Δημοσιεύθηκε στην Ανακοινώσεις, Ε' Τάξη, ΣΤ' Τάξη

🕵️‍♂️ Μια μέρα γεμάτη πειράματα, ανακαλύψεις και επιστημονικές περιπέτειες…

Εκπαιδευτική Επίσκεψη των Ε΄ και ΣΤ΄ Τάξεων στο Μουσείο Πειραμάτων – «Μυστήριο στο Εργαστήριο»

Τη Δευτέρα 3 Νοεμβρίου, οι μαθητές και οι μαθήτριες των Ε΄ και ΣΤ΄ τάξεων του 61ου Δημοτικού Σχολείου Αθηνών συμμετείχαν σε μια ξεχωριστή εκπαιδευτική δράση στο Μουσείο Πειραμάτων. Το πρόγραμμα με τίτλο «Μυστήριο στο Εργαστήριο» μετέτρεψε τα παιδιά σε μικρούς ερευνητές, επιστήμονες αλλά και… ντετέκτιβ!

moyseio peiramaton

Η υπόθεση ξεκίνησε με μία «κλοπή» στο μουσείο. Οι καταθέσεις των υπόπτων, όπως του κ. Εξαπατούλη, της κ. Αρπαχτίδου και του κ. Κλεφτόπουλου, έδωσαν την αφορμή για μια έρευνα γεμάτη ανατροπές. Οι μαθητές αξιοποίησαν ειδικό εξοπλισμό, παρατήρησαν δείγματα στο μικροσκόπιο, συνέκριναν δακτυλικά αποτυπώματα και γνώρισαν βασικές αρχές της ανάλυσης DNA.

Μέσα από την ομαδική συνεργασία και τον πειραματισμό, οι μικροί «ντετέκτιβ» κατάφεραν να λύσουν το μυστήριο, εφαρμόζοντας βήμα-βήμα μεθόδους που χρησιμοποιούν οι πραγματικοί επιστήμονες.

Η επίσκεψη συνδύασε γνώση και ψυχαγωγία, ενίσχυσε την κριτική σκέψη των μαθητών και καλλιέργησε την αγάπη των παιδιών για την επιστήμη.

Θερμές ευχαριστίες στους υπεύθυνους του Μουσείου Πειραμάτων για την άψογη οργάνωση, καθώς και στους συνοδούς εκπαιδευτικούς για τη στήριξη και την καθοδήγηση των μαθητών καθ’ όλη τη διάρκεια της επίσκεψης.

 

moyseio peiramaton2
Οι μικροί ντετέκτιβ των Ε’ & ΣΤ’ τάξεων του 61ου Δημοτικού Σχολείου Αθηνών είναι έτοιμοι να λύσουν το «Μυστήριο στο Εργαστήριο» στο Μουσείο Πειραμάτων! 🔬
Δημοσιεύθηκε στην Ανακοινώσεις

Παγκόσμια Ημέρα Διατροφής – 16 Οκτωβρίου

🌍 Παγκόσμια Ημέρα Διατροφής – 16 Οκτωβρίου

Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Διατροφής, οι μαθητές του 61ου Δημοτικού Σχολείου Αθηνών συμμετείχαν σε μια όμορφη δράση αφιερωμένη στη σημασία της σωστής και ισορροπημένης διατροφής.

Η Παγκόσμια Ημέρα Διατροφής γιορτάζεται κάθε χρόνο στις 16 Οκτωβρίου, με σκοπό να μας θυμίσει πόσο σημαντικό είναι να τρεφόμαστε σωστά, να επιλέγουμε υγιεινά τρόφιμα και να φροντίζουμε το σώμα και το μυαλό μας. Μια καλή διατροφή μας δίνει ενέργεια, δύναμη και συμβάλλει στην καλή μας υγεία και ευεξία.

Με αφορμή τη μέρα αυτή, ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων του σχολείου μας πρoσέφερε σε όλα τα παιδιά χυμό, μπισκότα και κρακεράκια, θέλοντας να μεταφέρει το μήνυμα ότι η διατροφή μπορεί να είναι και υγιεινή και απολαυστική. 🧃🍪

 

Τα παιδιά απόλαυσαν το μικρό αυτό κέρασμα, συζήτησαν για τις υγιεινές διατροφικές συνήθειες και μοιράστηκαν ιδέες για ισορροπημένα γεύματα και υγιεινά σνακ. Ήταν μια ευχάριστη και εκπαιδευτική εμπειρία, που μας θύμισε πως ακόμη και οι μικρές καθημερινές επιλογές κάνουν τη διαφορά!

Ένα μεγάλο ευχαριστώ στον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων για την όμορφη πρωτοβουλία και τη συνεχή στήριξή του στο σχολείο μας! 💚

 

Ευχαριστούμε τον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων για την υπέροχη έκπληξη! 🌞

 

Χυμοί, μπισκότα, χαμόγελα και όμορφα μηνύματα για τη σωστή διατροφή στο 61ο Δημοτικό Σχολείο Αθηνών! 🧃🍪