6o Δημοτικό Σχολείο Ορεστιάδας – Ευγενίδειο
Ιούνιος 2026
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930  

Kατηγορίες

Πρόσφατες Δημοσιεύσεις

Φροντίζω το Περιβάλλον

Στα πλαίσια του μαθήματος Εργαστήρια Δεξιοτήτων , στην θεματική φροντίζω το περιβάλλον και συγκεκριμένα Φυσικές καταστροφές – πολιτική προστασία με τίτλο “Το θλιμμένο δάσος” ( Δασικές Πυρκαγιές), την Παρασκευή 22 /10/2021 οι μαθητές της Ε2 τάξης του Σχολείου μας συμμετείχαν σε διαδικτυακή συνάντηση κατά την οποία παρακολούθησαν παρουσίαση από την κα Κούτση Διονυσία , Υποψήφια Διδάκτωρ του ΕΜΠ , Μηχανικό Χωροταξίας,Πολεοδομίας και Περιφερειακής Ανάπτυξης

Υ.Δ. Σχολής Τοπογράφων Μηχανικών – Μηχανικών Γεωπληροφορικής ΕΜΠ
MSc Περιβάλλον και Ανάπτυξη.
Οι μαθητές μοιράστηκαν σκέψεις , διατύπωσαν τα ερωτήματα τους και απάντησαν σε ερωτήματα που τους τέθηκαν .
Ακολουθεί η παρουσίαση και οι απαντήσεις των μαθητών οι οποίες καταγράφηκαν και αποθηκεύτηκαν κατά τη διάρκεια της διαδικτυακής συνάντησης αυτής.
Ευχαριστούμε πολύ την κα Κούτση Διονυσία για τη συνεργασία και τις πολύτιμες πληροφορίες πάνω στο θέμα των δασικών πυρκαγιών.
 

σύνδεσμος παρουσίασης

Κλιματική κρίση – Τέλος εποχής ή μια νέα αρχή;

Στο πλαίσιο του προγράμματος των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων, η Ε1΄τάξη του σχολείου μας για το επόμενο δίμηνο θα ασχοληθεί με τις «Φυσικές Καταστροφές» και συγκεκριμένα με την Κλιματική Κρίση και τις επιπτώσεις του Φαινομένου του Θερμοκηπίου.

Με αφορμή τη Διεθνή Ημέρα Μείωσης των Επιπτώσεων από Φυσικές Καταστροφές(ΟΗΕ) στις 13 Οκτωβρίου, οι μαθητές παρήγαγαν πρωτότυπες και χρήσιμες ιδέες αναζητώντας καινοτόμες και ωφέλιμες λύσεις πάνω σε ένα αυθεντικό και σύνθετο πρόβλημα , την Κλιματική Αλλαγή.

Έτσι αναζήτησαν πληροφορίες, προβληματίστηκαν μέσα από προβολή βίντεο, συζήτησαν και εμπλέχτηκαν με τρόπο δημιουργικό δουλεύοντας ομαδικά, ανέπτυξαν την κριτική τους σκέψη και τις ψηφιακές τους δεξιότητες, συνεργάστηκαν και ευαισθητοποιήθηκαν σε θέματα προστασίας του περιβάλλοντος, ώστε να αποκτήσουν «κουλτούρα πρόληψης».

Πανελλήνια Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού

Το σχολείο μας συμμετείχε στην Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού

ΕΝΑΡΞΗ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΧΡΟΝΙΑΣ 2021-2022

Αγαπητοί γονείς και παιδιά

Καλή σχολική χρονιά

Κατά την έναρξη των μαθημάτων, τη Δευτέρα 13 Σεπτεμβρίου 2021 και λόγω των αναγκαίων μέτρων πρόληψης διασποράς του ιού COVID-19 o καθιερωμένος αγιασμός θα πραγματοποιηθεί στον αύλειο χώρο του σχολείου, με εκπροσώπους εκπαιδευτικών και μαθητών/τριών. Οι μαθητές/τριες θα προσέλθουν στις σχολικές μονάδες στις 8.30’ χωρίς τσάντες και θα παραμείνουν μέχρι την τέλεση του αγιασμού 9.45΄σύμφωνα με τον προγραμματισμό του κάθε σχολείου που θα περιλαμβάνει οδηγίες για θέματα που αφορούν στα μέτρα πρόληψης της διασποράς του ιού, στην ορθή χρήση της μάσκας σύμφωνα με τις οδηγίες του ΕΟΔΥ. Μετά τον αγιασμό οι μαθητές αποχωρούν και επιστρέφουν την Τρίτη με τσάντες, οπότε και τηρείται κανονικά το ωρολόγιο πρόγραμμα.

Η διενέργεια αυτοδιαγνωστικού ελέγχου (self-test) είναι υποχρεωτική για τους/τις μαθητές/τριες όλων των σχολικών μονάδων Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης. Εξαιρούνται του μέτρου, τα παιδιά που έχουν ιστορικό νόσησης εντός του τελευταίου 6μήνου. Η είσοδος των μαθητών/μαθητριών στο σχολείο γίνεται με επίδειξη και όχι προσκόμιση βεβαίωσης αρνητικού αποτελέσματος Ο υποχρεωτικός αυτοδιαγνωστικός έλεγχος θα διενεργείται δύο φορές την εβδομάδα, προ Τρίτης και Παρασκευής και έως είκοσι τέσσερις (24) ώρες πριν από την προσέλευση στη σχολική μονάδα.

Κατ’ εξαίρεση, την πρώτη εβδομάδα λειτουργίας κάθε σχολικής μονάδας ο πρώτος αυτοδιαγνωστικός έλεγχος (self test) διενεργείται έως και είκοσι τέσσερις (24) ώρες πριν την προσέλευση στη σχολική μονάδα, Δευτέρα, μέρα Αγιασμού. Ο δεύτερος έλεγχος, συστήνεται να διενεργείται την 3η ημέρα μετά τον πρώτο, δηλαδή την Τετάρτη και επιδεικνύεται το πρωί της Πέμπτης στους υπεύθυνους εκπαιδευτικούς. Η βεβαίωση αρνητικού τεστ θα βρίσκεται κατά τη διάρκεια όλης της βδομάδας στην τσάντα των μαθητών και θα επιδεικνύεται , όποτε τους ζητηθεί.

Ως αναφορά την Τρίτη, οι μαθητές θα προσέλθουν κανονικά στις 8:00 το πρωί και θα αποχωρήσουν στις 13:15 με τη λήξη των μαθημάτων. Η πρωινή ζώνη και το ολοήμερο θα λειτουργήσουν κανονικά με ώρα αποχώρησης στις 15:00.

Το σχολείο είναι πάντα στη διάθεσή σας για οποιοδήποτε πρόβλημα προκύψει.

Εναλλακτικά μπορείτε να ενημερώνεστε από την ιστοσελίδα του σχολείου, 6ο Δ.Σ. Ορεστιάδας και από το facebook, στην ομάδα, 6ο ΔΣ ΟΡΕΣΤΙΑΔΑΣ ΕΥΓΕΝΙΔΕΙΟ

Σας ευχόμαστε υγεία, καλή πρόοδο στα παιδιά σας και υπομονή

Εκ της Δ/νσης

ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ Α’ ΤΑΞΗ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΕΤΟΥΣ 2021-2022

6ο Δ.Σ ΟΡΕΣΤΙΑΔΑΣ-ΕΥΓΕΝΙΔΕΙΟ

ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΜΑΘΗΤΩΝ Α’ ΤΑΞΗΣ ΣΧ. ΕΤΟΥΣ 2021-2022 

Σας ανακοινώνουμε ότι ξεκίνησαν οι εγγραφές για την Α’ Τάξη του σχολικού έτους 2021-2022. Η κατάθεση των απαιτούμενων δικαιολογητικών θα γίνεται στο χώρο του σχολείου, κατόπιν τηλεφωνικού ραντεβού στο τηλ. 2552022240, από 1 έως 20 Μαρτίου 2021.

Για το σχολικό έτος 2021-2022 δικαίωμα εγγραφής έχουν οι μαθητές  που γεννήθηκαν το 2015.

 

                      ΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΑ  ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ

 

1.ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΔΗΛΩΣΗ ΓΟΝΕΑ ΜΕ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΜΑΘΗΤΗ

(επώνυμο μαθητή, όνομα μαθητή, όνομα πατέρα-μητέρας, ημερομηνία γέννησης μαθητή)

 

2.ΕΠΙΔΕΙΞΗ ΒΙΒΛΙΑΡΙΟΥ ΥΓΕΙΑΣ ΠΑΙΔΙΟΥ (Β.Υ.Π.)

 

3.ΑΤΟΜΙΚΟ ΔΕΛΤΙΟ ΥΓΕΙΑΣ ΜΑΘΗΤΗ (Α.Δ.Υ.Μ.)

 

4.ΑΠΟΔΕΙΚΤΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ ΜΑΘΗΤΗ

 

5.ΒΕΒΑΙΩΣΗ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗΣ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟΥ

 

                                                                 Από τη Δ/νση του Σχολείου

ΓΝΩΡΙΖΟΝΤΑΣ ΤΑ ΚΥΤΤΑΡΑ

Την Παρασκευή 22 Ιανουαρίου, οι μαθητές της Ε’ τάξης του σχολείου μας συμμετείχαν σε διαδικτυακό εργαστήριο του Ιδρύματος Ευγενίδου με θέμα “Γνωρίζοντας το Κύτταρο”. Μεταξύ άλλων οι μαθητές είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν το κύτταρο, τη βάση της ζωής. Με απλά υλικά κατασκεύασαν μοντέλα του ζωικού και του φυτικού κυττάρου και συζήτησαν για τον πολύ σημαντικό ρόλο που παίζει κάθε ‘ένα από αυτά στον κόσμο γύρω μας.

ΑΝΑΒΟΛΗ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΤΕΤΑΡΤΗΣ 17/2/2021

Σας ανακοινώνουμε ότι αύριο Τετάρτη 17/2/2021 τα σχολεία του Δήμου Ορεστιάδας θα παραμείνουν κλειστά λόγω παγετού. Τα μαθήματα θα διεξαχθούν κανονικά μέσω τηλεκπαίδευσης τις μεσημεριανές ώρες.

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑ ΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΓΙΑ ΑΥΡΙΟ 16/2/2021

Σας ενημερώνουμε ότι και αύριο Τρίτη 16 Φεβρουαρίου 2021 τα σχολεία θα παραμείνουν κλειστά με απόφαση του Περιφερειάρχη Ανατολικής Μακεδονίας & Θράκης λόγω ισχυρού παγετού. Τα μαθήματα θα διεξαχθούν με τηλεκπαίδευση κατά τις μεσημεριανές ώρες (14:10-17:20) όπως και σήμερα Δευτέρα 15/2/21.

ΚΛΕΙΣΤΑ ΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΑΥΡΙΟ 15 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ 2021

Κλειστά θα παραμείνουν τα σχολεία του Δήμου Ορεστιάδας, αύριο Δευτέρα 15 Φεβρουαρίου 2021 λόγω της έντονης χιονόπτωσης και του ισχυρού παγετού. Τα μαθήματα θα πραγματοποιηθούν μέσω τηλεκπαίδευσης.

Κλειστά τα σχολεία στο Δήμο Ορεστιάδας

Κλειστά θα παραμείνουν σήμερα Τετάρτη 27/1/2021 τα σχολεία του Δήμου Ορεστιάδας, με απόφαση Δημάρχου, λόγω των έντονων καιρικών φαινομένων.