Επίσκεψη της Δ’ Τάξης στο ΕΕΕΕΚ Ορεστιάδας: Δημιουργία και Μάθηση
Με μεγάλη χαρά, η Δ’ τάξη του σχολείου μας πραγματοποίησε μια ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα επίσκεψη στο ΕΕΕΕΚ Ορεστιάδας, συμμετέχοντας σε μια ομαδική δραστηριότητα δημιουργίας κατασκευών στο πλαίσιο της δράσης «Χελιδονίσματα». Η επίσκεψη αυτή αποτέλεσε μια μοναδική ευκαιρία για τους μαθητές μας να συνεργαστούν με τους μαθητές του ΕΕΕΕΚ, να αναπτύξουν τη δημιουργικότητά τους και να μάθουν από κοντά για τον τρόπο λειτουργίας και εκπαίδευσης των μαθητών εκεί.
Κατά τη διάρκεια της επίσκεψης, οι μαθητές μας, μαζί με τους μαθητές του ΕΕΕΕΚ, συνεργάστηκαν στην κατασκευή χελιδονιών και χελιδονοφωλιών, προσφέροντας τη δική τους συμβολή στη δράση «Χελιδονίσματα», η οποία συνδέει την τέχνη με την παράδοση και τη φύση. Μέσα από τη δημιουργία των κατασκευών, οι μαθητές μας όχι μόνο ενίσχυσαν τη συνεργασία και την αλληλεγγύη, αλλά και ανέπτυξαν τη φαντασία και τις δημιουργικές τους ικανότητες, μαθαίνοντας για τη σημασία της άνοιξης και της ανανέωσης που φέρνουν τα χελιδόνια.
Αξιοσημείωτο ήταν ότι η επίσκεψη περιλάμβανε και μια ξενάγηση στο χώρο του ΕΕΕΕΚ, κατά την οποία οι μαθητές μας είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν τις εγκαταστάσεις του σχολείου και να ενημερωθούν για τον τρόπο λειτουργίας του. Οι εκπαιδευτικοί του ΕΕΕΕΚ μας εξήγησαν τον εξαιρετικό τρόπο με τον οποίο οι μαθητές εκεί, με διαφορετικές εκπαιδευτικές ανάγκες, εκπαιδεύονται και αναπτύσσουν τις ικανότητές τους σε ένα περιβάλλον που προάγει την ισότητα, την αποδοχή και την ενσωμάτωση.
Η εμπειρία αυτή έδωσε στους μαθητές μας μια πιο ολοκληρωμένη εικόνα για την διαφορετικότητα και την ανάγκη για κοινωνική ένταξη, καθώς και την αξία της συνεργασίας και του σεβασμού προς όλους τους ανθρώπους, ανεξαρτήτως των δυνατοτήτων τους. Ήταν μια όμορφη στιγμή, όχι μόνο για τη δημιουργία, αλλά και για την ανθρώπινη επαφή και την κατανόηση των διαφορετικών τρόπων μάθησης και ανάπτυξης.
Η επίσκεψη στο ΕΕΕΕΚ Ορεστιάδας ήταν ένα πολύτιμο μάθημα για όλους μας και ενίσχυσε τις αξίες της συνεργασίας, της αλληλεγγύης και της κοινωνικής ευαισθησίας. Ευχόμαστε να ακολουθήσουν και άλλες τέτοιες δράσεις που να προάγουν την ενσωμάτωση και την αποδοχή, και να δημιουργούν ευκαιρίες για δημιουργία και μάθηση σε όλα τα παιδιά.
Ημερ: 31 Μαρτίου 2025 Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία.
Αφήστε μια απάντηση
Για να σχολιάσετε πρέπει να συνδεθείτε.