Με πολλή χαρά 😊 οι μαθητές και οι μαθήτριες της Δ΄ τάξης του 61ου Δημοτικού Σχολείου Αθηνών προσκαλούν γονείς, συγγενείς και φίλους σε μια ξεχωριστή καλοκαιρινή αποχαιρετιστήρια συνάντηση, την Τετάρτη 10 Ιουνίου και ώρα 19:30, στην αίθουσα της Δ΄ τάξης. 🎈📚
Μέσα από μια όμορφη και χαρούμενη δράση 🎭🎶, τα παιδιά θα μας ταξιδέψουν στις γειτονιές της Αθήνας 🏛️, θα μοιραστούν στιγμές και αναμνήσεις από τη σχολική χρονιά που ολοκληρώνεται 📸✨ και θα υποδεχθούν το καλοκαίρι με κέφι, δημιουργικότητα και πολλά χαμόγελα! 🌞🌊🏖️
Σας περιμένουμε όλους για να γιορτάσουμε μαζί το τέλος μιας όμορφης σχολικής χρονιάς 🎓❤️ και την αρχή ενός ακόμη καλοκαιρινού ταξιδιού γεμάτου όνειρα, παιχνίδι και ξεγνοιασιά! 🌈🧳🌺
Σας περιμένουμε! 💙☀️🏖️
🎒☀️ Αποχαιρετούμε τη σχολική χρονιά και καλωσορίζουμε το καλοκαίρι! 🌊
Ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων του 61ου Δημοτικού Σχολείου Αθηνών προσκαλεί μαθητές, γονείς, εκπαιδευτικούς και φίλους του σχολείου στην Καλοκαιρινή Γιορτή Δραστηριοτήτων, μια βραδιά γεμάτη μουσική, χορό, δημιουργία και χαμόγελα! 🌞
Το Σάββατο 6 Ιουνίου και ώρα 20:00, στον Λόφο του Κολωνού, τα παιδιά που συμμετείχαν στις δραστηριότητες του Σαββάτου θα παρουσιάσουν παραδοσιακούς και μοντέρνους χορούς, χαρίζοντάς μας στιγμές κεφιού, συγκίνησης και περηφάνιας. 💃🕺
Η εκδήλωση αποτελεί την όμορφη ολοκλήρωση μιας δημιουργικής χρονιάς και μια ευκαιρία να βρεθούμε όλοι μαζί, να χειροκροτήσουμε τις προσπάθειες των παιδιών μας και να απολαύσουμε μια ξεχωριστή καλοκαιρινή βραδιά γεμάτη ρυθμό, χρώματα και θετική ενέργεια. 🌈✨
Σας περιμένουμε όλους να γιορτάσουμε μαζί και να χαρίσουμε στα παιδιά μας το πιο ζεστό χειροκρότημα! 👏❤️
📍 Λόφος Κολωνού
📅 Σάββατο 6 Ιουνίου
🕗 Ώρα έναρξης: 20:00
🎟️ Είσοδος: 3€ για τους ενήλικες – Δωρεάν για τα παιδιά
☀️🎶 Σας περιμένουμε για μια αξέχαστη καλοκαιρινή βραδιά!
🌈 Τα παιδιά ετοιμάζονται, η σκηνή στήνεται και η γιορτή μας πλησιάζει! Ελάτε να χειροκροτήσουμε μαζί τους μικρούς πρωταγωνιστές της βραδιάς! 👏❤️
Την Πέμπτη 28 Μαΐου 2026, οι μαθητές και οι μαθήτριες της Α΄ τάξης και του Β2 τμήματος του 61ου Δημοτικού Σχολείου Αθηνών πραγματοποίησαν εκπαιδευτική επίσκεψη στο καταφύγιο αδέσποτων ζώων «Σωκράτης» του Δήμου Αθηναίων. 🐶
Κατά τη διάρκεια της επίσκεψης, τα παιδιά είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν από κοντά τους τετράποδους φιλοξενούμενους του καταφυγίου και να ενημερωθούν για το σημαντικό έργο που επιτελείται εκεί καθημερινά. Οι υπεύθυνοι του χώρου μίλησαν στους μαθητές για τη φροντίδα, την προστασία και την υιοθεσία των αδέσποτων ζώων, αλλά και για τον σωστό τρόπο φροντίδας τόσο των αδέσποτων όσο και των δεσποζόμενων ζώων. Ιδιαίτερη έμφαση δόθηκε στις ανάγκες τους, στην υπεύθυνη κηδεμονία και στη σημασία του σεβασμού προς κάθε ζωντανό πλάσμα. ❤️
Οι μαθητές και οι μαθήτριες παρακολουθούν με ενδιαφέρον την ενημέρωση από μία από τις εθελόντριες του καταφυγίου «Σωκράτης» 🐾, μαθαίνοντας για τη φροντίδα και την καθημερινότητα των ζώων που φιλοξενούνται εκεί. 🐶💙
Οι μαθητές παρακολούθησαν με μεγάλο ενδιαφέρον την παρουσίαση, έκαναν ερωτήσεις και έδειξαν ιδιαίτερη ευαισθησία για τις ανάγκες των ζώων. Παράλληλα, είχαν την ευκαιρία να αλληλεπιδράσουν με ορισμένα από τα σκυλάκια του καταφυγίου, προσφέροντάς τους χάδια και αγάπη. 🐕✨
Οι μαθητές και οι μαθήτριες γνωρίζουν τη Μελίνα 🐶 και της προσφέρουν χάδια και αγάπη, μαθαίνοντας στην πράξη τι σημαίνει φροντίδα και σεβασμός προς τα ζώα. 💙
Οι μαθητές και οι μαθήτριες γνωρίζουν τη μικρή Χαρά 🐶, μόλις 3 μηνών, και της προσφέρουν τρυφερά χάδια και αγάπη, βιώνοντας από κοντά τη σημασία της φροντίδας και της υπευθυνότητας απέναντι στα ζώα. 💛🐾
Η επίσκεψη αποτέλεσε μια ξεχωριστή εμπειρία, γεμάτη γνώση, συγκίνηση και πολύτιμα μηνύματα φιλοζωίας. Μέσα από αυτή τη δράση, τα παιδιά κατανόησαν πως κάθε ζώο αξίζει φροντίδα, αγάπη και σεβασμό, ενώ συνειδητοποίησαν τη σημασία της υπεύθυνης στάσης απέναντι στα ζώα συντροφιάς. 🌿
Δύο από τα σκυλάκια του καταφυγίου «Σωκράτης» 🐶🐶 στο χώρο φιλοξενίας τους, περιμένοντας με υπομονή και ελπίδα μια νέα οικογένεια. 🐾💙
🐾 Ευχαριστούμε θερμά το προσωπικό και τους εθελοντές του καταφυγίου «Σωκράτης» για τη ζεστή φιλοξενία και την όμορφη εμπειρία που προσέφεραν στους μαθητές μας! 🐾💙
Στο πλαίσιο του μαθήματος της Ιστορίας, την Πέμπτη 21 Μαΐου 2026 οι μαθητές και οι μαθήτριες της Ε΄ τάξης πραγματοποίησαν εκπαιδευτική επίσκεψη στο Βυζαντινό και Χριστιανικό Μουσείο.
Οι μαθητές είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν από κοντά σημαντικά εκθέματα της βυζαντινής περιόδου, όπως εικόνες, χειρόγραφα, νομίσματα και αντικείμενα καθημερινής ζωής, ταξιδεύοντας μέσα από αυτά στην ιστορία και τον πολιτισμό του Βυζαντίου.
Με ιδιαίτερο ενθουσιασμό και προσοχή, τα παιδιά συμμετείχαν στην ξενάγηση, ανακαλύπτοντας πολύτιμα εκθέματα και ιστορίες από το Βυζάντιο.
Κατά τη διάρκεια της επίσκεψης, η ξενάγηση από αρχαιολόγο του Μουσείου βοήθησε τα παιδιά να κατανοήσουν καλύτερα την εποχή, τα ήθη και τις παραδόσεις της, ενώ παράλληλα απάντησε με ιδιαίτερο ενδιαφέρον στις απορίες τους. Οι μαθητές συμμετείχαν ενεργά, παρακολούθησαν με ενθουσιασμό την παρουσίαση και εμπλούτισαν τις γνώσεις τους με βιωματικό τρόπο.
Οι μαθητές της Ε΄ τάξης παρακολουθούν με ενδιαφέρον την ξενάγηση στο Βυζαντινό Μουσείο και γνωρίζουν από κοντά σημαντικά στοιχεία της βυζαντινής ιστορίας.
Η εκπαιδευτική αυτή δράση αποτέλεσε μια ξεχωριστή εμπειρία για όλους, συνδυάζοντας τη μάθηση με την ψυχαγωγία και ενισχύοντας το ενδιαφέρον των παιδιών για την Ιστορία και την πολιτιστική μας κληρονομιά. 🏛️📚
Την Πέμπτη 14 Μαΐου, οι μαθητές και οι μαθήτριες της Α’, Β’, Γ’ και Δ’ τάξης του 61ου Δημοτικού Σχολείου Αθηνών πραγματοποίησαν μια ξεχωριστή εκπαιδευτική επίσκεψη στην Τροφούπολη, έναν πρωτότυπο και ειδικά διαμορφωμένο χώρο δημιουργικής μάθησης με θέμα τη σωστή διατροφή και την υγιεινή ζωή. 🚌🎒
Μέσα από το παιχνίδι, τη διασκέδαση, τη μουσική και τη συμμετοχή σε βιωματικές δράσεις, τα παιδιά γνώρισαν τον κόσμο της υγιεινής διατροφής και έμαθαν πολύτιμες πληροφορίες για τις τροφές και τη σημασία τους για τον οργανισμό μας. 🍓🥛🥕🍞
🎲🥕 Οι μικροί μας μαθητές έγιναν εξερευνητές της σωστής διατροφής μέσα από διαδραστικά παιχνίδια και μοναδικές δραστηριότητες στην Τροφούπολη! 🚀✨
Οι αγαπημένοι ήρωες της Τροφούπολης «ζωντάνεψαν» μπροστά στα παιδιά και τα οδήγησαν σε θεματικά εκπαιδευτικά παιχνίδια, αφιερωμένα στις διαφορετικές κατηγορίες τροφίμων. Οι μαθητές συμμετείχαν με μεγάλο ενθουσιασμό, συνεργάστηκαν, διασκέδασαν και απέκτησαν νέες γνώσεις μέσα από μια ευχάριστη και διαδραστική εμπειρία. 🎲🎶😊
🌟 Μαθαίνουμε παίζοντας στην Τροφούπολη! 🍎🚀 Μια ημέρα γεμάτη γνώσεις, παιχνίδι, χαμόγελα και… υγιεινές επιλογές! 😊🥦
Ιδιαίτερα σημαντικό ήταν το μήνυμα που πέρασε μέσα από τον ήρωα «Φατούλη», σχετικά με την αξία της άσκησης, της ισορροπημένης διατροφής, αλλά και του σεβασμού προς όλους τους ανθρώπους. Τα παιδιά κατανόησαν πως η εξωτερική εμφάνιση δεν καθορίζει τις ικανότητες ή τα ταλέντα κάποιου και πως οφείλουμε πάντα να ενθαρρύνουμε και να στηρίζουμε ο ένας τον άλλον. ❤️🤝
Το πρόγραμμα ολοκληρώθηκε με το εντυπωσιακό «ταξίδι στο τροφο-διάστημα», όπου οι μαθητές γνώρισαν τις υγιεινές και ανθυγιεινές τροφές και έμαθαν πόσο σημαντική είναι η σωστή επιλογή τροφών στην καθημερινότητά μας. 🚀🪐🍏🍔
🍏🪐 Από το παιχνίδι… στο τροφο-διάστημα! Μια ξεχωριστή εκπαιδευτική εμπειρία που γέμισε τα παιδιά χαρά, γνώση και όμορφες αναμνήσεις! 💛
Μέσα από τη συμμετοχή τους στο πρόγραμμα, τα παιδιά:
-έμαθαν την αξία της υγιεινής διατροφής 🍽️
-κατανόησαν τη σημασία της άσκησης ⚽🏃
-ενημερώθηκαν για τη στοματική υγιεινή 🦷
-ανέπτυξαν δεξιότητες συνεργασίας και ομαδικότητας 🤗
-καλλιέργησαν τον σεβασμό και την αποδοχή προς όλους 🌈
Στο τέλος της επίσκεψης, κάθε παιδί έλαβε ως δώρο ένα τεύχος από το περιοδικό «Διατροφούληδες», όμορφα αυτοκόλλητα, αλλά και ένα σακουλάκι με χρήσιμα δωράκια, όπως δείγμα οδοντόκρεμας, αφρόλουτρο και ένα μπουκαλάκι νερό, ως ένα όμορφο αναμνηστικό της ημέρας. 🎁🪥💧
Ήταν μια μοναδική ημέρα γεμάτη γνώση, χαρά και δημιουργία, που θα μείνει αξέχαστη σε όλους μας! 🌟
📸 Οι μαθητές επέστρεψαν γεμάτοι όμορφες εικόνες, χαμόγελα και πολύτιμα μηνύματα για έναν πιο υγιεινό τρόπο ζωής!
Η χθεσινή ημέρα ήταν αφιερωμένη σε ένα από τα πιο σημαντικά και αγαπημένα πρόσωπα της ζωής μας: τη μητέρα.
Η Γιορτή της Μητέρας μάς δίνει την ευκαιρία να εκφράσουμε την αγάπη, την ευγνωμοσύνη και τον σεβασμό μας στις μανούλες που καθημερινά προσφέρουν φροντίδα, δύναμη και αμέτρητες αγκαλιές. 💖
Η μητέρα είναι το πρώτο χαμόγελο, το πιο ζεστό καταφύγιο, η ήρεμη δύναμη που βρίσκεται πάντα δίπλα μας στις χαρές, στις δυσκολίες και σε κάθε μικρή ή μεγάλη στιγμή της ζωής. Με υπομονή, τρυφερότητα και ανιδιοτελή αγάπη στηρίζει τα παιδιά της και τους δείχνει τον δρόμο της καλοσύνης, της προσπάθειας και της αισιοδοξίας.
Η ημέρα αυτή αποτελεί μια όμορφη υπενθύμιση πως, ακόμη και ένα απλό «σ’ αγαπώ», μια αγκαλιά ή ένα χαμόγελο μπορούν να γίνουν το πιο πολύτιμο δώρο για κάθε μητέρα. 🌸
Χρόνια πολλά σε όλες τις μαμάδες!!!
Χρόνια πολλά σε όλες τις μαμάδες, που κάνουν κάθε παιδική καρδιά να ανθίζει! 🌷
Να είναι πάντα υγιείς, χαρούμενες και γεμάτες αγάπη! 🌺
Με αγάπη, χρώματα και παιδικά χαμόγελα, οι μικροί μαθητές της Α΄ Δημοτικού δημιούργησαν όμορφες κατασκευές αφιερωμένες στις πιο γλυκές μανούλες του κόσμου! 💐💖
Με μικρά χεράκια, πολλή φαντασία και αμέτρητη αγάπη, οι μαθητές του Β2 δημιούργησαν ξεχωριστές κάρτες για τις μανούλες τους! 💖🌸
Ο Σύλλογος Διδασκόντων των 57ου και 61ου Δημοτικών Σχολείων Αθηνών, σε συνεργασία με το Κέντρο Πρόληψης των Εξαρτήσεων και Προαγωγής της Ψυχοκοινωνικής Υγείας «Αθηνά Αφαία» (4η Δημοτική Κοινότητα του Δήμου Αθηναίων) και τον Ε.Ο.Π.Α.Ε., διοργανώνει ενημερωτική ομιλία για γονείς και εκπαιδευτικούς με θέμα:
«Οριοθέτηση και Επικοινωνία στην Οικογένεια» 👨👩👧👦
Σε μια εποχή όπου οι οικογενειακές σχέσεις δοκιμάζονται από τις απαιτήσεις της καθημερινότητας, η ανάγκη για ουσιαστική επικοινωνία και σαφή όρια είναι πιο σημαντική από ποτέ. Η δράση αυτή στοχεύει στην υποστήριξη γονέων και εκπαιδευτικών μέσα από ενημέρωση, προβληματισμό και διάλογο 💬
Την παρουσίαση θα πραγματοποιήσουν τα στελέχη πρόληψης του Κέντρου Πρόληψης «Αθηνά Αφαία»:
Βίκυ Καλαμοβράκα, Κοινωνική Λειτουργός, MSc
Τασούλα Γουρουντή, Κοινωνική Ανθρωπολόγος, MSc
Με αφορμή το Πάσχα, σε όλα τα τμήματα του Σχολείου μας πραγματοποιήθηκαν όμορφες και δημιουργικές δραστηριότητες, γεμάτες χρώματα, φαντασία και χαμόγελα! 🌷
Συγκεκριμένα, στο Β2 οι μαθητές και οι μαθήτριες πέρασαν μια υπέροχη μέρα δημιουργίας, συμμετέχοντας με ενθουσιασμό σε πασχαλινές κατασκευές.
Έφτιαξαν πολύχρωμες κάρτες ✂️🎨 και διακόσμησαν τις λαμπάδες τους 🕯️✨, δίνοντας σε καθεμία τη δική τους μοναδική πινελιά.
Μια πασχαλινή κάρτα, φτιαγμένη με αγάπη για τους μικρούς μου μαθητές! 💌🐣✨
Οι λαμπάδες μας… έτοιμες να φωτίσουν το Πάσχα! ✨🐣
Κάθε λαμπάδα και μια ιστορία γεμάτη φαντασία! 📖✨
Πασχαλινή μαγεία σε κάθε λαμπάδα! 🐰✨
Μικρά χεράκια, μεγάλες δημιουργίες! 🖐️🕯️💛
Λαμπάδες φτιαγμένες με μεράκι, για ένα Πάσχα γεμάτο φως και χαμόγελα! 🕯️😊✨
Η τάξη γέμισε χαρά, ενθουσιασμό, γέλια, συνεργασία και δημιουργικότητα 😊, καθώς τα παιδιά απόλαυσαν κάθε στιγμή της διαδικασίας!
Ήταν χαρά να βλέπουμε τα παιδιά να συνεργάζονται, να εκφράζονται μέσα από τη δημιουργία και να απολαμβάνουν τη μαγεία του Πάσχα με έναν διασκεδαστικό και πρωτότυπο τρόπο. 🐰💛
Η 2α Απριλίου, ημέρα γενεθλίων του μεγάλου Δανού παραμυθά Hans Christian Andersen, έχει καθιερωθεί ως Παγκόσμια Ημέρα Παιδικού Βιβλίου, μια ξεχωριστή γιορτή αφιερωμένη στη δύναμη των ιστοριών και στη χαρά της ανάγνωσης.
Κάθε χρόνο, παιδιά και ενήλικες σε όλο τον κόσμο γιορτάζουν το παιδικό βιβλίο, ανακαλύπτοντας κόσμους γεμάτους φαντασία, γνώση και συναισθήματα. Το φετινό μήνυμα, «Φυτέψτε ιστορίες και ο κόσμος θα ανθίσει», μας υπενθυμίζει πως τα βιβλία είναι σαν σπόροι: όταν καλλιεργούνται με αγάπη, μπορούν να ανθίσουν μέσα στις καρδιές των παιδιών και να τα συνοδεύουν σε όλη τους τη ζωή. 🌱📖
Στο πλαίσιο της ημέρας, οι μαθητές και οι μαθήτριες του Β2 συμμετείχαν σε μια όμορφη και δημιουργική δράση αφιερωμένη στο βιβλίο. Αρχικά, παρατηρήσαμε και συζητήσαμε τη φετινή αφίσα, αντλώντας έμπνευση από τα χρώματα και τα μηνύματά της.
Φυτεύουμε ιστορίες… και αφήνουμε τη φαντασία μας να ανθίσει! 🌸📚
Στη συνέχεια, διαβάσαμε το κείμενο της ημέρας και μοιραστήκαμε σκέψεις για τη σημασία της φιλαναγνωσίας και τη δύναμη που έχουν οι ιστορίες να μας ταξιδεύουν και να μας εμπνέουν.
Η αγάπη για το βιβλίο ξεκινά από μια σελίδα… και μεγαλώνει κάθε μέρα! 💚 Διαβάζουμε, ονειρευόμαστε, δημιουργούμε! 💭📚
Η δράση ολοκληρώθηκε με μια μικρή, συμβολική έκπληξη: κάθε παιδί έλαβε έναν ξεχωριστό σελιδοδείκτη, για να το συντροφεύει στις αναγνωστικές του διαδρομές. Οι πολύχρωμοι σελιδοδείκτες μας θα μας θυμίζουν πως κάθε βιβλίο είναι ένα νέο ξεκίνημα, ένα μικρό «σποράκι» φαντασίας που περιμένει να ανθίσει.
Σελιδοδείκτες γεμάτοι χρώμα… για να μη χάνουμε ποτέ τη σελίδα της φαντασίας μας! 🎨📖
Γιατί στο Β2…φυτεύουμε ιστορίες και βλέπουμε τον κόσμο να ανθίζει! 🌼📚✨
Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία στη σελίδα μας. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε τη σελίδα, θα υποθέσουμε πως είστε ικανοποιημένοι με αυτό.