Επιτραπέζια παιχνίδια και Μαθηματικά.

Με αφορμή την επιτυχημένη δράση του νηπιαγωγείου μας για τη βελτίωση των σχέσεων μεταξύ των μαθητών και για την προώθηση της συνεργασίας και της υποστήριξης μέσα στην τάξη, με τη βοήθεια των επιτραπέζιων παιχνιδιών είνα χρήσιμη η αναφορά στη σύνδεση του επιτραπέζιου παιχνιδιού με τα μαθηματικά.

Τα παιδιά παίζοντας κατακτούν γνώσεις & δεξιότητες, που συνδέονται με την ανάπτυξη της μαθηματικής σκέψης & των μαθηματικών εννοιών σε ένα πρώτο στάδιο, αναγκαίο όμως για την ανάπτυξητων εννοιών αυτών και σε ένα επόμενο στάδιο. Όταν αναγνωρίζονται μαθηματικές έννοιες και νοήματα με απλές καταστάσεις και παιχνίδια, δεν περιορίζεται η μαθηματική εκπαίδευσηστις μόνες έννοιες, που με ευκολία αντιμετωπίζονται ως μαθηματικές, δηλαδή τους αριθμούς, τις πράξεις & τα γεωμετρικά σχήματα. Παγκοσμίως η μαθηματική εκπαίδευση αντιμετωπίζεται ως ένα από τα σημαντικότερα στοιχεία του εκπαιδευτικού συστήματος. Οι χώρες που ενδιαφέρονται να προσαρμόσουν την εκπαίδευσή τους στις απαιτήσεις του 21ου αιώνα, προσπαθώντας να στηρίξουν την ολόπλευρη αναπτυξη των παιδιών και τη μελλοντική τους ολοκλήρωση, διερευνούν τις απαιτήσεις της διδασκαλίας των Μαθηματικώνσε όλα τα ηλικιακά επίπεδα και ποικίλους τρόπους παρουσίασης των μαθηματικών εννοιών σε κάθε ηλικία.

(Πηγή: Πετκανοπούλου Μαρία, “99+1 αυτοσχέδια επιτραπέζια παιχνίδια”, εκδόσεις Καλειδοσκόπιο, 2014)