Βιωματικό πρόγραμμα για το μέλι.

Σήμερα Παρασκευή 13 /5/2022, συμμετείχαμε σε βιωματικό πρόγραμμα στο σχολείο μας με θέμα: “«Το πέταγμα της Μέλισσας».

Τα παιδιά εμπλούτισαν τις γνώσεις τους σχετικά με τον αξιοθαύμαστο τρόπο ζωής των μελισσών, το μέλι και τα άλλα φυσικά προϊόντα που προσφέρουν στον άνθρωπο. Μέσα από βιωματικές δράσεις, παιχνίδια και  δραματοποίηση έμαθαν  τα πάντα για την θαυμαστή διαδικασία παραγωγής αυτού του “διατροφικού θησαυρού”, για την οργάνωση που υπάρχει σε κάθε μελίσσι, για την Βασίλισσα, τις εργάτριες μέλισσες, τους κηφήνες και τον ρόλο που διαδραματίζουν στην παραγωγή νέκταρ και μελιού, για τη ζωή μέσα στην κυψέλη,  και τους εχθρούς των μελισσών.
Γνώρισαν  το επάγγελμα του μελισσοκόμου με χρήση των απαραίτητων εργαλείων και μεταμορφώθηκαν  σε μικρούς Μελισσουργούς . Φόρεσαν  το ειδικό καπέλο του μελισσουργού , είδαν  πως ακριβώς είναι οι κυψέλες μέσα σε ένα μελίσσι, πως χρησιμοποιείται το καπνιστήριο και πως γίνεται ο τρύγος του μελιού, έμαθαν  τι είναι η κηρήθρα, πως φτιάχνεται και πως την χρησιμοποιούν οι μέλισσες.

Απολαύστε στιγμές από την συμμετοχή μας σε αυτό το βιωματικό πρόγραμμα:

279928919 535453784911744 5111437214609011347 n 280168321 1105450353348161 9084220468693053756 n 280188040 805352657107664 1833437982423970635 n 280230684 1207592853347113 3707874453538195824 n 280269200 407924390935369 5381967163120091569 n 280309791 2166402063524481 9089867038598432632 n 280373548 1265713657168527 2780584660034567554 n 280385783 576276170377146 8730735939894279976 n 280421401 298532235815165 6677110815978276159 n 280446343 735727890940515 9133512163174147162 n 280469120 516112873524207 1469048377293766220 n 280487088 966009624089557 2868299303462358398 n 280624581 532593921731862 5202431729919017006 n 280661072 1139702183266689 5486144915614436571 n 280681463 5474215082602170 8739841100386213348 n 280886541 1050953232172442 7329002507541786519 n 280898503 336739045213613 8762606842772283807 n

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *