Πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος για την υποβολή οικονομικής προσφοράς που αφορά εκπαιδευτική επίσκεψη στο Καρπενήσι

Πατήστε ΕΔΩ για να δείτε την πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος για την υποβολή οικονομικής προσφοράς που αφορά εκπαιδευτική επίσκεψη στο Καρπενήσι.

Εκπαιδευτικοί από την Ισπανία

 

viber image 2023 03 29 19 54 19 464

Η εβδομάδα από 20 έως 24 Μαρτίου ήταν πολύ ξεχωριστή για το σχολείο μας. Στο πλαίσιο προγράμματος Erasmus+, μας επισκέφτηκαν τέσσερις εκπαιδευτικοί από το σχολείο CBM Joaquin Carrion Valverde που βρίσκεται στην πόλη San Javier της  Murcia. Γνώρισαν το σχολείο μας, παρακολούθησαν τα εκπαιδευτικά μας προγράμματα και διδασκαλίες των εκπαιδευτικών όλων των ειδικοτήτων. Τους ενημερώσαμε για το εκπαιδευτικό μας σύστημα, παράλληλα αντλήσαμε χρήσιμες πληροφορίες για αυτό της Ισπανίας, και ανταλλάξαμε απόψεις πάνω σε εκπαιδευτικά θέματα. Τέλος την Παρασκευή 24 Μαρτίου γιορτάσαμε μαζί την Εθνική μας επέτειο και παρακολούθησαν με ενθουσιασμό τις εκδηλώσεις και τους παραδοσιακούς χορούς των μαθητών μας.

εικόνας WhatsApp 2023 03 25 στις 11.06.08 εικόνας WhatsApp 2023 03 26 στις 11.18.26

Ανακοίνωση για τις εγγραφές μαθητών Α΄ Δημοτικού 2023-2024

Για τη διαδικασία εγγραφής των μαθητών/τριών στο Δημοτικό Σχολείο, σας γνωρίζουμε ότι:

Στην Α΄ τάξη εγγράφονται υποχρεωτικά όσοι μαθητές γεννήθηκαν από την 1η Ιανουαρίου μέχρι και την 31η Δεκεμβρίου 2017. Οι εγγραφές θα πραγματοποιηθούν το διάστημα από 1 μέχρι και 20 Μαρτίου 2023 και ώρες 9:00-10:00 και 13:15-14:00 καθημερινά, μόνο κατόπιν προηγούμενης συνεννόησης (ραντεβού) στο τηλέφωνο ή στην ηλεκτρονική διεύθυνση (e-mail) του σχολείου.

Τα όρια του 6ου Δημοτικού Σχολείου Παλλήνης είναι:

Λ. Μαραθώνος – Αλτάνη – Μικράς Ασίας – Σινά – Κρήνης – Φαναρίου – Ελαιώνων – Ζώνη Πεντελικού – όρια Κοινότητας Πικερμίου – Λ. Μαραθώνος (περικλείονται οι οικισμοί Μάριζα, Νέα Παλλήνη και Πανόραμα Παλλήνης). Στα γεωγραφικά όρια του σχολείου ανήκουν και οι κατοικίες με ζυγό αριθμό επί των οδών Αλτάνη – Μικράς Ασίας – Σινά – Κρήνης – Φαναρίου, όπως και το κομμάτι της οδού Κρήνης από τη συμβολή με την οδό Σινά και ανατολικά.

Πατήστε ΕΔΩ για να δείτε ολόκληρη την ανακοίνωση και τα απαραίτητα δικαιολογητικά για την εγγραφή των μαθητών.

Πατήστε ΕΔΩ για να δείτε τη σχετική εγκύκλιο του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων.

Χριστουγεννιάτικο Παζάρι

Την Τρίτη 20/12 και Τετάρτη 21/12 πραγματοποιήθηκε το Χριστουγεννιάτικο Παζάρι του σχολείου μας με δημιουργίες- κατασκευές των μαθητών της ΣΤ΄ τάξης και παράλληλα με την πολύτιμη συνεισφορά των γονιών τους. Οι μαθητές της ΣΤ΄ δημιούργησαν χειροποίητα αρωματικά σαπούνια και κεριά στον χώρο του σχολείου και με πολλή χαρά και μεράκι πρόσφεραν στο παζάρι με σκοπό τη συγκέντρωση χρήματων για τη δημιουργία Σχολικής Βιβλιοθήκης, ενός χώρου χαλάρωσης, μάθησης, δημιουργικότητας, χρωμάτων και χαράς! Το παζάρι ολοκληρώθηκε στο 2ημερο 20-21/12 με μεγάλη επιτυχία και με τη νέα χρονιά θα αρχίσει να υλοποιείται ένας στόχος πολύτιμος για όλους τους μαθητές τους σχολείου μας, η Σχολική μας Βιβλιοθήκη.

Δειτε εδώ Φωτογραφίες

Συμμετοχή του 6ου ΔΣ. Παλλήνης στο Ευρωπαϊκό πρόγραμμα “AMeLiE”

Τον Φεβρουάριο του 2021 η σχολική μας μονάδα δέχθηκε πρόσκληση προκειμένου να συμμετάσχει στο ευρωπαϊκό έργο “AMeLiE. Προηγμένη Εκπαίδευση στον Αλφαβητισμό των Μέσων για την αντιμετώπιση της διαδικτυακής ρητορικής μίσους”. Το έργο AMeLiE συγχρηματοδοτείται από το Πρόγραμμα Erasmus+ της Ευρωπαϊκής Ένωσης, (Key Action 2) και υλοποιείται από ένα εταιρικό σχήμα 6 εταίρων από 5 χώρες (Ιταλία, Βέλγιο, Ελλάδα, Γερμανία, Ρουμανία). Στην Ελλάδα υλοποιείται από την Ερευνητική Ομάδα DAISSy του Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστημίου (ΕΑΠ).

Κύριος στόχος του έργου είναι να παράσχει στους εκπαιδευτικούς όλων των βαθμίδων και στους εκπροσώπους των σχολικών κοινοτήτων (συμπεριλαμβανομένων των οικογενειών) μια καινοτόμο μεθοδολογία και προσέγγιση για την αντιμετώπιση του φαινομένου της διαδικτυακής ρητορικής μίσους.
Στόχοι του έργου είναι:
1. Η προώθηση της ανταλλαγής σε Ευρωπαϊκό επίπεδο καλών πρακτικών σε σχολεία στον τομέα της καταπολέμησης της διαδικτυακής ρητορικής μίσους.
2. Η παραγωγή ενός εκπαιδευτικού σεμιναρίου για επαγγελματίες της σχολικής εκπαίδευσης προσαρμόζοντας και συνδυάζοντας διάφορες υπάρχουσες καλές πρακτικές με περαιτέρω προηγμένες διαδικτυακές μαθησιακές προσεγγίσεις.
3. Η δημιουργία μιας πλατφόρμας για ομαδική μάθηση και crowdsourcing, μέσω της οποίας τα συμμετέχοντα σχολεία θα είναι σε θέση να αντιμετωπίσουν το ζήτημα με τη βοήθεια εκπαιδευτικού  υλικού που δημιουργήθηκε από ειδικούς, να συζητήσουν σχετικές περιπτώσεις, να αναλάβουν πρωτοβουλίες από κάτω προς τα επάνω.
Τα συμμετέχοντα σχολεία θα επωφεληθούν από τα αποτελέσματα του έργου, καταρχάς μέσω της άμεσης εκπαίδευσης 5 εκπαιδευτικών και εκπροσώπων σχολικών κοινοτήτων για κάθε ευρωπαϊκή χώρα (Ιταλία, Βέλγιο, Ελλάδα, Γερμανία, Ρουμανία). Μετά την εκπαίδευση οι 5 εκπαιδευτικοί θα πρέπει να συμπεριλάβουν και να εκπαιδεύσουν άλλους 5 χρήστες ο καθένας. Εν τέλει, θα χρησιμοποιηθεί η διαδικτυακή πλατφόρμα με το εκπαιδευτικό υλικό τόσο για την ανταλλαγή πόρων όσο και για την άμεση επαφή με άλλες πραγματικότητες από όλη την Ευρώπη.
Κάθε σχολείο μπορεί να συμμετάσχει σε έναν διαγωνισμό προτείνοντας μια επικοινωνιακή καμπάνια που θα μεταφέρει το μήνυμα της αντίθεσης στη ρητορική μίσους, επιλέγοντας τα προτιμώμενα μέσα επικοινωνίας (βίντεο, φωτογραφίες, ψηφιακή αφήγηση, παραστατικές τέχνες, κτλ.) Οι νικητές θα συμμετάσχουν σε μία εκδήλωση διάχυσης στις Βρυξέλλες.
Για το σχολικό έτος 2021-2022 το μήνυμα που επιλέχθηκε αναφορικά με την αντίθεση στη ρητορική μίσους είναι το εξής:
Ημέρα ευγενικής ομιλίας (μηνιαία συχνότητα): όλοι οι χρήστες του δικτύου θα παράγουν ένα μήνυμα ειρήνης και δημοκρατίας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και θα καταρτιστεί μια κατάταξη των πιο δημοφιλών, ορατή στην πλατφόρμα. Στη σχολική μας μονάδα το πρόγραμμα φέτος εκπονήθηκε από τη Διευθύντρια Ειρήνη Πολυδώρου και την εκπαιδευτικό της Θεατρικής Αγωγής Αντιγόνη Νέτα, στα τμήματα Α, Β, Γ1 και Γ2.
Αρχικά, στους μαθητές του τμήματος Γ2 τάξης δόθηκε ένα κρυπτόλεξο, προκειμένου να αναζητήσουν τις έξι λέξεις που σημειώνονταν δίπλα, αφού προηγήθηκε συζήτηση γύρω από το εννοιολογικό τους περιεχόμενο (μπορείτε να δείτε τη φωτογραφία).
Στη συνέχεια ζητήθηκε από τους μαθητές να φτιάξουν διαλόγους σε συννεφάκια, στους οποίους να φαίνεται ότι απευθύνονται με ευγένεια ο ένας στον άλλον. ΔΕΙΤΕ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
Έπειτα, η εκπαιδευτικός της Θεατρικής Αγωγής παρουσίασε στις τάξεις Α΄, Β΄ και Γ΄ το λογοτεχνικό βιβλίο “Τα ξωτικά με μαθαίνουν καλούς τρόπους” και ζήτησε από τους μικρούς μαθητές να επιλέξουν το ξωτικό που χρειάζονται περισσότερο, να το χρωματίσουν, να το κόψουν και να το βάλουν στο μολύβι τους προκειμένου να το έχουν πάντα μαζί τους. ΔΕΙΤΕ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
Τέλος, τα παιδιά έφτιαξαν την πόλη των ξωτικών και με τα χάρτινα κουκλάκια έπαιξαν ιστορίες για όσους έχουν ανάγκη να διορθώσουν τους τρόπους τους. Μερικά, μάλιστα, παιδιά έβαζαν τα ξωτικά τους στον ώμο του φίλου τους ή ενός συμμαθητή τους κι έκαναν τη φωνή του ξωτικού να μιλάει στο αυτί τους.