Λαογραφικό μουσείο, Β΄ Δημοτικού
Μερικά από τα εκθέματα που θα δείτε στη λαογραφική έκθεση των τμημάτων Β΄1 και Β΄2 του σχολείου μας.
Μερικά από τα εκθέματα που θα δείτε στη λαογραφική έκθεση των τμημάτων Β΄1 και Β΄2 του σχολείου μας.
Με ιδιαίτερη χαρά το σχολείο μας φιλοξένησε, την Παρασκευή 24 Απριλίου, μια ξεχωριστή δράση με τη συμμετοχή εκπαιδευμένου σκύλου-βοηθού και της συνοδού του. Οι μαθητές είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν από κοντά τον ρόλο και τη σημασία των σκύλων υποστήριξης στην καθημερινότητα των ανθρώπων, να ενημερωθούν για την εκπαίδευσή τους, αλλά και να αναπτύξουν στάσεις σεβασμού και ενσυναίσθησης απέναντι στα ζώα. Μέσα από την παρουσίαση και την αλληλεπίδραση, τα παιδιά έδειξαν μεγάλο ενδιαφέρον, έκαναν ερωτήσεις και συμμετείχαν ενεργά, αποκομίζοντας πολύτιμες εμπειρίες και γνώσεις. Τέτοιες δράσεις ενισχύουν την καλλιέργεια αξιών, όπως η αποδοχή, η συνεργασία και η υπευθυνότητα.
Πιο συγκεκριμένα, η χειρίστρια Άννα Μπαλάκη και ο Εκπαιδευτής Κινητικότητας και Προσανατολισμού του Κέντρου Εκπαίδευσης και Αποκατάστασης Τυφλών, Μενέλαος Τσαούσης, παρουσίασαν στους μαθητές και στις μαθήτριες του σχολείου μας τον τρόπο εκπαίδευσής τους καθώς και τον τρόπο με τον οποίο θα αναγνωρίζουν πως πρόκειται για σκύλο-οδηγό. Ακόμη, μίλησαν για τη σωστή συμπεριφορά που πρέπει να υιοθετούμε όταν συναντάμε έναν σκύλο-οδηγό και τον/τη χειριστή/-τριά του.
Πατώντας στο link θα βρείτε τον σύνδεσμο της ψηφιακής αίθουσας.Πρόσκληση σε διαδικτυακή εκδήλωση 
Με αφορμή την ημέρα κατά του σχολικού εκφοβισμού, στις 6 Μαρτίου, οι μαθητές και οι μαθήτριες του σχολείου μας συζήτησαν με τους/τις εκπαιδευτικούς τους για το φαινόμενο του εκφοβισμού και τις μορφές που μπορεί να πάρει. Αξιοποιήθηκαν σχετικά βιβλία που μιλούν για το φαινόμενο αυτό. Μέσα από διάλογο εξέφρασαν τις σκέψεις και τα συναισθήματά τους και τονίστηκε η σημασία του σεβασμού και της αποδοχής. Τα παιδιά δημιούργησαν αφίσες, ζωγράφισαν συνεργατικά, στέλνοντας το δικό τους μήνυμα υπερ της φιλίας, της συνεργασίας και της καλοσύνης.
Αγαπητοί γονείς/ κηδεμόνες στο παρακάτω αρχείο υπάρχουν πληροφορίες σχετικά με την ενημερωτική τηλεδιάσκεψη που θα πραγματοποιηθεί διαδικτυακά στις 5/3/2026 και ώρα 18.00.
Υπάρχει και το σχετικό link στο αρχείο. ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΗΣ ΤΗΛΕΔΙΑΣΚΕΨΗΣ 5-3-26 ΑΙΓΑΛΕΩ
Αγαπητοί γονείς/κηδεμόνες,
Σας ενημερώνουμε ότι, τη Δευτέρα 2 Μαρτίου 2026 και ώρες 17.00-20.00 θα πραγματοποιηθεί Διαδικτυακό Εργαστήριο Εκπαίδευσης (webinar) για γονείς/κηδεμόνες/φροντιστές, στο πλαίσιο της Εθνικής Δράσης κατά της Παιδικής Παχυσαρκίας.Σας παραθέτουμε την πρόσκληση στο διαδικτυακό εργαστήριο καθώς και οδηγίες για τη σύνδεσή σας στην σχετική πλατφόρμα.
Πρόσκληση: Πρόσκληση WEBINAR γονέων-φροντιστών_2-3-26 (1)
Οδηγίες σύνδεσης στο TEAMS: Οδηγός Σύνδεσης στο MsTEAMS