόντα του μπαζαρ το οποίο ακολούθησε μετά την παράσταση.
Τέλος θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε το σύλλογο γονέων και κηδεμόνων και τους γονείς των παιδιών για την βοήθεια τους στη οργάνωση του μπαζαρ και για τις όμορφες δημιουργίες που προσέφεραν.
Ομαδικές δραστηριότητες

Στις ομαδικές δραστηριότητες της τάξης μας περιλαμβάνονται χειροτεχνίες, ομαδικές κατασκευές, ελεύθερη απασχόληση με το ξύλινο υλικό,
Ασκήσεις προγραφής και σειροθέτησης, ταξινόμηση χρωμάτων και δραστηριότητες που ενισχύουν την φωνολογική μας ενημερότητα, την λεπτή κινητικότητα και τον οπτικοκινητικό μας συντονισμό
Γνωρίζοντας την ελιά

Στα πλαίσια της θεματικής ενότητας “Λιομάζωμα” γνωρίσαμε την ελιά και τί αυτή μας δίνει. Σε επίσκεψη μας στο πατητήρι “Ζαχαίος” είχαμε την ευκαιρία να μαζέψουμε τις ελιές με τα ραβδιά και τα χτένια, να γνωρίσουμε πως επεξεργάζονται τις ελιές προκειμένου να φτιαχτεί το λάδι και να φτιάξουμε τα δικά μας λαδοκούλουρα. Είδαμε διαφορετικά είδη ελιάς, το ελαιόλαδο και την πάστα ελιάς και στη συνέχεια γνωρίσαμε την διαδικασία που χρειάζεται για την κατασκευή σαπουνιών καθώς και το γαϊδουράκι που φιλοξενείται εκεί. Ήταν μια συναρπαστική εμπειρία για τους μαθητές οι οποίοι επιστρέφοντας στο νηπιαγωγείο έφτιαξαν τις δικές τους δημιουργίες με θέμα την “ελιά”
Βιωματική προσέγγιση του τρύγου

Στα πλαίσια της Θεματικής Ενότητας “Ο τρύγος” το νηπιαγωγείο μας επισκέφτηκε το Paradise Park όπου τα παιδιά είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν βιωματικά το σταφύλι, τον τρύγο και να πατήσουν σταφύλια με τα ποδαράκια τους βγάζοντας τον μούστο. Στη συνέχεια δοκιμάσαμε μουσταλευριά και μουστοκούλουρα και γνωρίσαμε τα ζωάκια του πάρκου. Παίξαμε στα γηπεδάκια του πάρκου και επιστρέφοντας στο νηπιαγωγείο μας φτιάξαμε τα δικά μας μουστοκούλουρα.
Εσωτερικός Κανονισμός 2022-23
Καλημέρα κόσμε!
Σας καλωσορίζουμε στην ιστοσελίδα του 6ου Νηπιαγωγείου Αχαρνών.
Από σήμερα θα μπορείτε να ενημερώνεστε από την ιστοσελίδα μας για τις δράσεις του σχολείου μας καθώς και για σημαντικά θέματα που αφορούν τη λειτουργία του σχολείου μας.


















































































