ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΤΟ ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΚΑΙ ΛΑΟΓΡΑΦΙΚΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΟΡΕΣΤΙΑΔΑΣ ΕΝ ΟΨΕΙ ΤΗΣ ΑΠΟΚΡΙΑΣ
Την Παρασκευή 1 Μαρτίου 2024 οι μαθητές και οι εκπαιδευτικοί των τάξεων Α΄ και Β΄ επισκέφτηκαν το Ιστορικό και Λαογραφικό Μουσείο της Νέας Ορεστιάδας και συμμετείχαν στο αποκριάτικο εκπαιδευτικό πρόγραμμα “Πάρτυ και Αποκριά, Καρναβάλι και χαρά…”
Οι μαθητές μας είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν τη θρησκευτική σημασία των ημερών του Τριωδίου, να συμμετέχουν σε παραδοσιακά αποκριάτικα ήθη και έθιμα του τόπου μας, να αναβιώσουν το θρακιώτικο Μπέη της περιοχής μας, να χορέψουν το γαϊτανάκι και να λάβουν μέρος σε χαρούμενα αποκριάτικα παιχνίδια!
Το επόμενο χρονικό διάστημα έχει προγραμματιστεί να παρακολουθήσουνε το συγκεκριμένο πρόγραμμα και οι άλλες τάξεις του σχολείου μας.
Ημερ: 4 Μαρτίου 2024 Κατηγορίες: Δραστηριότητες.
Σχόλια: κανένα
1 ΜΑΡΤΙΟΥ – ΕΡΧΟΜΟΣ ΤΗΣ ΑΝΟΙΞΗΣ – ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΤΟ ΣΥΛΛΟΓΟ ΓΟΝΕΩΝ ΚΑΙ ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ
Κάθε χρόνο συνηθίζεται εκ μέρους του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων του σχολείου μας να δίνεται σε κάθε μαθητή και μαθήτρια χωριστά το βραχιόλι του Μάρτη.
Έτσι και φέτος την πρώτη μέρα του Μαρτίου μοιραστήκανε “μαρτάκια” σε μαθητές και εκπαιδευτικούς, φτιαγμένα με μεράκι και αγάπη από τα μέλη του συμβουλίου του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων, ανασύροντας στη μνήμη όλων τη σημασία του εθίμου…
Το βραχιόλι του Μάρτη, σύμφωνα με την παράδοση, το φοράνε κυρίως τα παιδιά για να προστατευτούν από τον ανοιξιάτικο ήλιο και το βγάζουν στο τέλος του μήνα, ή το αφήνουν πάνω στις τριανταφυλλιές, όταν δουν το πρώτο χελιδόνι, για να το πάρουν τα πουλιά και να χτίσουν τη φωλιά τους….
Ημερ: 4 Μαρτίου 2024 Κατηγορίες: Δραστηριότητες.
Σχόλια: κανένα
ΑΠΟΧΑΙΡΕΤΙΣΜΟΣ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΠΟΥ ΧΑΘΗΚΑΝ ΣΤΑ ΤΕΜΠΗ…
Οι μαθητές των δύο τμημάτων της ΣΤ΄ τάξης θέλησαν να εκφράσουν τη θλίψη τους για την απώλεια των νέων παιδιών που χάθηκαν εκείνο το βράδυ στα Τέμπη… συνεργάστηκαν την τελευταία ώρα του ημερησίου προγράμματος την 28η Φεβρουαρίου 2024 με τις εκπαιδευτικούς των δύο τμημάτων και αποχαιρέτησαν τους νέους αυτούς με το δικό τους τρόπο…
Ημερ: 4 Μαρτίου 2024 Κατηγορίες: Δραστηριότητες.
Σχόλια: κανένα
ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΜΑΘΗΤΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ Α’ ΤΑΞΗ ΤΟΥ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΕΤΟΥΣ 2024-2025
ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΤΗΝ Α’ ΤΑΞΗ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ
ΣΧ. ΕΤΟΥΣ 2024-2025
Τα δικαιολογητικά που απαιτούνται για την εγγραφή των μαθητών/ριων στην Α’ τάξη του δημοτικού σχολείου για το Σχ. Έτος 2024-2025 είναι τα παρακάτω:
- Βιβλιάριο Υγείας του/της μαθητή/τριας
- Το Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή (παραλαμβάνεται από το σχολείο, συμπληρώνεται από γιατρό και προσκομίζεται κατόπιν στο σχολείο )
- Βεβαίωση Φοίτησης Νηπιαγωγείου (την οποία παραλαμβάνετε από το νηπιαγωγείο φοίτησης του παιδιού. Η Βεβαίωση Φοίτησης δύναται να εκδίδεται και ηλεκτρονικά μέσω της ΕΨΠ (gov.gr))
- Αποδεικτικό στοιχείο από το οποίο προκύπτει η διεύθυνση κατοικίας του μαθητή/τριας
Η προσέλευση των γονέων στο χώρο του σχολείου για την εγγραφή του/της μαθητή/ριας θα γίνεται καθημερινά από τις 1-20 Μαρτίου 2024, τις ώρες 8:30 με 10:00.
Στοιχεία επικοινωνίας Σχολικής Μονάδας
τηλέφωνο: 2552022240
email: mail@6dim-orest.evr.sch.gr
Ημερ: 29 Φεβρουαρίου 2024 Κατηγορίες: Ανακοινώσεις.
Σχόλια: κανένα
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΣΤΟΜΑΤΙΚΗΣ ΥΓΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΡΟΛΗΠΤΙΚΗΣ ΟΔΟΝΤΙΑΤΡΙΚΗΣ
Την Πέμπτη 22 Φεβρουαρίου 2024 ο οδοντίατρος κ. Σαββίδης Λάζαρος και η επισκέπτρια Υγείας κα Ζαχαρή Ευαγγελία του Κ.Υ. Ορεστιάδας, στο πλαίσιο του προγράμματος Αγωγής Στοματικής Υγείας και Προληπτικής Οδοντιατρικής, επισκέφτηκαν τη σχολική μας μονάδα και αλληλοεπίδρασαν με το μαθητικό δυναμικό των τάξεων Α΄ και Β΄. Η συνεργατική δράση επικεντρώθηκε στην αξία της καθημερινής στοματικής υγιεινής , στη γνωριμία με τη στοματική κοιλότητα, στους παράγοντες κινδύνου για την ανάπτυξη της τερηδόνας και της ουλίτιδας, καθώς και στην επίδειξη του σωστού τρόπου βουρτσίσματος. Η συζήτηση μεταξύ των μαθητών και των ιατρικών στελεχών του Κ. Υγείας Ορεστιάδας προσανατολίστηκε κυρίως στην καθιέρωση καλών συνηθειών της Στοματικής Υγιεινής από μικρή ηλικία.
Ευχαριστούμε τον κ. Σαββίδη Λάζαρο και την κα Ζαχαρή Ευαγγελία για την εποικοδομητική συνεργασία!
Ημερ: 29 Φεβρουαρίου 2024 Κατηγορίες: Δραστηριότητες.
Σχόλια: κανένα
ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΤΟΝ ΣΥΛΛΟΓΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΡΟΜΠΟΤΙΚΗΣ STEM ΚΑΙ ΨΗΦΙΑΚΩΝ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ
Τη Δευτέρα 26 Φεβρουαρίου 2024 οι εκπαιδευτικοί της σχολικής μας μονάδας σε συνεργασία με την Υπεύθυνη Εκπαιδεύτρια του Συλλόγου Εκπαιδευτικής Ρομποτικής STEM την κα Μαρία Μπαχτσεβανίδου , αλληλοεπίδρασαν με σημείο αναφοράς την εκπαιδευτική ρομποτική στο πλαίσιο των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων… η συνεργατική δράση επικεντρώθηκε στην αξιοποίηση των πακέτων της εκπαιδευτικής ρομποτικής WeDo 2, που υπάρχουν στη σχολική μονάδα και χρησιμοποιούνται στο πλαίσιο των εργαστηρίων δεξιοτήτων.
Ημερ: 29 Φεβρουαρίου 2024 Κατηγορίες: Δραστηριότητες.
Σχόλια: κανένα
ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΙΔΙΩΤΗ ΚΤΗΝΙΑΤΡΟ ΓΙΑ ΤΗ ΦΡΟΝΤΙΔΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ ΤΩΝ ΚΑΤΟΙΚΙΔΙΩΝ ΖΩΩΝ…
Την Τετάρτη 20 Φεβρουαρίου 2024 επισκέφτηκε τη σχολική μας μονάδα ο ιδιώτης κτηνίατρος κ. Δελτσίδης Δημήτρης μετά από πρόσκληση των εκπαιδευτικών, της κας Ευτέρπης Βαϊδου και της κας Μαρίας Τζεμαλίδου. Οι δύο παραπάνω εκπαιδευτικοί του σχολείου μας, με αφορμή την αντίστοιχη ενότητα στο γνωστικό αντικείμενο της Μελέτης Περιβάλλοντος και των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων, εξέφρασαν την επιθυμία να συνεργαστούνε με την αντίστοιχη ειδικότητα, ώστε να λυθούν οι απορίες του μαθητικού δυναμικού των τάξεων Α’ και Β’.
Οι δύο εκπαιδευτικοί και οι μικροί μας μαθητές συνεργάστηκαν με τον κ. Δελτσίδη Δημήτρη, διατύπωσαν τα ερωτήματά τους, έλυσαν τις απορίες τους και εξέφρασαν τα θετικά συναισθήματά τους για την επίσκεψή του.
Ευχαριστούμε τον κ. Δελτσίδη Δημήτρη για την επίσκεψή του και την ενίσχυση των γνώσεων των μαθητών μας αναφορικά με τη φροντίδα και την ευθύνη των κατοικίδιων ζώων!
Ημερ: 21 Φεβρουαρίου 2024 Κατηγορίες: Δραστηριότητες.
Σχόλια: κανένα
ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΣΤΙΣ ΠΡΩΤΕΣ ΒΟΗΘΕΙΕΣ-ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΤΟΥΣ ΕΘΕΛΟΝΤΕΣ ΔΙΑΣΩΣΤΕΣ ΕΚΑΒ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟ ΣΥΛΛΟΓΟ ΓΟΝΕΩΝ ΚΑΙ ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ
Ημερ: 19 Φεβρουαρίου 2024 Κατηγορίες: Δραστηριότητες.
Σχόλια: κανένα
ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΤΟ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΡΟΜΠΟΤΙΚΗΣ
Οι μαθητές και οι μαθήτριες της σχολικής μας μονάδας συμμετείχαν στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Εκπαιδευτικής Ρομποτικής Unknown Mission League που διοργανώθηκε από τον Ελληνικό Οργανισμό Εκπαιδευτικής Ρομποτικής H.E.R.O. το μήνα Φεβρουάριο στην πόλη της Ορεστιάδας.
Συγχαρητήρια στο μαθητικό δυναμικό μας!! Τους ευχόμαστε πάντοτε επιτυχίες !!
Ημερ: 19 Φεβρουαρίου 2024 Κατηγορίες: Δραστηριότητες.
Σχόλια: κανένα
ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΤΟ ΕΚΑΒ – ΕΥΑΙΣΘΗΤΟΠΟΙΗΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΟΧΗ ΠΡΩΤΩΝ ΒΟΗΘΕΙΩΝ
Στο πλαίσιο της «Παγκόσμιας Ημέρας Επανεκκίνησης Καρδιάς» στις 16 Οκτωβρίου και στο πλαίσιο της θεσμοθετημένης Ημέρας “Θυσίας του Διασώστη” στις 14 Ιανουαρίου, οι μαθητές και οι μαθήτριές μας συμμετείχαν σε μια εκπαιδευτική βιωματική δράση με στόχο την πληροφόρηση, την εκπαίδευση αλλά και την ευαισθητοποίησή τους σχετικά με την σημασία της Καρδιοπνευμονικής Αναζωογόνησης (ΚΑΡΠΑ) και την αντιμετώπιση πνιγμονής.
Το μαθητικό δυναμικό των τάξεων Δ’, Ε’ και ΣΤ’, συνεργαζόμενο με τους Εθελοντές Διασώστες του ΕΚΑΒ του Δήμου Βόλβης , ενημερώθηκαν για τη σπουδαιότητα της παροχής των πρώτων βοηθειών και εκπαιδεύτηκαν στην τεχνική της ΚΑΡΠΑ, αντιλαμβανόμενοι τη σπουδαιότητά της στην καθημερινότητά μας.
Όλοι μπορούμε να σώσουμε μια ζωή! Η άγνοια σκοτώνει!
Ευχαριστούμε τους Εθελοντές Διασώστες ΕΚΑΒ Δήμου Βόλβης και το Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων του σχολείου μας για τη συνεργασία!
Ημερ: 18 Φεβρουαρίου 2024 Κατηγορίες: Δραστηριότητες.
Σχόλια: κανένα

























