Καλλωπισμός του αύλειου χώρου του Νηπιαγωγείου».

Σήμερα Δευτέρα  15 Απριλίου 2024 πραγματοποιήσαμε στο μητρικό σχολείο και το Παράρτημα, δράση στα πλαίσια του Άξονα: “Ηγεσία – Οργάνωση και διοίκηση της σχολικής μονάδας” του ΙΕΠ και ειδικότερα του  Σχεδίου Δράσης: «Παιδαγωγική αξιοποίηση, αναδιαμόρφωση και καλλωπισμός του αύλειου χώρου του Νηπιαγωγείου». Επιδιώξαμε τη συνεργασία με γεωπόνο του Δήμου Λυκόβρυσης-Πεύκης και  με τους γονείς των παιδιών του νηπιαγωγείου μας. Σε ενημερωτική συνάντηση που είχαμε με τους γονείς αναπτύξαμε τους στόχους του προγράμματος, ζητήσαμε την βοήθεια τους στην καλλιέργεια των φυτών και οργανώσαμε το πλάνο δράσης. Προμηθευτήκαμε αρωματικά και καλλωπιστικά  φυτά. Φυτέψαμε λεβάντες, δεντρολίβανα, αρμπαρόριζα, πετούνιες και κατηφέδες  στις  μεγάλες ρόδες, σε γλάστρες  και  ζαρτινιέρες.

H ενασχόληση με δραστηριότητες  σχολικού κήπου, δημιουργεί ευκαιρίες για διαφορετικού τύπου μάθηση.  Οι  δραστηριότητες, οργανώθηκαν και πραγματοποιήθηκαν σύμφωνα με το ΑΠΣ ΔΠΣΣ.  Οι δράσεις  στηρίχθηκαν στις προϋπάρχουσες  γνώσεις και τα ενδιαφέροντα των παιδιών, δίνοντάς τους την ευκαιρία απόκτησης νέων γνώσεων μέσω της ενεργητικής και βιωματικής συμμετοχής. Στόχος μας ήταν, να αξιοποιηθεί η περιέργεια και σε συνδυασμό  με τον ενθουσιασμό που προκαλεί η έρευνα, να αποχτήσουν περιβαλλοντική συνείδηση και θετική στάση απέναντι στο περιβάλλον και την φροντίδα του.

Στόχοι :

  • Να νιώσουν τα παιδιά  με όλες τις αισθήσεις, τις εποχές και τις αλλαγές που συμβαίνουν στη φύση  και να κατανοήσουν τη διαδοχή τους
  • Να γνωρίσουν διάφορα είδη φυτών  και  να ανακαλύψουν τις ανάγκες τους  σ΄ όλη τη διαδρομή της ανάπτυξής τους
  • Να  πειραματιστούν με διάφορα υλικά, να παρατηρήσουν τις ιδιότητες τους και να διατυπώσουν συμπεράσματα
  • Να συγκροτήσουν μαθηματική σκέψη
  • Να κατανοήσουν την αξία των φυτών στη ζωή και τη σημασία της τροφικής αλυσίδας.
  • Να ευαισθητοποιηθούν σε θέματα περιβάλλοντος και να αποκτήσουν περιβαλλοντική συνείδηση.
  • Να μάθουν να συνεργάζονται και να αναπτύξουν ομαδικό πνεύμα.
  • Να μάθουν να προβληματίζονται, να ερευνούν και να προτείνουν λύσεις.
  • Να αποκτήσουν δεξιότητες παρατήρησης και καταγραφής.
  • Να αποκτήσουν τις στοιχειώδεις γνώσεις για τη δομή και τη διαμόρφωση ενός σχολικού κήπου.
  • Να αναγνωρίζουν βασικά είδη των φυτών και να τα κατατάσσουν σε κατηγορίες όπως λαχανικά, αρωματικά φυτά.
  • Να παρατηρήσουν και να περιγράψουν τις αλλαγές στη φύση με την πάροδο των εποχών.
  • Να  παρατηρήσουν και να καταγράψουν τα στάδια ανάπτυξης των φυτών.
  • .Να γίνουν υπεύθυνοι και ενεργοί πολίτες . Πήραμε τα σκαλιστηράκια μας, βγάλαμε τα φυτά από τα γλαστράκια, τα φυτέψαμε και τα ποτίσαμε και υποσχεθήκαμε να τα φροντίζουμε σαν γνήσιοι κηπουροί και φρουροί του αύλειου χώρου του σχολείου. Στο τέλος πήραμε τις τσουγκράνες μας και καθαρίσαμε την αυλή από τις πευκοβελόνες!! Πραγματικά φύγαμε χαρούμενοι, βάζοντας κι εμείς το μικρό μας λιθαράκι  στην προστασία και σωτηρία του φυσικού μας περιβάλλοντος!
    «Ομορφαίνουμε την αυλή μας, ομορφαίνουμε τη ζωή μας»
       Απολαύστε μας:                                                                                                                                                      0e925b21 8306 4313 8fca fe88f5735c661f53c6a7 840e 458d 817e d53ed4e32893 2d093dc7 27ab 46f8 88f2 c1b19a3a4447 6df4146a 7738 43c2 8a2e 3a3bb7f77fff 8a17cf24 f19d 45be 8826 5bf0a5d77a5f 54c57d48 d3d1 48e5 9024 b7e5dcb4811d 57f72bc1 bb9f 476c 8b02 e260d080a197 1444fd21 9550 4307 b757 6ce0756cb80e 26712d50 be29 45bd 9c7d 6cdb868a4747 656483a7 c22d 4ac5 9fe3 4b29f9e71ff6 5330068f 80f7 44e2 8eca bddf173c66134e907f15 6e0d 40c0 93dd c4afdcf713ea 41a46215 3f58 4577 8cb7 4e7803dbd02b 51e9339a de7f 4643 8894 74e2fa8b11ff 84a69775 1782 4add a20a 2eeda716f99b 126e23cc f09a 4644 8c32 32342b9fd39e 35197cf1 bf56 4f8a bf80 1c15eddc8366 70386ef5 7bc6 4ed8 90a1 0e3009240c8b 31202105 45a4 4d90 b8c0 ca62460cc7c2 88366494 faf2 4eb0 b7f4 f7e14275e5b7 d3eed303 df5c 45c4 9bd6 314af01a1a55 e0e56cf8 36f3 4449 b7ab 42492d9acbf4edf15ce8 59d7 4bb9 bb5a b7420b3423cb 11bc4ee31 b5c4 460c 8a16 f180fd9aabe51cce8804 ec25 4b95 9b62 fa0e3cad3e4b1f53c6a7 840e 458d 817e d53ed4e32893 16df4146a 7738 43c2 8a2e 3a3bb7f77fff 186f23a39 9cf4 431a b7f2 a2780cc042a2126e23cc f09a 4644 8c32 32342b9fd39e 126712d50 be29 45bd 9c7d 6cdb868a4747 135197cf1 bf56 4f8a bf80 1c15eddc8366 15330068f 80f7 44e2 8eca bddf173c6613 1745a7723 dda0 4d56 a1cf 573018cf78d917689431 781d 42cd b992 ecb366cebaf8c002a529 3d87 4342 81b0 53c4a54bd3f5befa9781 08f6 43ea 9f5f 393e55788c12f23bab6a 44db 433b b34d 9941f8bc505cc83f4345 5778 4f16 bdf5 929251db24bfef2bbd43 a81e 43cf a13d 95d7578b886731202105 45a4 4d90 b8c0 ca62460cc7c2 1fab01004 e919 47a6 aa75 3e37ca0eb705b6755cc2 c840 4188 a383 63487af4458fd6380978 e15d 479a bde4 24e02f969805accf22f8 7012 4e2a ad0d e83ba5392ac5a9fb5e9a 605a 4841 b058 2bed17efc67446997fc1 a30f 4812 9d77 c86472a88f8b2284b36e 5af1 4207 aa62 ac75ccf5d3ca094c834c 5368 4cd3 a278 b601888224ca32ac771d ed96 40d7 839e 0a9196f0c383

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *