Σχολική επίσκεψη των τάξεων Α΄ και Β’ Δημοτικού σε Εργαστήρι Κεραμικής
Οι μαθητές και οι μάθητριες των τάξεων Α’ και Β΄ Δημοτικού του σχολείου μας, την Τρίτη, 3 Δεκεμβρίου 2024, επισκέφτηκαν το Εργαστήρι Κεραμικής στο Μεταξουργείο. Εκεί, γνώρισαν το επάγγελμα του αγγειουπλάστη, τα υλικά που χρησιμοποιεί για να κατασκευάσει τα αγγεία του, έθεσαν ερωτήσεις στον αγγειοπλάστη, καθώς και παρακολούθησαν κουκλοθέατρο. Στο τέλος, δημιούργησαν οι ίδιοι και οι ίδιες στολίδια από πηλό, τα οποία πήραν μαζί τους.


