Απόκριες – 2ο Ολοήμερο Τμήμα (Παρασκευοπούλου Ζωή)

  1.          Μες στην τρελή αποκριά!

Οι απόκριες ήρθαν, έφυγαν και εμείς τις χαρήκαμε αρκετά με την ενασχόληση μας τις τελευταίες μέρες.

Γίναμε κλόουν 🤡

Είδαμε φωτογραφίες, μιλήσαμε για τα χαρακτηριστικά του, μιμηθήκαμε τις κινήσεις του και τα συναισθήματα του.

IMG 20240317 194552 IMG 20240317 193944

IMG 20240317 200807

Στη συνέχεια, με την βοήθεια ενός χαρτόκουτου, δημιουργήσαμε ένα παιχνίδι.

Ένα – ένα παιδί, έριχνε το ζάρι και ανάλογα με τον αριθμό, ζωγράφιζε τα αντίστοιχα μαλλιά στον κλόουν.

1710698423655 01

1710698545514 011710698491313 01

Στη συνέχεια, με την βοήθεια ενός χαρτόκουτου, δημιουργήσαμε ένα παιχνίδι.
Ένα – ένα παιδί, έριχνε το ζάρι και ανάλογα με τον αριθμό, ζωγράφιζε τα αντίστοιχα μαλλιά στον κλόουν.
Σε δεύτερη φάση, κάναμε μια μικρή τρύπα στην μύτη του κλόουν,όπου προσπαθήσαμε να ισορροπήσουμε το μπαλάκι.
Η αλήθεια είναι ότι ο βαθμός δυσκολίας ήταν μεγάλος.
Το προσπαθήσαμε όμως!
IMG 1430e9af42b0b4b84d248f55c95aef50 V IMG f0f68285864cc88be91ac758bb6167a8 V IMG fe91b0eae16cea388f6718e5ad825c5e V 1 IMG 815d811898f254fd34d4c285f1353c49 V 1 IMG 907bbb1e9e6b856eb630f03be0c6e5ed V

 

Στην τρίτη φάση, η μύτη του κλόουν άνοιξε ακόμα πιο πολύ ώστε τα παιδιά να βρουν τον στόχο.

IMG 1f375b6095cbefd6c46c8b311bac187c VIMG f0f68285864cc88be91ac758bb6167a8 VIMG 1430e9af42b0b4b84d248f55c95aef50 VIMG 99f2cdcff517e4f2f6e10d0f5f4260b0 V

Επιπλέον, αφού είδαμε ένα βιντεάκι στο YouTube, με τον κλόουν που έχασε την μύτη του, είπαμε να ψάξουμε κι εμείς να την βρούμε με την βοήθεια της μελισσούλας bee bot.

Τα παιδιά έφτιαξαν δικές τους διαδρομές και αφού τις αποτυπώσαμε στο χαρτί, τα υπόλοιπα παιδιά τις εκτελούσαν.

Αφού όλοι πειραματίστηκαν, τους δόθηκε ένα φύλλο εργασίας για περαιτέρω εμπέδωση.

received 1136119360725251

received 424914983339526received 1117301589311210received 1849794932138738received 3691169231141387

Στη συνέχεια, παρατηρήσαμε πίνακες μεγάλων ζωγράφων με θέμα τον Αρλεκίνο και κάναμε αναπαράσταση αυτών.

received 7554184087966043received 327566593630669received 1139337217506419

IMG 2e6367527a25afda6f44d374f18b9aa1 V

Τέλος, ασχοληθήκαμε, τα το τραπέζι της Καθαράς Δευτέρας και τον πίνακα του γνωστού Έλληνα ζωγράφου Σπύρου Βασιλείου, “Τα Σαρακοστιανά εδέσματα”.

 

 

Ξεχωρίσαμε τα φαγητά σε νηστίσιμα και μη και με την μέθοδο του κολάζ και της ζωγραφικής, τα παιδιά έγιναν ζωγράφοι, μέσω της ομαδικής δουλειάς.

Έκοψαν Σαρακοστιανά από φυλλάδια των σούπερ μάρκετ, σχεδίασαν τις λεπτομέρειες, ζωγράφισαν, κόλλησαν και δημιούργησαν πιστό αντίγραφο του γνωστού πίνακα.

received 3709409176046355

 

 

 

received 737427278501464

Κατά την ελεύθερη ώρα παιχνιδιού, ένας μαθητής δημιούργησε το παρακάτω έργο.

received 787014869489587

 

Το παιδί που ασχολείται με την Τέχνη αποκτά την ιδιότητα να σκέφτεται δημιουργικά, να είναι αυθεντικό, να ανακαλύπτει, να καινοτομεί – ικανότητες ‘κλειδιά’ για την ατομική και κοινωνική ευημερία, μας λέει πολύ εύστοχα ο Διεθνής Οργανισμός για την Παιδική Τέχνη.

 

Καλή Σαρακοστή σε όλους!