Καλοκαιρινές Ευχές
Η Διεύθυνση & ο Σύλλογος Διδασκόντων σας εύχονται όμορφες, ξένοιαστες , ευχάριστες , χαρούμενες , δημιουργικές καλοκαιρινές διακοπές .
Καλοκαιρινές Εφημερίες
Κατά τους μήνες Ιούλιο και Αύγουστο, το σχολείο θα είναι ανοικτό κάθε Τρίτη από τις 08.15 έως 13.00 . Οι εγγραφές για τη νέα σχολική χρονιά 2018-19 για τους μαθητές της Α΄Γυμνασίου θα συνεχιστούν από τις 3 Σεπτεμβρίου 2018 . Από τη Διεύθυνση
