Σήμερα Τρίτη 27/2/2024, το σχολείο μας συμμετείχε στη δράση «Το δεκατιανό που προτιμώ» του ΚΠΕ (ΚΕΝΤΡΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ)Αρναίας. Το Κ.ΠΕ. Αρναίας σε συνεργασία με το Τμήμα Επιστήμης Διατροφής και Διαιτολογίας του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου διοργάνωσε εξ αποστάσεως ενημερωτική δράση στην οποία συμμετείχαν τα σχολεία του Σ.Δ.Δ. «Ταπερίστας 2024» .
Συνδεθήκαμε στο Webex 10 λεπτά πριν τις 10π.μ. και παρακολουθήσαμε το Πρόγραμμα των Νηπιαγωγείων :
-Έγινε ενημέρωση των νηπίων από τον κύριο Πουλημενέα Δημήτριο, Διδάκτωρα Επιστήμης Διαιτολογίας-Διατροφής του Χαροκοπείου Πανεπιστημίου και Διδάσκοντος στο Τμήμα Επιστήμης Διατροφής και Διαιτολογίας του Πανεπιστήμιου Πελοποννήσου, διάρκειας 15΄ και ακολούθησε
-Συμμετοχή των μαθητών στο εργαστήριο- σε εικαστική δημιουργία :«Ζωγραφίζω το δεκατιανό μου».
Δώσαμε σε κάθε μαθητή το σκίτσο με το φαγητοδοχείο και τους ζητήσαμε να ζωγραφίσουν μέσα το δεκατιανό που θα ήθελαν για αύριο ή το δεκατιανό που προτιμούν. Όταν τελείωσαν τη ζωγραφιά, τους δώσαμε το δεύτερο φύλλο και τους ζητήσαμε να κυκλώσουν όσα τρόφιμα έχουν ζωγραφίσει στο τάπερ τους. Εάν κάποιο από αυτά δεν υπήρχε μέσα στο πιάτο, τους ζητήσαμε να το ζωγραφίσουν στο περιθώριο του φύλλου.
Όταν τελείωνε κάποιος μαθητής τη ζωγραφιά του(εντός του χρόνου), η εκπαιδευτικός την φωτογράφιζε και στη συνέχεια τη δημοσιεύσαμε στο padlet
https://padlet.com/arnaiakpe/padlet-68k2tn7hwzimjk67
Ακολουθεί φωτογραφικό υλικό:
-Έγινε ενημέρωση των νηπίων από τον κύριο Πουλημενέα Δημήτριο, Διδάκτωρα Επιστήμης Διαιτολογίας-Διατροφής του Χαροκοπείου Πανεπιστημίου και Διδάσκοντος στο Τμήμα Επιστήμης Διατροφής και Διαιτολογίας του Πανεπιστήμιου Πελοποννήσου, διάρκειας 15΄ και ακολούθησε
-Συμμετοχή των μαθητών στο εργαστήριο- σε εικαστική δημιουργία :«Ζωγραφίζω το δεκατιανό μου».
Δώσαμε σε κάθε μαθητή το σκίτσο με το φαγητοδοχείο και τους ζητήσαμε να ζωγραφίσουν μέσα το δεκατιανό που θα ήθελαν για αύριο ή το δεκατιανό που προτιμούν. Όταν τελείωσαν τη ζωγραφιά, τους δώσαμε το δεύτερο φύλλο και τους ζητήσαμε να κυκλώσουν όσα τρόφιμα έχουν ζωγραφίσει στο τάπερ τους. Εάν κάποιο από αυτά δεν υπήρχε μέσα στο πιάτο, τους ζητήσαμε να το ζωγραφίσουν στο περιθώριο του φύλλου.
Όταν τελείωνε κάποιος μαθητής τη ζωγραφιά του(εντός του χρόνου), η εκπαιδευτικός την φωτογράφιζε και στη συνέχεια τη δημοσιεύσαμε στο padlet
https://padlet.com/arnaiakpe/padlet-68k2tn7hwzimjk67
Ακολουθεί φωτογραφικό υλικό: