Σύμφωνα με τον ψηφισμένο νόμο του υπουργείου Παιδείας (ν. υπ’ αριθμ. 4823/2021, ΦΕΚ 136/Α/3-8-2021)πραγματοποιούνται, σε επίπεδο σχολικής μονάδας, επιμορφωτικά σεμινάρια, συνολικής διάρκειας τουλάχιστον δεκαπέντε (15) ωρών ανά σχολικό έτος. Για το σχολικό έτος 2023-2024 έχουν προγραμματιστεί ενδοσχολικές επιμορφώσεις με γνώμονα ιδίως τις ανάγκες της σχολικής μονάδας.
1)Συμμετοχή στον 1ο κύκλο σεμιναρίων ενδοσχολικής επιμόρφωσης ,ο οποίος διοργανώθηκε από το Νηπιαγωγείο Ριζαριού Τρικάλων , από τον Οκτώβριο 2023 μέχρι και τον Νοέμβριο 2023 ,συνολικής διάρκειας 21 ωρών, σε συνεργασία με το 5ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΠΕΥΚΗΣ και όλα τα άλλα 546 σχολεία σχολεία που συμμετείχαν στη δράση. Συγκεκριμένα:
- « Αειφόρο σχολείο: Προϋποθέσεις επιτυχούς πιστοποίησης » Τρίτη 10-10-2023 18.00-21.00
- σε συνεργασία με το Σωματείο Ενάντια στην Κακοποίηση του Παιδιού ELIZA « Ορισμός & είδη κακοποίησης: Πώς ο παιδαγωγός αναγνωρίζει τα σημάδια» την Πέμπτη 12 -10 -2023 από τις 18.00 – 21.00.
- «Eυρωπαικό πρόγραμμα ERASMUS : Προοπτικές και δυνατότητες» Τρίτη 17/10/2023 ώρα 18.00-21.00
- CODE WEEK , Ευρωπαϊκή εβδομάδα προγραμματισμού ,Τετάρτη 18/10/2023 18.00-21.00
- «STEM κι εκπαιδευτική Ρομποτική : Καινοτόμες δράσεις στα σχολεία», στις 2/11/2023 18.00-21.00
- «Ένα βιβλίο, μια ιστορία και η Ιστορία!» Δευτέρα 06-11 -2023 από τις 18.00 – 21.00
- «Πλατφόρμα e Twinning και συνεργατικά εργαλεία», Πέμπτη 08-11 -2023 από τις 18.00 – 21.00.
2)Συμμετοχή σε πρόγραμμα Επιμόρφωσης 15 ωρών της Επιστημονικής Ένωσης για την Προώθηση της Εκπαιδευτικής Καινοτομίας (Ε.Ε.Π.Ε.Κ.) :”Ονειροπλάστες – Ονειροθραύστες: DreamΜakers – DreamBreakers“, που πραγματοποποιήθηκε εξ αποστάσεως, μέσω πλατφόρμας ασύγχρονης τηλεκπαίδευσης (Moodle), με ημερομηνία έναρξης τη Δευτέρα, 20 Νοεμβρίου 2023 και ολοκλήρωσης στις 3/12/2023 καθώς και
3) συμμετοχή σε έτερο πρόγραμμα Ενδοσχολικής Επιμόρφωσης 15 ωρών της (Ε.Ε.Π.Ε.Κ.) : ” Επικοινωνία και διαχείριση συγκρούσεων στο σχολικό περιβάλλον” που ολοκληρώθηκες στις 3/12/2023.
4)Συμμετοχή σε επιμορφωτικό πρόγραμμα :Εργαστήριο Ψυχολογίας , Παιδαγωγικών Ερευνών και Μέσων στην Εκπαίδευση του Πανεπιστημίου Αιγαίου 25 ωρών: “Κυκλοφοριακή Αγωγή: Εισαγωγή στην Κυκλοφοριακή Αγωγή”. Το πρόγραμμα υλοποιείται από 04/12/2023 ως 18/12/2023,
5)Παρακολούθηση εκδήλωσης με τίτλο “Προσχολική Αγωγή και Σχολική Συμπερίληψη: Ενίσχυση των Εκπαιδευτικών Δεξιοτήτων”, που διοργανώθηκε από το ΚΜΟΠ – Κέντρο Κοινωνικής Δράσης και Καινοτομίας και την Περιφερειακή Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Αττικής, την Δευτέρα 30/10/2023, μέσω webex, στο πλαίσιο του Ευρωπαϊκού Έργου “EMBRACE – Προώθηση της ένταξης και προσαρμογής των παιδιών με αναπτυξιακές διαταραχές στην προσχολική εκπαίδευση”.
6)Συμμετοχή στην διαδικτυακή εκδήλωση με τίτλο «Καλλιεργώντας Περιβαλλοντική Συνείδηση» που διοργανώθηκε από το ΚΜΟΠ-Κέντρο Κοινωνικής Δράσης και Καινοτομίας, την Πέμπτη 16 Νοεμβρίου 2023 (15:00-17:00).
7)Συμμετοχή στο επιμορφωτικό σεμινάριο διάρκειας μίας ώρας, με θέμα “Παράνομο περιεχόμενο στο διαδίκτυο και πως μπορούμε να προστατευτούμε” που οργάνωσε στις 08/11/2023 το Ελληνικό Κέντρο Ασφαλούς Διαδικτύου .
8)Συμμετοχή στο επιμορφωτικό σεμινάριο με θέμα- τίτλο: «Το Αειφόρο Σχολείο και οι νέες προοπτικές του», το οποίο διοργανώθηκε από την ΑΜΚΕ Αειφόρουμ και πραγματοποιήθηκε εξ αποστάσεως, την Τρίτη 10 Οκτωβρίου 2023. Ώρες διδασκαλίας 4 (τέσσερις)
9)Συμμετοχή στο σεμινάριο του προγράμματος «Γίνε Ήρωας του Διαδικτύου» στις 22 Νοεμβρίου 2023.
Το σεμινάριο αποτελεί μέρος του προγράμματος «Γίνε Ήρωας του Διαδικτύου» και «Γίνε Ήρωας του Διαδικτύου» (για μικρά παιδιά) προσαρμοσμένο στις ανάγκες διδασκαλίας μαθητών προσφύγων/μεταναστών.
10)Συμμετοχή σε επιμορφωτικό μάθημα 3 ωρών :”Διαχείριση σχολικού εκφοβισμού” μέσα από την πρωτοβουλία του Live Without Bullying, και σε συνεργασία με την COFACE Families Europe και το ΚΜΟΠ . Αφορά εκπαιδευτικό πρόγραμμα για τη διαχείριση του σχολικού εκφοβισμού και της βίας μεταξύ ανηλίκων, φαινομένων που βρίσκονται σε έξαρση τα τελευταία χρόνια και στη χώρα μας. Με την ολοκλήρωσή του, λάβαμε πιστοποιητικό παρακολούθησης από το KMOP Education Hub και την COFACE Families Europe.
11)Παρακολούθηση εξ αποστάσεως διάρκειας 2,5 ωρών επιμορφωτικό σεμινάριο με θέμα «Εθνικό Θεματικό Δίκτυο Βιώσιμη Πόλη: η πόλη πεδίο εκπαίδευσης για την αειφορία» που διοργάνωσε το Κ.Π.Ε./Κ.Ε.ΠΕ.Α. Ελευθερίου Κορδελιού και Βερτίσκου την Πέμπτη 16 Νοεμβρίου 2023.
12)Συμμετοχή στο επιμορφωτικό σεμινάριο διάρκειας μίας ώρας, με θέμα “Εκπαιδευτικό υλικό για την ειδική αγωγή” που οργάνωσε στις 16/10/2023 το Ελληνικό Κέντρο Ασφαλούς Διαδικτύου .
13)Συμμετοχή στο Διαδικτυακό Εκπαιδευτικό Σεμινάριο με θέμα «Οι ψηφιακές προσκλήσεις των νέων στη σύγχρονη εποχή και πρακτικές αντιμετώπισης γονέων» το οποίο διοργανώθηκε την Τετάρτη 25 Οκτωβρίου 2023, στο πλαίσιο του Έργου «Δράσεις Ψηφιακής Εκπαίδευσης και Ψηφιακού Εγγραμματισμού στην Περιφέρεια Αττικής»
14)Συμμετοχή σε επιμορφωτικό σεμινάριο διάρκειας μίας ώρας, με θέμα “Εκπαιδευτικό υλικό για την ειδική αγωγή” που οργάνωσε στις 16/10/2023 το Ελληνικό Κέντρο Ασφαλούς Διαδικτύου .
15)Συμμετοχή στα διαδικτυακά εκπαιδευτικά σεμινάρια με θέμα: ” Δημιουργία εκπαιδευτικού επιτραπέζιου παιχνιδιού” στις 20/11/2023 και ” Δημιουργία ψηφιακού εκπαιδευτικού επιτραπέζιου παιχνιδιού” στις 06/12/2023
16)Συμμετοχή σε διαδικτυακό επιμορφωτικό σεμινάριο: “Ψηφιακές Δεξιότητες για την Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση: Yποδομές και υπηρεσίες του ΕΚΤ για την εκπαιδευτική κοινότητα”, τη Δευτέρα 11 Δεκεμβρίου 2023, το οποίο διοργανώθηκε από το Εθνικό Κέντρο Τεκμηρίωσης και την ομάδα συμβούλων εκπαίδευσης Δωδεκανήσου (ΠΕ02, 04, 06, 11, 86)
17)Συμμετοχή στο επιμορφωτικό σεμινάριο διάρκειας μίας ώρας, με θέμα “Διαδικτυακός εκφοβισμός και διαδικτυακή αποπλάνηση” που οργάνωσε στις 11/12/2023 το Ελληνικό Κέντρο Ασφαλούς Διαδικτύου .
18)Συμμετοχή σε webinar επιμόρφωσης επαγγελματιών υγείας με τίτλο “Φροντίζω για την Ασφάλεια των Παιδιών”, που πραγματοποιήθηκε διαδικτυακά την Πέμπτη 30 Νοεμβρίου 2023 από το Σωματείο Ενάντια στην Κακοποίηση του Παιδιού ELIZA.
19)Συμμετοχή σε Online WEBINAR “Teaching for the Future: Getting Climate-Ready” με θέμα: »«Καινοτόμες Πρακτικές Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης στις 28 Noεμβρίου 2023
20)Συμμετοχή στον 2ο κύκλο σεμιναρίων ενδοσχολικής επιμόρφωσης ,ο οποίος διοργανώθηκε από το Νηπιαγωγείο Ριζαριού Τρικάλων , από τον Νοέμβριο 2023 μέχρι και τον Δεκέμβριο 2023 ,συνολικής διάρκειας 18 ωρών, σε συνεργασία με το 5ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΠΕΥΚΗΣ και όλα τα άλλα 546 σχολεία σχολεία που συμμετείχαν στη δράση. Συγκεκριμένα:
- Δημιουργική και ασφαλής πρόσβαση στο νερό: πισίνα, θάλασσα και θαλάσσια σπορ, με το εκπαιδευτικό πρόγραμμα της «Safe Water Sports»,Τετάρτη 15 -11-2023 από τις 17.30 20.30
- «Το σκάκι στα σχολεία» ,Τρίτη 21 -11-2023 από τις 18.00 -21.00
- «Ψυχική Ενδυνάμωση – Αυτογνωσία» ,Πέμπτη 23 -11-2023 από τις 18.00 -21.00
- «Παραδείγματα καλών πρακτικών /παρουσίαση βραβευμένων έργων», Πέμπτη 30/11/2023 από τις 18.00 – 21.0
- « Το κουκλοθέατρο ως παιδαγωγικό μέσο και ως μέσο έκφρασης», Τρίτη 28/11/2023 από τις 18.00 – 21.00 .
- «Ταξίδι στη γνώση μέσα από πίνακες ζωγραφικής», Τρίτη 12/12/2023 από τις 18.00 – 21.00.
https://blogs.sch.gr/5nippefkis/files/2023/11/Βεβαίωση-Συμμετοχής-Σχολικής-Μονάδας-σε-επιμορφωτικά-προγράμαμτα-25-ωρών_Εργαστήριο-Ψυ.Π.Ε.Μ.Ε.-Πανεπιστήμιο-Αιγαίου-67.pdf
https://blogs.sch.gr/5nippefkis/files/2023/11/ΒΕΒΑΙΩΣΗ-ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗΣ-21-ΩΡΩΝ.pdf
21)Συμμετοχή στο επιμορφωτικό σεμινάριο, με θέμα: “Υπερβολική ενασχόληση παιδιών και εφήβων με το διαδίκτυο” που οργάνωσε στις 16/01/2024 το Ελληνικό Κέντρο Ασφαλούς Διαδικτύου .
22)Συμμετοχή στο επιμορφωτικό σεμινάριο, με θέμα “Ασφάλεια στα κοινωνικά δίκτυα” που οργάνωσε στις 20.12.2023 το Ελληνικό Κέντρο Ασφαλούς Διαδικτύου .
23)Συμμετοχή σε εισαγωγικό διαδικτυακό σεμινάριο στην Αειφόρο που οργάνωσε Το Κέντρο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης Ιεράπετρας – Νεάπολης Λασιθίου τη Δευτέρα 11 Δεκεμβρίου 2023 και ώρα 18:00 με 20:00, με θέμα: «Η διατροφή και ο ρόλος της, στην υγεία και στην εκπαίδευση για την αειφορία»
24)Συμμετοχή στο επιμορφωτικό διαδικτυακό σεμινάριο που διοργάνωσε Το ΚΜΟΠ, µέσω του προγράµµατος Live Without Bullying, την Τρίτη 12 Δεκεµβρίου, στις 15:30-17:00, µε θέµα την πρόληψη και την αντιµετώπιση του εκφοβισµού
25)Παρακολούθηση της διαδικτυακής εκδήλωσης REBOOT NOW “Η ψυχική υγεία των παιδιών μας για την πρόληψη της έμφυλης βίας μεταξύ νέων ατόμων μέσω της ενίσχυσης της ψυχικής τους υγείας”, που διοργανώθηκε από το ΚΜΟΠ, στις 16/01/2024, στο πλαίσιο του Ευρωπαϊκού Έργου REBOOT NOW – Prevention of Gender-Based Violence in Schools after Lockdown.
26)Συμμετοχή στο σεμινάριο «Ταπερίστας 2024» που υλοποιήθηκε στις 4, 13 & 19 Δεκεμβρίου 2023, διάρκειας 5 διδακτικών ωρών.
27)Παρακολούθηση του διήμερου διαδικτυακού σεμινάριο με τίτλο «Εξοπλίζοντας επαγγελματίες για την προώθηση της πολιτικής συμμετοχής νέων με μεταναστευτικό υπόβαθρο» που διοργανώθηκε από το ΚΜΟΠ-Κέντρο Κοινωνικής Δράσης και Καινοτομίας και το Ελληνικό Φόρουμ Προσφύγων, την Τρίτη 19 και την Τετάρτη 20 Δεκεμβρίου 2023 (14:00-16:00), στο πλαίσιο του Ευρωπαϊκού έργου «Pearl: Προώθηση της συμμετοχής των νέων μεταναστών στις διαδικασίες λήψης αποφάσεων και στη δημοκρατική ζωή».
28)Παρακολούθηση του webinar επιμόρφωσης επαγγελματιών υγείας με τίτλο “Φροντίζω για την
Ασφάλεια των Παιδιών”, που πραγματοποιήθηκε διαδικτυακά την Πέμπτη 30 Νοεμβρίου 2023 από το Σωματείο Ελίζα.
29)Συμμετοχή σε ημερίδα εξ αποστάσεως με θέμα τη «Διαβάζοντας έργα της Άλκης Ζέη και της Ζώρζ Σαρή: αξίες και δικαιώματα», τη Δευτέρα 29 Ιανουαρίου, και ώρες 17:00-20:00 που διοργανώθηκε από τις Διευθύνσεις Πρωτ. Εκπαίδευσης Α΄ Αθήνας, Δ΄ Αθήνας, Πειραιά, Ανατολικής Αττικής και Μαγνησίας , δια των Υπευθύνων Πολιτιστικών Θεμάτων, σε συνεργασία με το Δίκτυο για τα Δικαιώματα του Παιδιού και την Παιδική Βιβλιοθήκη «Μυρσίνη Ζορμπά».
30)Παρακολούθηση του webinar επιμόρφωσης στις 17/1/2024 με θέμα: “Η παιδοκεντρική προσέγγιση της νομικής διαχείρισης της παιδικής κακοποίησης” από το Σωματείο Ελίζα.
31)Παρακολούθηση του διαδικτυακού σεμιναρίου «Ασφαλές gaming και επικίνδυνες διαδικτυακές προκλήσεις» τη Δευτέρα 29/1/2024 που διοργανώθηκε από την Ομάδα του Ελληνικού Κέντρου Ασφαλούς Διαδικτύου του ΙΤΕ.
32) Παρακολούθηση επιμορφωτικού σεμιναρίου διάρκειας 10 ωρών με θέμα : “Εφαρμογή της διαμεσολάβησης στο σχολείο”, το οποίο πραγματοποιήθηκε από το Δίκτυο Σχολείων Σχολικής Διαμεσολάβησης του Παιδαγωγικού τμήματος Νηπιαγωγών του Παν/μίου Ιωαννίνων
33)Παρακολούθηση της διαδικτυακής ημερίδας «Αξιοποίηση των ΤΠΕ στην Προσχολική Εκπαίδευση – Το λογισμικό ΕΛΠεΙΔΑ» που διοργάνωσε το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής στις 14/11/2023, στο πλαίσιο υλοποίησης ενεργειών προβολής και δημοσιότητας της Πράξης «Πιλοτικές παρεμβάσεις υποστήριξης αξιοποίησης προηγμένων Τεχνολογιών Πληροφοριών και Επικοινωνιών στην Προσχολική Εκπαίδευση» (MIS 5158662)».
34)Παρακολούθησε του επιμορφωτικού σεμιναρίου με θέμα: «Εκπαίδευση για τις πλημμύρες», διάρκειας τεσσάρων (04) διδακτικών ωρών, το οποίο πραγματοποιήθηκε διαδικτυακά στις 23 Νοεμβρίου 2023 και διοργάνωσε η Πανελλήνια ένωση Εκπαιδευτικών για την Περιβαλλοντική Εκπαίδευση (Π.Ε.ΕΚ.Π.Ε.Ε), στο πλαίσιο του κύκλου σεμιναρίων με γενικό τίτλο «Περιβαλλοντική Εκπαίδευση για τις φυσικές καταστροφές και την Κλιματική Κρίση: Αναλαμβάνουμε δράση …»
35)Παρακολούθηση του διαδικτυακού σεμιναρίου “Γίνε κι εσύ πρεσβευτής κατά του εκφοβισμού” με εισηγήτρια τη Δρ. Αντωνία Τορρένς, που διεξήγαγε το ΚΜΟΠ την Τρίτη 13 Φεβρουαρίου στο πλαίσιο του προγράμματος “Live without Bullying”.
36)Παρακολούθηση του WEBINAR: “ΔΕΠΥ: Επιπτώσεις στην υγεία, εκπαίδευση, οικονομία, σχέσεις, επιτυχία & ευτυχία μας – τεστ & μέθοδος Παυλίδη” στις 11/12/2023
37)Βεβαίωση υποστηρικτή του σχολείου μας στην Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου 2024, που διεξήχθη στις 6/2/ 2024.
38)Online WEBINAR “Teaching for the Future: Getting Climate-Ready” με θέμα: «Καινοτόμες Πρακτικές Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης» of the project TEACHING GREEN – From Climate Change Education and Awareness to Citizen Science Action στις 28/11/2023.
39)Παρακολούθηση του επιμορφωτικού σεμιναρίου με θέμα: «Ακραία Καιρικά Φαινόμενα και Κλιματική Κρίση», διάρκειας τεσσάρων (04) διδακτικών ωρών, το οποίο πραγματοποιήθηκε
διαδικτυακά στις 13 Φεβρουαρίου 2024 και διοργάνωσε η Πανελλήνια ένωση Εκπαιδευτικών για την Περιβαλλοντική Εκπαίδευση (Π.Ε.ΕΚ.Π.Ε.), στο πλαίσιο του κύκλου σεμιναρίων με γενικό τίτλο
«Περιβαλλοντική Εκπαίδευση για τις φυσικές καταστροφές και την Κλιματική Κρίση:
Αναλαμβάνουμε δράση …»
40)Παρακολούθηση επιμορφωτικής ημερίδας : «Παιχνίδι και εκπαίδευση: escape rooms, video games, παιχνίδια εναλλακτικής πραγματικότητας και ψηφιακά παιχνίδια στην υπηρεσία της εκπαίδευσης», η οποία πραγματοποιήθηκε διαδικτυακά την Τετάρτη, 21/02/2024, από το Μουσείο Σχολικής Ζωής και Εκπαίδευσης, το Εθνικό Κέντρο Έρευνας και Διάσωσης Σχολικού Υλικού και τους Σύμβουλους Εκπαίδευσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Δωδεκανήσου.
41)Παρακολούθηση του webinar “Ενδοσχολική Βία: Πρόληψη & Αντιμετώπιση στο Σχολείο”, που
πραγματοποιήθηκε διαδικτυακά από το Σωματείο Ελίζα την Τετάρτη 21 Φεβρουαρίου 2024.
42) Παρακολούθηση του διαδικτυακού σεμινάριου του 8ου Επιμορφωτικού Κύκλου 2023-2024, με θέμα: «Ο ρόλος του εισαγγελέα ανηλίκων και η συνεργασία του με τις σχολικές μονάδες»,
διάρκειας τριών(3) ωρών, που πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη 28 Φεβρουαρίου 2024 από 18:00 έως 21:00 με Εισηγήτρια του σεμιναρίου ήταν η κ. Χασάπη Ελπίδα, Εισαγγελέας Πρωτοδικών Αθηνών, Τμήμα Ανηλίκων.
43)Παρακολούθηση του Επιμορφωτικού Εκπαιδευτικού Προγράμματος διάρκειας τριών (3) ωρών
που πραγματοποίησε διαδικτυακά το ΚΕΑΤ υπό την αιγίδα της Γενικής Γραμματείας Κοινωνικής Αλληλεγγύης και Καταπολέμησης της Φτώχειας και του Υπουργείου Υγείας στις 22 Νοεμβρίου 2023 με θέμα: “Εκπαίδευση και μαθητές με Αναπηρία όρασης στο σύγχρονο ελληνικό εκπαιδευτικό πλαίσιο «Προκλήσεις και προοπτικές»
44)Παρακολούθηση του σεμιναρίου «Διαχείριση τάξης – αύξηση της συνοχής της ομάδας & πρόληψη της επιθετικότητας» με ομιλήτρια την κ. Αθηνά Καραβόλτσου, διάρκειας τριών ωρών (3), που πραγματοποιήθηκε διαδικτυακά στις 29 Φεβρουαρίου 2024.
45)Παρακολούθηση της ενημερωτικής εκδήλωσης “Ζήσε χωρίς εκφοβισμό: «Είναι στο χέρι σου»”, που διεξήγαγε το ΚΜΟΠ στο πλαίσιο του προγράμματος “Live Without Bullying, την Τρίτη 5 Μαρτίου 2024, ώρα 15:30-17:00.
46)Συμμετοχή σε επιμορφωτικό σεμινάριο διάρκειας μίας ώρας, με θέμα “Παράνομο περιεχόμενο στο διαδίκτυο και πως μπορούμε να προστατευτούμε” που οργάνωσε στις 12/03/2024 το Ελληνικό Κέντρο Ασφαλούς Διαδικτύου.
47)Παρακολούθηση του εξ αποστάσεως επιμορφωτικού σεμιναρίου με θέμα: “Κοινωνικό- Οργανωσιακό Πεδίο του Αειφόρου Σχολείου» στις 11 Μαρτίου 2024 . Ώρες διδασκαλίας τέσσερις (4)το οποίο διοργάνωσε ο Κος Δημήτριος Καλαϊτζίδης
48)Παρακολούθηση του εξ αποστάσεως Επιμορφωτικού Προγράμματος 50 ωρών με τίτλο: «Ανθρωποκεντρική Τεχνητή Νοημοσύνη στην Εκπαίδευση, Παιδαγωγική Διάσταση: Από την Θεωρία στην Πράξη » που διοργανώθηκε από το Παιδαγωγικό Τμήμα Δ.Ε και ειδικότερα το «Εργαστήριο Προηγμένων Μαθησιακών Τεχνολογιών στη Δια Βίου και Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευσης» και το Κ.Ε.ΔΙ.ΒΙ.Μ του Πανεπιστημίου Κρήτης.
49)Συμμετοχή στη Διαδικτυακή Εκπαιδευτική Ημερίδα με θέμα: “Διδάσκοντας το 1821” που διεξήχθη στις 20/03/2024 από το Μουσείο Σχολικής Ζωής και Εκπαίδευσης.
50)Παρακολούθηση του διαδικτυακού επιμορφωτικού σεμιναρίου, του Εθνικού Θεματικού Δικτύου:
«Διατροφή, Περιβάλλον και Υγεία», διάρκειας 3 ωρών, που διοργάνωσαν το Κ.Π.Ε. / Κ.Ε.ΠΕ.Α. Ιεράπετρας-Νεάπολης, το ΕΛΜΕΠΑ τμήμα Επιστημών Διατροφής & Διαιτολογίας και το Γεωπάρκο Σητείας, στις 29/03/2024, με θέμα: «Η Μεσογειακή Διατροφή στο χθες και στο σήμερα. Εφαρμογή στην εκπαίδευση»
51)Παρακολούθηση του webinar «Διαδίκτυο: Βοηθήστε τα παιδιά να περιηγηθούν με ασφάλεια»που πραγματοποιήθηκε διαδικτυακά την Τετάρτη 27 Μαρτίου 2024 και οργανώθηκε από το Σωματείο Ελίζα.
52)Παρακολούθηση του εξ αποστάσεως επιμορφωτικού σεμιναρίου που διοργάνωσε η Αειφόρουμ με θέμα «Το Αειφόρο Σχολείο και η Εκπαίδευση για την Κλιματική Αλλαγή» στις 8 Απριλίου
2024. Ώρες διδασκαλίας τέσσερις (4)
53)Συμμετοχή στη Διαδικτυακή Εκπαιδευτική Ημερίδα με θέμα: ” Η Τεχνητή Νοημοσύνη και η αξιοποίησή της στην εκπαιδευτική διαδικασία” που διεξήχθη στις 28/03/2024. Το συνδιοργάνωσαν το Μουσείο Σχολικής Ζωής και Εκπαίδευσης σε συνεργασία με το Media Pedagogy του Πανεπιστημίου Αιγαίου, τις Δημοτικές Βιβλιοθήκες Π.Φαλήρου, τις Διευθύνσεις Α/θμιας Εκπαίδευσης: Βοιωτίας, Δυτικής Θεσσαλονίκης, Ηλείας, Ημαθίας, Καρδίτσας, Λάρισας (Τμήμα Σχολικών Δραστηριοτήτων), Πέλλας, Πιερίας, Χανίων, Χίου, τις Διευθύνσεις Β/θμιας Εκπαίδευσης: Αργολίδας, Ημαθίας, Συμβούλους Εκπαίδευσης των Διευθύνσεων Α/θμιας Εκπαίδευσης, Συμβούλους Εκπαίδευσης των Διευθύνσεων Β/θμιας Εκπαίδευσης και τον Σύνδεσμο Φιλολόγων Ν. Φθιώτιδας
54)Συμμετοχή σε Πανελλήνια Δράση κατά της σχολικής βίας και του εκφοβισμού με τίτλο «Σπάμε τη σιωπή, ενώνουμε τις φωνές κατά της βίας» που διοργάνωσε Το Δίκτυο Σχολείων Σχολικής Διαμεσολάβησης του Εργαστηρίου ΜΕΚΘΕΜΕ του Παιδαγωγικού Τμήματος Νηπιαγωγών του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων, που πραγματοποιήθηκε το διάστημα: 4 Φεβρουαρίου 2024 έως 6 Μαρτίου 2024. Στο πλαίσιο της δράσης υλοποιήθηκαν τρεις επιμορφωτικές συναντήσεις διάρκειας 10 ωρών.
55)Συμμετοχή σε επιμορφωτικό πρόγραμμα που διοργάνωσε η Επιστημονική Ένωση για την Προώθηση της Εκπαιδευτικής Καινοτομίας (Ε.Ε.Π.Ε.Κ) με τίτλο: «Ομαδοσυνεργατική Διδασκαλία σε Πολυπολιτισμικά Πλαίσια», και υλοποιήθηκε κατά το χρονικό διάστημα από 12/02/2024 έως 17/03/2024, συνολικής διάρκειας 125 (εξ αποστάσεως) ωρών.
56)Παρακολούθηση του εξ αποστάσεως επιμορφωτικού σεμιναρίου που διοργάνωσαν από κοινού η Αειφόρουμ και η ΠΦΠΟ με θέμα «Η Ημέρα της Γης 2024» στις 22 Απριλίου 2024. Ώρες διδασκαλίας τέσσερις (4)
57)Παρακολούθηση του επιμορφωτικού σεμιναρίου με θέμα: «Κλιματική αλλαγή και πολιτικές αντιμετώπισής της: ο ρόλος της Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης», διάρκειας τεσσάρων (04) διδακτικών ωρών, το οποίο πραγματοποιήθηκε διαδικτυακά στις 16 Απριλίου 2024 και διοργάνωσε η Πανελλήνια ένωση Εκπαιδευτικών για την Περιβαλλοντική Εκπαίδευση (Π.Ε.ΕΚ.Π.Ε.), στο πλαίσιο του κύκλου σεμιναρίων με γενικό τίτλο «Περιβαλλοντική Εκπαίδευση για τις φυσικές καταστροφές και την Κλιματική Κρίση: Αναλαμβάνουμε δράση …»
58)Παρακολούθηση της διαδικτυακής εκδήλωσης με θέμα: “Ένα συμπεριληπτικό σχολείο: Για μια κοινωνία χωρίς αποκλεισμούς”, που διεξήγαγε το ΚΜΟΠ στις 16 Μαΐου 2024 με στόχο να εκπαιδεύσει τα σχολεία ώστε να μετατραπούν σε κόμβους συμπερίληψης για μαθητές και μαθήτριες με μεταναστευτικό υπόβαθρο και τις οικογένειές τους.
59) Παρακολούθηση της διαδικτυακής επιμορφωτικής ομιλίας – συζήτησης με θέμα: «Συναισθηματική επικοινωνία : το πολύτιμο εργαλείο της ενσυναίσθησης – βελτίωση των διαπροσωπικών σχέσεων στο σχολείο» στις 23/5/2024 που διοργάνωσε η Ομοσπονδία Καθηγητών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης (Ο.Κ.Π.Ε.) με Ομιλήτρια την Καραβόλτσου Αθηνά.
60) Παρακολούθηση -Ολοκλήρωση του ασύγχρονου 15ωρου προγράμματος :«Αναγνωρίζω – Προστατεύω» με στόχο την Πρόληψη και Πρώιμη Παρέμβαση της παραμέλησης και κακοποίησης του παιδιού, που διοργάνωσε το Σωματείο Ενάντια στην Κακοποίηση του Παιδιού ELIZA .
61)Παρακολούθηση του webinar «Η χρήση των πρωτοκόλλων διερεύνησης παιδικής κακοποίησης στην κλινική πράξη», που πραγματοποιήθηκε διαδικτυακά τη Δευτέρα 20/5/2024 από το Σωματείο Ενάντια στην Κακοποίηση του Παιδιού ELIZA .
62)Παρακολούθηση σεμιναρίου «Συναισθηματική επικοινωνία: το πολύτιμο εργαλείο της «ενσυναίσθησης»- βελτίωση των διαπροσωπικών σχέσεων στο σχολείο» με ομιλήτρια την κ. Αθηνά Καραβόλτσου, διάρκειας τριών ωρών (3), που πραγματοποιήθηκε διαδικτυακά στις 23 Μαΐου 2024
63)Παρακολούθηση επιμορφωτικού προγράμματος που διοργάνωσε η Επιστημονική Ένωση για την Προώθηση της Εκπαιδευτικής Καινοτομίας (Ε.Ε.Π.Ε.Κ) με τίτλο: «Εκπαιδεύοντας Ενήλικες στο Ελληνικό Εκπαιδευτικό Σύστημα: Δυνατότητες & Προοπτικές (3ος κύκλος)», και υλοποιήθηκε κατά το χρονικό διάστημα από 13/05/2024 έως 26/05/2024, συνολικής διάρκειας 15 (εξ αποστάσεως) ωρών.
64)Παρακολούθηση επιμορφωτικού προγράμματος που διοργάνωσε η Επιστημονική Ένωση για την Προώθηση της Εκπαιδευτικής Καινοτομίας (Ε.Ε.Π.Ε.Κ) με τίτλο: «Εισαγωγή στην Οικογενειοκεντρική Πρώιμη Παρέμβαση», και υλοποιήθηκε κατά το χρονικό διάστημα από 26/02/2024 έως 24/03/2024, συνολικής διάρκειας 50 (εξ αποστάσεως) ωρών.
65)Παρακολούθηση του σεμιναρίου με τίτλο Γνωρίζοντας τον Ρομποτικό Κόσμο: Η πρώτη επαφή με το Robot Bee-Bot, διάρκειας μιας ώρας. Στο σεμινάριο παρουσιάστηκαν το κιτ ρομποτικής, κάποιες βασικές λειτουργίες του, καθώς και πρακτικά παραδείγματα εφαρμογών. Το σεμινάριο εξοικείωσης πραγματοποιήθηκε από το Γραφείο Υποστήριξης του ΕΠΑΦΟΥ στο πλαίσιο του Υποέργου 2 «Helpdesk για την υποστήριξη της λειτουργίας των διαδραστικών συστημάτων» του Έργου «Sub.3 Προμήθεια και εγκατάσταση διαδραστικών συστημάτων μάθησης-Δράση 16676», με κωδικό ΟΠΣ ΤΑ 5149224, το οποίο χρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση – NextGenerationEU με Αναθέτουσα Αρχή την Επιτελική Δομή ΕΣΠΑ του Υ.ΠΑΙ.Θ.Α..