Οι προετοιμασίες για τον ερχομό της Πρωτομαγιάς και τον αποχαιρετισμό της Άνοιξης ξεκίνησαν με ένα περίεργο γράμμα που κατέφθασε στο Νηπιαγωγείο..
και αναλαμβάνουμε να λύσουμε το μυστήριο!
Οι πίνακες να βοηθούν και καταλήγουμε ότι μάλλον πρόκειται για μια ζωγράφο.
Όμως γιατί ζωγράφιζε ξαπλωμένη;
Αναζητώντας το κατάλληλο υλικό στο διαδίκτυο…ανακαλύπτουμε την ιστορία της. Μαθαίνουμε για την δυσκολία της και παρατηρούμε τα λουλούδια στο κεφάλι της.
Έτσι, μας δίνει ιδέα και φτιάχνουμε το δικό μας λουλούδι για την Φρίντα!
Βέβαια, είχαμε ασχοληθεί και με έναν άλλο ζωγράφο τον Vincent Van Gogh που τον είχαμε γνωρίσει μέσα από άλλα έργα του νωρίτερα μέσα στη χρονιά.
Ο Βαν Γκογκ αγαπούσε πολύ τα λουλούδια.. Οπότε ασχοληθήκαμε με έναν πολύ διάσημο πίνακα του “Τα ηλιοτρόπια”.
Μιλήσαμε επίσης για την εργατική πρωτομαγιά και φτιάξαμε στεφάνια από χαρτί.
Βέβαια, επειδή έχουμε στον κήπο μας πολλές μαργαρίτες μας ήρθε η ιδέα να μαζέψουμε κάποιες και να φτιάξουμε το στεφάνι του σχολείου μας!





















