Την πρώτη εβδομάδα της τηλεκπαίδευσης λόγω covid-19, συνεχίσαμε να δουλεύουμε με τα παιδιά πάνω σε ένα θέμα που είχαμε ανοίξει τις ημέρες που πηγαίναμε δια ζώσης στο νηπιαγωγείο. Εκεί ο εννοιολογικός μας χάρτης είχε γίνει σε ένα μεγάλο χαρτί, του μέτρου, με το σκεπτικό να έχουμε άμεση και διαρκή επαφή με τις πρότερες γνώσεις των παιδιών επί του θέματος, με τις προσδοκίες τους, αλλά και με τους τρόπους που περιμένανε τα παιδιά να μάθουν πράγματα για το θέμα μας. Με το κλείσιμο των σχολείων δεν ήταν δυνατή αυτή η επαφή.. έτσι, μεταφέραμε τον εννοιολογικό μας χάρτη σε ψηφιακή μορφή, χρησιμοποιώντας το web 2.0 εργαλείο δημιουργίας εννοιολογικών χαρτών coggle.it. Είδαμε με τα παιδιά τον νέο μας ψηφιακό εννοιολογικό χάρτη, θυμηθήκαμε και πάλι τα όσα είχαμε γράψει στον χειρόγραφο εννοιολογικό μας χάρτη και συνεχίσαμε να εργαζόμαστε πάνω στο θέμα μας, που τα ίδια τα παιδιά είχαν βαφτίσει: “Κυκλοφορώ με ασφάλεια”
- Κυκλοφοριακή αγωγή, ψηφιακή εννοιολογική χαρτογράφηση.
- Κυκλοφοριακή Αγωγή- Οι εργασίες μας (Road safety Education – Our work)
- Γράμματα και λέξεις που συναντήσαμε..! (κυκλοφοριακή αγωγή)!!! (Letters and words we met..! (Road safety education!!!) (Σιδέρη Κατερίνα)
- Το πάθημα του Σταμάτη ¨Ψηφιακό παραμύθι – παιχνίδι κυκλοφοριακής αγωγής” (“The struggle of Stamatis” Digital Fairy Tale – Road safety Education Game) (Κατερίνα Σιδέρη)
- Ψηφιακά παιχνίδια κυκλοφοριακής αγωγής (Digital Road Safety Education games) (Σιδέρη Κατερίνα)
- Ψηφιακά παιχνίδια κυκλοφοριακής αγωγής (συνέχεια) Σιδέρη Κατερίνα (Digital Road Safety Education games (continued) by Sideri Katerina)
- Οι πρώτες μας ζωγραφιές! ”Our first paintings! ” (Σιδέρη Κατερίνα)