Δράση ενεργού πολίτη για την ανακύκλωση

Στην Α’ Δημοτικού του σχολείου μας, οι μικροί μαθητές μας αποδεικνύουν καθημερινά ότι με μικρές πράξεις μπορούν να γίνουν ενεργοί πολίτες και να συμβάλλουν σε έναν πιο καθαρό και βιώσιμο κόσμο.

Μέσα από την πρωτοβουλία μας, δημιουργήσαμε έναν αυτοσχέδιο κάδο ανακύκλωσης στην τάξη μας, στον οποίο συλλέγουμε ανακυκλώσιμα υλικά όπως χαρτί, πλαστικό και αλουμίνιο. Κάθε εβδομάδα, όλοι μαζί, με πολλή χαρά και ενθουσιασμό, μεταφέρουμε τα υλικά στον μπλε κάδο ανακύκλωσης που βρίσκεται έξω από το σχολείο μας.

Η δραστηριότητα αυτή δεν είναι μόνο μια πρακτική προσέγγιση στην ανακύκλωση, αλλά και μια ευκαιρία να διδάξουμε στα παιδιά την αξία της προστασίας του περιβάλλοντος. Τα παιδιά μαθαίνουν  πως μικρές, καθημερινές πράξεις μπορούν να κάνουν τη διαφορά και καλλιεργούν στάσεις υπευθυνότητας και αγάπης για τη φύση.

Με μεγάλη χαρά, μοιραζόμαστε τις στιγμές μας από τη δράση μέσα από φωτογραφίες και περιμένουμε να εμπνεύσουμε και άλλα τμήματα του σχολείου μας να συμμετάσχουν σε παρόμοιες δραστηριότητες!

Η ανακύκλωση είναι η αρχή ενός πιο πράσινου μέλλοντος – και οι μαθητές/τριές  μας βρίσκονται στην πρώτη γραμμή αυτής της προσπάθειας!

ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΠΑΙΔΙΚΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ, 2 ΑΠΡΙΛΙΟΥ

   ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΠΑΙΔΙΚΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ
   2 ΑΠΡΙΛΙΟΥ

Η Παγκόσμια ημέρα παιδικού βιβλίου γιορτάζεται κάθε χρόνο στις 2 Απριλίου, γενέθλια ημέρα του Δανού παραμυθά Χανς Κρίστιαν ΄Αντερσεν. Σκοπός της είναι να εμπνεύσει στα παιδιά την αγάπη για το διάβασμα και να βοηθήσει στην καλλιέργεια της φιλαναγνωσίας.

Ευχαριστούμε τον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων, ο οποίος συμβάλλοντας στον παραπάνω σκοπό, δώρισε σε δύο παιδιά σε κάθε τμήμα του σχολείου μας, μετά από κλήρωση, λογοτεχνικά βιβλία.

Hmera Paidikoy Biblioy                              2 Aprilioy

ΕΠΙΔΟΣΗ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑΣ Β΄ΤΡΙΜΗΝΟΥ

ΑΓΑΠΗΤΟΙ ΓΟΝΕΙΣ ΚΑΙ ΚΗΔΕΜΟΝΕΣ,ΣΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΝΟΥΜΕ ΟΤΙ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ,21-03 2025, ΣΤΙΣ 13:20΄ ΘΑ ΔΟΘΟΥΝ ΟΙ ΕΛΕΓΧΟΙ ΠΡΟΟΔΟΥ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ- ΜΑΘΗΤΡΙΩΝ ΤΩΝ Γ΄, Δ΄, Ε΄ΚΑΙ ΣΤ΄ΤΑΞΕΩΝ…

ΟΙ ΓΟΝΕΙΣ ΠΟΥ ΘΑ ΕΡΘΟΥΝ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΑΙ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΓΟΝΙΚΗ ΑΔΕΙΑ ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΝΤΑΙ ΝΑ ΣΤΕΙΛΟΥΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΜΗΝΥΜΑ ΣΤΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ, ΤΙΣ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΕΣ ΗΜΕΡΕΣ,mail@6dim-perist.att.sch.gr ΑΝΑΦΕΡΟΝΤΑΣ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΗΣ ΜΑΘΗΤΡΙΑΣ Ή ΤΟΥ ΜΑΘΗΤΗ ΚΑΙ ΤΟ ΤΜΗΜΑ ΣΤΟ ΟΠΟΙΟ ΦΟΙΤΑ….ΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΤΩΝ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΩΝ ΘΑ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΣΤΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ,ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΠΟΥ ΧΡΕΙΑΖΕΣΤΕ ΚΑΠΟΙΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ….Η ΑΠΟΧΩΡΗΣΗ ΣΑΣ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΞΟΔΟ, ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΟΔΟ ΠΤΟΛΕΜΑΪΔΟΣ.
telos

Η ΔΙΕΥΘΥΝΤΡΙΑ
ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ ΚΩΝΣΤΑΝΤΑΡΕΑ

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΓΙΑ ΕΓΓΡΑΦΕΣ Α΄ ΤΑΞΗΣ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΕΤΟΥΣ 2025-26

6o-14o   ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ

ΤΑΧ. Δ/ΝΣΗ:  ΠΤΟΛΕΜΑΪΔΟΣ 51

ΤΗΛΕΦ.- 2105733844……2105712632

mail@6dim-perist.att.sch.gr…………….mail@14dim-perist.att.sch.gr

 

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΓΙΑ ΕΓΓΡΑΦΕΣ Α΄ ΤΑΞΗΣ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΕΤΟΥΣ 2025-26

 

Οι αιτήσεις εγγραφής των μαθητών/τριών που θα φοιτήσουν  για πρώτη φορά στην Α΄ τάξη του δημοτικού σχολείου το σχολικό έτος 2025-26, θα πραγματοποιηθούν από   6 έως 26 Μαρτίου 2025  στην ειδική ψηφιακή πλατφόρμα «Εγγραφή στην Πρώτη Δημοτικού» στη διεύθυνση:   https://adimotikou.eservices.minedu.gov.gr, με υποβολή ηλεκτρονικής αίτησης εγγραφής, την οποία υποβάλλει ένας εκ των δύο γονέων/κηδεμόνων/εχόντων την επιμέλεια των μαθητών/τριών που γεννήθηκαν από 1-1-2019 έως και 31-12-2019.

 

ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΕΓΓΡΑΦΗΣ

  1. Είσοδος:

με τους προσωπικούς κωδικούς taxisnet του ενός εκ των δύο γονέων εχόντων την επιμέλεια των μαθητών/τριών

  1. Ανάρτηση:
  • ατομικό δελτίο υγείας μαθητή/τριας,
  • βιβλιάριο υγείας ή στοιχείο από το οποίο αποδεικνύεται ότι έγιναν τα εμβόλια που προβλέπονται και είναι ενταγμένα στο Εθνικό Πρόγραμμα Εμβολιασμών
  • τυχόν γνωμάτευση από Κέντρο Διεπιστημονικής Αξιολόγησης, Συμβουλευτικής & Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ.) ή δημόσιο ιατροπαιδαγωγικό κέντρο ή άλλη αρμόδια προς τούτο δημόσια υπηρεσία.

Σε περίπτωση μη ανάρτησης των παραπάνω δικαιολογητικών ο/η αιτών/ούσα καλείται να τα προσκομίσει στο σχολείο κατανομής εντός της προθεσμίας εγγραφών.

Η σχολική μονάδα που θα φοιτήσουν οι μαθητές/τριες προσδιορίζεται από την ηλεκτρονική εφαρμογή «GIS- based “Χωροταξικό”» με βάση τη διεύθυνση κατοικίας που έχει δηλωθεί και επικαιροποιηθεί στο Νηπιαγωγείο φοίτησης

  • ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΟ ΟΛΟΗΜΕΡΟ Ή ΤΗΝ ΠΡΩΙΝΗ ΖΩΝΗ

Συμπληρώνεται ηλεκτρονικά στην κατάλληλη επιλογή

  • ΟΡΙΣΜΟΣ ΣΥΝΟΔΩΝ ΜΑΘΗΤΗ/ΤΡΙΑΣ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΑΠΟΧΩΡΗΣΗ

Συμπληρώνεται ηλεκτρονικά στην κατάλληλη επιλογή

  • ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΣΗ ΕΓΓΡΑΦΗΣ

Ο έτερος γονέας με τους προσωπικούς του/της κωδικούς εισέρχεται στην ψηφιακή πλατφόρμα κι επιβεβαιώνει την αίτηση που έχει υποβληθεί.

  • ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΕΓΓΡΑΦΗΣ (ΔΙΟΡΘΩΣΗ ΛΑΘΩΝ)

Ο/Η υποβάλλων/ουσα την αίτηση ενημερώνεται σχετικά με την εξέλιξη αυτής ή για τυχόν διορθώσεις που πρέπει να γίνουν.

  • ΑΔΥΝΑΜΙΑ ΧΡΗΣΗΣ ΨΗΦΙΑΚΗΣ ΠΛΑΤΦΟΡΜΑΣ

Σε αυτή την περίπτωση η αίτηση και τα δικαιολογητικά υποβάλλονται δια ζώσης στον/η Διευθυντή/ντρια

 

ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ

Η αποδοχή της αίτησης ΔΕΝ συνεπάγεται αυτοδίκαιη εγγραφή του μαθητή/τριας στη σχολική μονάδα που έχει δηλωθεί. Η σχολική μονάδα εγγραφής του μαθητή/τριας καθορίζεται μετά το πέρας της διαδικασίας υποβολής των αιτήσεων και αφού η αρμόδια Γ΄Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Αθήνας κατανείμει τις αιτήσεις σύμφωνα με τις διαθέσιμες θέσεις ανά Δημοτικό σχολείο.

Εορτή των Τριών Ιεραρχών

ΟΙ ΑΓΙΟΙ ΤΡΕΙΣ ΙΕΡΑΡΧΕΣ

ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ Ο ΜΕΓΑΣ
ΓΡΗΓΟΡΙΟΣ Ο ΘΕΟΛΟΓΟΣ
ΙΩΑΝΝΗΣ Ο ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΣ

Μας δίδαξαν
τη φιλομάθεια
την κριτική σκέψη
την αγάπη
την ενσυναίσθηση…

Σήμερα Πέμπτη, 30 Ιανουαρίου 2025, οι μαθητές και οι μαθήτριες της Ε΄ και Στ΄ τάξης με την ελληνική σημαία (σημαιοφόρος και παραστάτες της 1ης περιόδου) και τη συνοδεία εκπαιδευτικών και της Διευθύντριας, παρακολούθησαν τη Θεία Λειτουργία και τη συμμετοχή στην αρτοκλασία.

Σε όλα τα παιδιά του σχολείου μοιράστηκαν άρτοι.

Χρόνια πολλά

Χριστουγεννιάτικες δημιουργίες με κουκουνάρια, από τη Στ΄ τάξη

 

 

ΕΠΙΔΟΣΗ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑΣ Α΄ΤΡΙΜΗΝΟΥ

Σας ενημερώνουμε ότι η παράδοση της βαθμολογίας του Α΄ τριμήνου, της σχολικής χρονιάς 2024-2025, για τις τάξεις Γ΄,Δ΄,Ε΄ και Στ΄, θα πραγματοποιηθεί την Παρασκευή,20- 12-2024 στις 13:20, μετά τη λήξη των μαθημάτων, στις αντίστοιχες αίθουσες. Υπενθυμίζουμε ότι η παραμονή των μαθητών και των μαθητριών στον χώρο του σχολείου μετά τις 13:15΄ γίνεται με αποκλειστική ευθύνη των γονέων, όσον αφορά στην εποπτεία τους. Όποιος/-α γονέας/κηδεμόνας επιθυμεί βεβαίωση για λήψη γονικής άδειας τη συγκεκριμένη ημέρα, παρακαλείται να στείλει e-mail στο σχολείο, αναφέροντας το ονοματεπώνυμο της μαθήτριας ή του μαθητή και την τάξη, καθώς και σε ποιον αφορά η βεβαίωση(μητέρα ή πατέρα).

Η Διευθύντρια
Σταυρούλα Κωνστανταρέα

ελεγχοι α τριμηνου