Με πολλή χαρά 😊 οι μαθητές και οι μαθήτριες της Δ΄ τάξης του 61ου Δημοτικού Σχολείου Αθηνών προσκαλούν γονείς, συγγενείς και φίλους σε μια ξεχωριστή καλοκαιρινή αποχαιρετιστήρια συνάντηση, την Τετάρτη 10 Ιουνίου και ώρα 19:30, στην αίθουσα της Δ΄ τάξης. 🎈📚
Μέσα από μια όμορφη και χαρούμενη δράση 🎭🎶, τα παιδιά θα μας ταξιδέψουν στις γειτονιές της Αθήνας 🏛️, θα μοιραστούν στιγμές και αναμνήσεις από τη σχολική χρονιά που ολοκληρώνεται 📸✨ και θα υποδεχθούν το καλοκαίρι με κέφι, δημιουργικότητα και πολλά χαμόγελα! 🌞🌊🏖️
Σας περιμένουμε όλους για να γιορτάσουμε μαζί το τέλος μιας όμορφης σχολικής χρονιάς 🎓❤️ και την αρχή ενός ακόμη καλοκαιρινού ταξιδιού γεμάτου όνειρα, παιχνίδι και ξεγνοιασιά! 🌈🧳🌺
Σας περιμένουμε! 💙☀️🏖️

Οι δάσκαλοι της Δ’,
Νάνσυ Βλαντού και Γιώργος Ρότζιος