Γιορτή για την Επέτειο του Πολυτεχνείου

Την Πέμπτη 17 Νοεμβρίου 2022 πραγματοποιήθηκε η γιορτή για την Επέτειο του Πολυτεχνείου.

Τα παιδιά παρακολούθησαν την “Ντενεκεδούπολη”, παράσταση κουκλοθεάτρου  από τις εκπαιδευτικούς του Νηπιαγωγείου μας

IMG 5310IMG 5313IMG 5315

ανέλαβαν τον ρόλο του κουκλοπαίχτη

IMG 5305

τραγούδησαν

“Ο δρόμος”

“Τα παιδιά ζωγραφίζουν στον τοίχο”

και φώναξαν τα συνθήματα του Πολυτεχνείου…

 

IMG 5299IMG 5300

 

IMG 5290

Επίσκεψη στον Ιερό Ναό Αγίου Δημητρίου Θεσσαλονίκης

Την Πέμπτη 10-11-2022 το Νηπιαγωγείο μας επισκέφθηκε τον Ιερό Ναό του Αγίου Δημητρίου στα πλαίσια του προγράμματος “Γνωρίζω την πόλη μου”.

IMG 5276

Τα παιδιά περιηγήθηκαν στον ναό γνωρίζοντας από κοντά την εκκλησία του Πολιούχου της πόλης μας ενώ μέσα από παιχνίδι κρυφού θησαυρού εντόπισαν  ιερά κειμήλια, ψηφιδωτά, εικόνες κ.λ.π.

IMG 5283IMG 5280IMG 5282

ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΗ ΗΜΕΡΙΔΑ ΥΛΙΚΟ ΓΙΑ ΓΟΝΕΙΣ

Αγαπητοί γονείς και συνεργάτες,

Την Παρασκευή 30/9/2022 πραγματοποιήθηκε στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης Επιμορφωτική ημερίδα με Βιωματικά εργαστήρια για εκπαιδευτικούς. Το πρόγραμμα αφορούσε την καλλιέργεια της κριτικής σκέψης στα παιδιά και τη διαδικασία ενίσχυσης της συμμετοχής τους στην λήψη αποφάσεων.

Στον παρακάτω σύνδεσμο μπορείτε να βρείτε πολύ αξιόλογο υλικό για τους γονείς.

Υλικό για γονείς | VOICE – Voicing children opportunities Interaction collective decision making Education (auth.gr)

Παράσταση θεάτρου τσίρκου από τον θίασο “Dromocosmicas”

Την Τρίτη 11-10-2022 το νηπιαγωγείο μας επισκέφθηκε το 63ο Νηπιαγωγείο Θεσσαλονίκης και μαζί παρακολουθήσαμε την παράσταση θεάτρου τσίρκου “Muamba the clowh show ” από τον θίασο “Dromocosmicas”.

Στιγμές  γέλιου, χαράς και ξενοιασιάς ….μετά από καιρό…

IMG 5050 IMG 5052 IMG 5055 IMG 5068IMG 5073 1IMG 5066

 

Ευχαριστούμε για την φιλοξενία 63ο Νηπιαγωγείο!!!!

ΟΑΣΠ- Μνημόνιο Ενεργειών για τη Διαχείριση του Σεισμικού Κινδύνου σε σχολική μονάδα 2022-2023


Λήψη αρχείου

Εσωτερικός Κανονισμός-Μνημόνιο Ενεργειών Διαχείρισης εκτάκτων αναγκών 2022-2023


Λήψη αρχείου

Βραδιά Ερευνητή 2022

Θέμα: Δράσεις στο πλαίσιο της «Βραδιάς του Ερευνητή 2022» – Πρόσκληση στους εκπαιδευτικούς και τους μαθητές των Σχολείων Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Ανατολικής και Δυτικής Θεσσαλονίκης

Αγαπητές και αγαπητοί,

Το Εθνικό Κέντρο Έρευνας και Τεχνολογικής Ανάπτυξης προσκαλεί εσάς και τους μαθητές σας στις δράσεις της «Βραδιάς του Ερευνητή 2022» . Η Βραδιά του Ερευνητή, είναι μια ευρωπαϊκή πρωτοβουλία που ως σκοπό έχει την ανάδειξη της έρευνας και της επιστήμης.

Την Παρασκευή 30 Σεπτέμβρη 2022 ερευνητές, επιστήμονες και καλλιτέχνες θα μυήσουν τους επισκέπτες όλων των ηλικιών στον συναρπαστικό κόσμο της έρευνας. Στην εκδήλωση που θα πραγματοποιηθεί στο Μέγαρο Μουσικής Θεσσαλονίκης (κτίριο Μ1) από τις 17:00 έως τις 22:00, με δωρεάν είσοδο για όλους, οι μαθητές και οι μαθήτριες θα έχουν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν live διαδραστικά πειράματα, να διασκεδάσουν με ερευνητικά παιχνίδια και καλλιτεχνικά δρώμενα, να δουν τεχνολογικές εκθέσεις και να γνωρίσουν από κοντά διακεκριμένους ερευνητές και επιστήμονες. Παρακαλούμε για την ενημέρωση των μαθητών σας και την προώθηση της πρόσκλησης σε αυτούς και τους γονείς τους.

Ακόμη, μπορείτε εσείς και οι μαθητές σας να συνομιλήσετε διαδικτυακά σε πραγματικό χρόνο, με ερευνητές και ερευνήτριες που δραστηριοποιούνται σε ένα ευρύ φάσμα επιστημονικών περιοχών και είναι έτοιμοι να απαντήσουν στα ερωτήματά σας και να λύσουν τις απορίες σας.  Η δράσης Chat Lab θα πραγματοποιηθεί την περίοδο 26 – 30/9 και 3-7/10/2022 και για να συμμετάσχετε επισκεφθείτε τον παρακάτω σύνδεσμο και ολοκληρώστε την κράτησή σας με τον ερευνητή της προτίμησής σας: https://researchersnight.gr/chat-lab/

Σας περιμένουμε όλους και όλες.

Σας ευχαριστούμε πολύ για τον χρόνο σας και είμαστε στη διάθεσή σας για οποιαδήποτε διευκρίνιση.

 

Με εκτίμηση,

Η οργανωτική επιτροπή της εκδήλωσης «Βραδιά του Ερευνητή»

Ανοίγουμε!

Αγαπητοί γονείς και συνεργάτες

ΚΑΛΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ!

Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι ο αγιασμός θα γίνει τη Δευτέρα 12/9 στις 9.00 π.μ. στην αυλή του σχολείου μας.

Η χρήση μάσκας προστασίας τόσο για τους μαθητές και τις μαθήτριες, όσο και για τους γονείς είναι προαιρετική.

Μετά το τέλος του αγιασμού, γονείς και παιδιά θα αποχωρήσουν από το  σχολείο.

Υπενθυμίζουμε ότι στα προσωπικά σας mail έχουν σταλεί αναλυτικές οδηγίες για το άνοιγμα του σχολείου(εάν δεν το έχετε λάβει ελέγξτε τα spam)

Τέλος θα θέλαμε να ευχηθούμε  ένα ξεκίνημα με

ΑΙΣΙΟΔΟΞΙΑ, ΧΑΡΑ ΚΑΙ ΦΑΝΤΑΣΙΑ

Μια καλή και δημιουργική χρονιά για όλους μας!!!

Με εκτίμηση

Η Προϊσταμένη και το εκπαιδευτικό προσωπικό του 64ου Νηπιαγωγείου Θεσσαλονίκης