Μεγάλη τιμή και την χαρά να βρίσκεται το νηπιαγωγείο μας ανάμεσα στα 931 ευρωπαϊκά σχολεία όλων των βαθμίδων που βραβεύτηκαν με την ετικέτα “E-twinning label”. Η ετικέτα αυτή απονεμήθηκε σε 57 ελληνικά σχολεία για το σχολικό έτος 2024-2025.
Το σχολείο μας τα τελευταία χρόνια συμμετέχει σε e twinning προγράμματα, λάβαμε ετικέτα ποιότητας για το έργο “StemFables” που συμμετείχαμε με το 1ο τμήμα, ενώ ιδρύσαμε πέρσι ένα δικό μας έργο “SteamSunShine”, με ιδρύτρια την προϊσταμένη Σιδέρη Αικατερίνη και συμμετέχοντες το σύνολο του συλλόγου Διδασκόντων, με σκοπό την αξιοποίηση των εργαλείων πάνω στα οποία εκπαιδευτήκαμε από το πρόγραμμα Erasmus+ το οποίο είχαμε αιτηθεί και υλοποιήσαμε την προηγούμενη τριετία. Τη φετινή σχολική χρονιά το 1ο τμήμα συμμετέχει στο E-twinning έργο : “Tales of Natural Disasters”, όπου συνεργάζεται με 18 νηπιαγωγεία από την Ευρώπη. Με αυτό το πρόγραμμα συμμετείχαμε με ομαδική δράση στην ημέρα ασφαλούς διαδικτύου αλλά και στον διαγωνισμό Bravo Schools στη συνεργασία. Πολλοί από τους εκπαιδευτικούς της σχολικής μας μονάδας έχουν παρακολουθήσει σεμινάρια e twinning στην αντίστοιχη πλατφόρμα και μία εκπαιδευτικός μας είναι επιμορφώτρια στα συγκεκριμένα σεμινάρια τα τελευταία 5 χρόνια, τρία χρόνια στην επεξεργασία εικόνας και ήχου και δύο χρόνια στη ρομποτική.
Στο ιστολόγιο του Νηπιαγωγείου μας “Επιστημονικά Εργαλεία στο Νηπιαγωγείο για Εκπαίδευση χωρίς αποκλεισμούς” (https://blogs.sch.gr/5niptherm-erasmus/ ) υπάρχουν αναρτημένα τόσο ψηφιακά παιχνίδια και δράσεις σχετικές με ρομποτική.
Επίσης, όλες οι τάξεις μας συμμετείχαν στην εβδομάδα κώδικα (Code Week) σε διάφορες δράσεις, και οι εκπαιδευτικοί μας έλαβαν αριστείο για τις δεξιότητες κωδικοποίησης τα τελευταία τρία χρόνια.
Στην επίσημη ιστοσελίδα για τα ευρωπαϊκά σχολεία: “European School Education Platform”, https://school-education.ec.europa.eu/en αναρτήθηκαν τα σχολεία που βραβεύθηκαν με την E-twinning label (https://school-education.ec.europa.eu/en/recognition/etwinning-school-label/winners-list?period=2024-2025&fbclid=IwZXh0bgNhZW0CMTAAAR2NDcWh8ERt8zEwRo_hW3aRT_A_nzQ-nRlU78QDEB6NNhoka9EeUxpUeuk_aem_AXxxYo9Yh2nGaFqz2eOHZq8O2GOUo3ofmcU4A1pFxRkC9ZeTvkxXgtZb0VOtdEJs7FlnADHcYBhbPrPEuPKgSPK_) και εδώ μπορείτε να δείτε τα 57 ελληνικά σχολεία που βραβεύτηκαν: https://school-education.ec.europa.eu/en/recognition/etwinning-school-label/winners-list?search_api_fulltext=greece&period=2024-2025&fbclid=IwZXh0bgNhZW0CMTAAAR3pTjRgsHWCL7XTvTVYM8wiAtfRDuYOLO6LckLZ_5z3dgoDZQalAYJ06UU_aem_AXz2SM0MpJkPZidXwwlUGnWy9hA9jRwH0Qnu-418hd3wQ3l8sGyr8P-fJ4S5WwUHxn4uQBmBEmlVWjAAXdgqjPOJ
Ποια η σπουδαιότητα της ετικέτας E – twinning schools;
Με την απονομή της ετικέτας Σχολείο eTwinning, το eTwinning αναγνωρίζει τη συμμετοχή, τη δέσμευση και την αφοσίωση όχι μόνο των μεμονωμένων eTwinners, αλλά ολόκληρου του σχολείου, όπου συνεργάζονται ομάδες εκπαιδευτικών και διευθυντών.
Τα σχολεία στα οποία απονέμεται η ετικέτα είναι έτοιμα και πρόθυμα να συμμετάσχουν σε ένα αναπτυξιακό ταξίδι με δραστηριότητες που μπορούν να αξιολογηθούν με αντικειμενικά κριτήρια.
Τα σχολεία eTwinning είναι ηγέτες στον κόσμο του eTwinning. Η
διεύθυνση και οι εκπαιδευτικοί του σχολείου αναγνωρίζουν τη σημασία και τις αξίες του
eTwinning και τις ενσωματώνουν στην
πολιτική του σχολείου, αλλά και στην επαγγελματική τους ανάπτυξη. Στα Σχολεία
eTwinning,
οι εκπαιδευτικοί συνεργάζονται και ενώνουν τις δυνάμεις τους για να παρέχουν μια
ευρύτερη και
πλουσιότερη εκπαιδευτική εμπειρία για όλους. Τα σχολεία eTwinning είναι πρότυπα:
εμπνέουν και καθοδηγούν
τα άλλα σχολεία προκυμένου να επιτύχουν τα επίπεδα που οι ίδιοι έχουν ήδη πετύχει.
Κάνοντας αυτό διασφαλίζουν
ότι η υπόσχεση αλλαγής στην εκπαίδευση διατηρείται, ώστε οι νέοι οι άνθρωποι που
έχουν στην επίβλεψή τους
γαλουχούνται έτσι ώστε να γίνουν καλύτεροι άνθρωποι, καλύτεροι μαθητές, καλύτεροι
και περισσότερο
ΕΝΕΡΓΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ.
Τα Σχολεία eTwinning έχουν δέσμευση για κοινή ηγεσία (shared leadership)
Στα Σχολεία eTwinning η ηγεσία είναι μια διαδικασία που διαμοιράζεται στα μέλη της
ομάδας των εκπαιδευτικών , τόσο για την
ευθύνη της οργάνωσης όσο και της διαδικασίας λήψης αποφάσεων. Ο διευθυντής του
σχολείου και οι υπεύθυνοι των εκπαιδευτικών
κατανοούν τις δυνατότητες που προσφέρει το eTwinning τόσο σε παιδαγωγικό όσο και
σε επαγγελματικό επίπεδο και στηρίζουν
ενεργά όλο το προσωπικό έτσι ώστε να συμμετέχει σε δραστηριότητες eTwinning.
Τα σχολεία eTwinning επιδεικνύουν ισχυρή δέσμευση για συνεργασία
διαμοιρασμό και ομαδική εργασία.
Οι δάσκαλοι στο σχολείο συνεργάζονται ως ομάδα για να σχεδιάζουν το eTwinning και
άλλες παιδαγωγικές τους δραστηριότητες
και μοιράζονται τις εμπειρίες και τις πρακτικές τους με τους συναδέλφους τους, τόσο
εντός όσο και εκτός του σχολείου τους.
Συνεργάζονται για να παρέχουν ένα σχέδιο δράσης eTwinning και το χρησιμοποιούν
για να οδηγηθεί σε καινοτομία και αλλαγή το σχολείο
τους και σχολεία πέρα από το δικό τους.
Μαθητές σε Σχολεία eTwinning είναι παράγοντες αλλαγής
Οι μαθητές έχουν τον δικό τους ρόλο στην ανάπτυξη του Σχολείου eTwinning.
Προωθούν το eTwinning στους δασκάλους
(και οι δύο έχουν ήδη εμπλακεί ή που δεν συμμετέχουν ακόμη) και στους γονείς,
ενεργώντας ως οδηγοί και ως ηχητικός πίνακας
για όλες τις καινοτομίες που λαμβάνουν χώρα στην παιδαγωγική και τη χρήση της
τεχνολογίας.
Τα σχολεία eTwinning είναι πρότυπα για άλλα σχολεία
Το Σχολείο eTwinning έχει δεσμευτεί να διαδραματίσει έναν ρόλο πρεσβευτών άλλων
σχολείων της περιοχής/ ευρύτερης περιοχής τους
από την ενεργή προώθηση του eTwinning και τη διάδοσή των επιτευγμάτων τους με
όσο το δυνατόν περισσότερα μέσα: ανοιχτές ημέρες,
ενημερωτικές συναντήσεις και προγράμματα καθοδήγησης. Είναι προορατικοί στη
δημιουργία ευκαιριών για επαγγελματική εξέλιξη,
διαθέσιμες και σε άλλα σχολεία της περιοχής τους.
Τα σχολεία eTwinning είναι καινοτόμοι οργανισμοί μάθησης χωρίς
αποκλεισμούς.
Τα σχολεία eTwinning έχουν δεσμευτεί για τη συμπερίληψη σε κάθε επίπεδο και να
αναζητούν ενεργά τρόπους για να δημιουργήσουν
ένα περιβάλλον χωρίς αποκλεισμούς για μαθητές κάθε ικανότητας και κουλτούρας,
τους γονείς τους και την ευρύτερη κοινότητα.
Οι δάσκαλοι στα Σχολεία eTwinning δεσμεύονται για την ανάπτυξη ολόκληρου του
σχολείου ως εκπαιδευτικού οργανισμού.
Χρησιμοποιούν το eTwinning για να υποστηρίξουν και να εξελίξουν το πρόγραμμα
σπουδών τους χρησιμοποιώντας καινοτόμα
παιδαγωγικά μοντέλα που περιλαμβάνουν, μεταξύ άλλων, ποικιλία προσεγγίσεων,
συνεργατική μάθηση, εκπαίδευση με επίκεντρο
τον μαθητή, ευέλικτες προσεγγίσεις στους χρόνους μάθησης και χώρους μάθησης.
- Δημιουργία ψηφιακού βιβλίου – 1ο Ολοήμερο Τμήμα ( Ζωγραφίδου Νόπη)
- “Η ιστορία του έλατου”- Ψηφιακό βιβλίο – 1ο Ολοήμερο Τμήμα ( Ζωγραφίδου Νόπη)
- Παγκόσμια Ημέρα Παιδιού – 1ο Ολοήμερο Τμήμα ( Ζωγραφίδου Νόπη)
- Αγιασμός 11/09/2024
- e-twinning projects 2024-2025
- Etwinning project 2024-2025 ” Journey from art to science” – Ζωγραφίδου Νόπη
- Etwinning program 2024-2025 “Important days in childrens lives”
- Ψηφιακό συνεργατικό βιβλίο από τα μέλη του προγράμματος
- Παιχνίδι με προσωπογραφίες – “Important days in childrens lives” – 1o Oλοήμερο Τμήμα (Ζωγραφίδου Νόπη)
- “Important days in childrens lives” etwinning project (3ο τμήμα-Σοφία Καραγιαννίδου)
- Σημαντικές στιγμές με την οικογένεια μας! – 1ο Ολοήμερο Τμήμα- Ζωγραφίδου Νόπη
- Good manners detectives!- E-twinning project (2024-2025)-1ο πρωινό τμήμα (Καραπά Χριστίνα)
- Make a wish- Πιστοποιητικό Υιοθεσίας
- Ευρωπαϊκό Βραβείο καινοτόμου διδασκαλίας ΙΚΥ 2024!
- Πανελλήνια Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού – Ευρωπαϊκή Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού 2024
- Γνωρίζοντας τα συναισθήματα – 1ο Ολοήμερο Τμήμα (Ζωγραφίδου Νόπη)
- Γνωριμία με το εκπαιδευτικό ρομποτάκι “Beebot”- 1o Τμήμα & 1ο Ολοήμερο Τμήμα (Καραπά Χριστίνα – Ζωγραφίδου Νόπη)
- Σχολικός εκφοβισμός
- Ομαδικές- συνεργατικές εργασίες (1ο τμήμα- Νηπιαγωγός: Καραπά Χριστίνα)
- ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ (Δ.Α.Ι) ΚΑΙ ΜΝΗΜΟΝΕΙΟ ΕΝΕΡΓΕΙΩΝ
- Eu Code Week – Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Κώδικα (14-27 Οκτωβρίου)
- 16 Οκτωβρίου – Παγκόσμια Ημέρα Διατροφής – 1ο Ολοήμερο Τμήμα ( Ζωγραφίδου Νόπη)
- Εορτασμός της επετείου 28ης Οκτωβρίου
- Erasmus Days στο 5ο Νηπιαγωγείο Θέρμης- 2024
- E twinning School label 2024-2025
- Τα ανθρώπινα δικαιώματα – “φίλοι μια ζωή” (3ο τμήμα – Σοφία Καραγιαννίδου)
- “Το δικό μας τραγούδι με τα χρώματα” 3ο τμήμα – Σοφία Καραγιαννίδου
- 3 Δεκεμβρίου : Παγκόσμια Ημέρα Για την Αναπηρία – 1ο Ολοήμερο Τμήμα- T.Ε. (Ζωγραφίδου Νόπη- Σιδέρη Κατερίνα)
- Χριστουγεννιάτικες κατασκευές- 1ο τμήμα (Χριστίνα Καραπά)
- Χριστουγεννιάτικη γιορτή