Επίσκεψη στους “Μικρούς Ήρωες”
Στα πλαίσια του προγράμματος δεξιοτήτων “Κυκλοφορώ με ασφάλεια” που υλοποιήσαμε κατά το σχολικό έτος 2021-2022 και γνωρίζοντας πόσο σημαντικό είναι τα παιδιά, από μικρή ηλικία, να αναγνωρίζουν τους οδικούς κινδύνους και να μαθαίνουν πώς να τους αποφεύγουν, παρακολουθήσαμε το πρόγραμμα “Κυκλοφορώ με ασφάλεια” για να ευαισθητοποιήσουμε τους μικρούς μας μαθητές στα θέματα οδικής παιδείας(να μάθουν να κυκλοφορούν με ασφάλεια ως πεζοί, επιβάτες και οδηγοί ποδηλάτων).
Κατά τη διάρκεια του προγράμματος, τα παιδιά είχαν την ευκαιρία να ξαναδούν τα είδη σήμανσης και τις κατηγορίες τους, τα ασφαλή μηνύματα που απορρέουν μέσω αυτών και να κάνουν πρακτική σε μικρά αυτοκινητάκια.
Η επίσκεψη ολοκληρώθηκε με αθλητικές δραστηριότητες, κατάλληλα προσαρμοσμένες στην ηλικία τους.
Στιγμιότυπα από την Καλοκαιρινή Γιορτή μας “Σσσς…Ο Βασιλιάς ακούει!”
Πρόσκληση στην καλοκαιρινή γιορτή μας
Επίσκεψη στην Αμερικανική Γεωργική Σχολή
Την Δευτέρα 30-5 2022 το Νηπιαγωγείο μας επισκέφθηκε την Αμερικανική Γεωργική Σχολή και παρακολούθησε το εκπαιδευτικό πρόγραμμα “Με Γάλα Παιχνίδια”.
Το πρόγραμμα αφορούσε την παραγωγή, την επεξεργασία και τη διατροφική αξία του γάλακτος. Οι δραστηριότητες εφαρμόστηκαν στο βουστάσιο, το αρμεκτήριο και το γαλακτοκομείο .
Τα παιδιά είδαν το βουστάσιο το οποίο παρατήρησαν από τον περιβάλλοντα χώρο του αρμεκτηρίου
Επισκέφθηκαν το αρμεκτήριο ,όπου παρατήρησαν μεγάλες ενδείξεις-σκίτσα που βρίσκονται αναρτημένα στο χώρο: θερμόμετρο, ρολόι 3:00 π.μ. και 3:00μ.μ (ώρες αρμέγματος), στιγμιότυπα από το άρμεγμα των ζώων ενώ παρατήρησαν μία φορητή αρμεκτική μηχανή και δοκίμασαν παιχνίδι αρμέγματος σε ομοίωμα αγελάδας.
Το γαλακτοκομείο, όπου παρουσιάσθηκε η επεξεργασία του γάλακτος- από την παστερίωση έως τη συσκευασία του σε φιάλες-σε μεγάλες αφίσες που απεικονίζουν τις εγκαταστάσεις του εργαστηρίου. Στη συνέχεια παρατήρησαν την πραγματική λειτουργία του γαλακτοκομείου από εσωτερικούς υαλοπίνακες.
Το Εργαστήριο κατασκευών, στο οποίο τα παιδιά δημιούργησαν την δική τους ετικέτα για το μπουκάλι τους
ενώ στο τέλος παρασκεύασαν και έφαγαν δροσερή γλυκιά κρέμα με φρέσκο γάλα.
Φυσικά δεν μπορούσαμε να μην επισκεφθούμε και να μην ταϊσουμε τα μικρά μοσχαράκια….
Εικαστική Δράση από την Action Art
Αγαπητοί γονείς και συνεργάτες,
Σας ενημερώνουμε ότι την Δευτέρα 30 Μαΐου και ώρα 19:00 , ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων του 37ου Δημοτικού σχολείου Θεσσαλονίκης , μας προσκαλεί στην αίθουσα πολλαπλών χρήσεων του σχολείου μας για να παρακολουθήσουμε πολυγλωσσική αφήγηση παραμυθιών από την ομάδα της Action Art/ Εικαστική Δράση στα πλαίσια του Πολιτιστικού Φεστιβάλ “ΜΑΗΣ ΤΩΝ ΠΑΡΑΜΥΘΙΩΝ”. Είσοδος ελεύθερη – Απαραίτητη χρήση μάσκας
Στην εξαιρετική εκδήλωση συμμετείχαν παιδιά αλλά και γονείς του νηπιαγωγείου μας
Δημιουργική απασχόληση του Δήμου Θεσσαλονίκης Καλοκαίρι 2022
Συλλογή ρούχων για τα παιδιά του σπιτιού της Άρσις
Ενημέρωση γονέων για την μετάβαση των νηπίων στο Δημοτικό σχολείο

Στα πλαίσια της συγκέντωσης γονέων και κηδεμόνων που πραγματοποιήθηκε στις 25-5-2022 στην αυλή του σχολείου μας, η ψυχολόγος Αγγελική Ρίγκα ,μητέρα μαθητή μας, έκανε μια σύντομη, περιεκτική παρουσίαση με θέμα “Την μετάβαση των νηπίων στο Δημοτικό Σχολείο”.
Η παρουσίαση έκλεισε με συζήτηση και επίλυση αποριών των γονέων.
Ευχαριστούμε θερμά την κ.Ρίγκα για την άμεση ανταπόκρισή της και την πολύ ενδιαφέρουσα παρουσίαση.
Επιμορφωτικό σεμινάριο “Θετική Διαπαιδαγώγηση”
Την Πέμπτη 12-5-2022 πραγματοποιήθηκε στην αίθουσα πολλαπλών χρήσεων του σχολείου μας επιμορφωτικό σεμινάριο με θέμα την “Θετική διαπαιδαγώγηση” και ομιλήτρια την κ.Μαρίνα Ελευθερίου,ψυχολόγο,ψυχοθεραπεύτρια και εκπαιδεύτρια εργαστηρίων αποτελεσματικού γονέα, η οποία μας παρουσίασε τα βασικά βήματα για τη μη βίαιη επικοινωνία,την διαχείριση του θυμού αλλά και tips θετικής διαπαιδαγώγησης.
Καθώς εγχειρίδιο καλού γονέα δεν υπάρχει,οι γνώσεις και η εμπειρία των ειδικών,μπορούν να μας βοηθήσουν να γίνουμε καλύτεροι και πιο αποτελεσματικοί γονείς.
Η επιμόρφωση έκλεισε με βιωματικό εργαστήριο.
Ευχαριστούμε θερμά την ομιλήτριά μας καθώς και τους γονείς του 64ου Νηπιαγωγείου αλλά και τον σύλλογο γονέων και κηδεμόνων του 37ου Δ.Σ. που συμμετείχαν στην δράση μας.




































































































