Η παρακάτω σειρά δραστηριοτήτων έχει στόχο να ενισχύσει την αυτογνωσία και την αυτοπεποίθηση των μαθητών, καλλιεργώντας παράλληλα την επικοινωνία και τη συνεργασία στην ομάδα.
1.Παρατήρηση στον Καθρέφτη και Διαχωρισμός σε Ομάδες: Ξεκινάμε με μια παρατήρηση του εαυτού μας στον καθρέφτη. Εστιάζουμε στο χρώμα των ματιών μας και στη συνέχεια χωριζόμαστε σε ομάδες σύμφωνα με αυτό το χαρακτηριστικό. Μέσα από αυτή τη διαδικασία, οι μαθητές έχουν την ευκαιρία να δουν τις ομοιότητες και τις διαφορές τους και να κατανοήσουν πώς ο κάθε άνθρωπος είναι μοναδικός.
- Ζωγραφίζουμε το Πορτρέτο μας: Αφού έχουμε παρατηρήσει τον εαυτό μας, ζωγραφίζουμε το προσωπικό μας πορτρέτο. Αυτή η δραστηριότητα βοηθά στην αυτοπαρουσίαση και επιτρέπει στους μαθητές να εκφράσουν την προσωπικότητά τους μέσω της τέχνης.
- Η Προσωπικότητά μας: Στη συνέχεια, μιλάμε για τον χαρακτήρα και την προσωπικότητά μας. Οι μαθητές αναλαμβάνουν να περιγράψουν τα στοιχεία του εαυτού τους που θεωρούν ιδιαίτερα, και στη συνέχεια να παρουσιάσουν τον εαυτό τους στην υπόλοιπη τάξη. Με αυτόν τον τρόπο, ενθαρρύνεται η αυτοπεποίθηση και η έκφραση της μοναδικότητάς τους.
- Το Όνομά μας
Πρωινό 2
Κλείνουμε με μια δραστηριότητα γύρω από το όνομά μας. Οι μαθητές φέρνουν πληροφορίες σχετικά με την προέλευση και τη σημασία του ονόματός τους, το ζωγραφίζουν και διακοσμούν το αρχικό τους γράμμα. Αυτή η δράση αναδεικνύει την προσωπική ιστορία του καθενός και ενισχύει την αίσθηση της ταυτότητάς τους.
Παίξαμε πολλά παιχνίδια με το όνομά μας! Καταφέραμε να βρούμε το δικό μας, ανάμεσα σε τόσα ονόματα!
Σχεδιάσαμε το όνομά μας με την τεχνική του Πουαντιγισμού.
Στο τέλος φορέσαμε και το ρολόι με το αρχικό γράμμα του ονόματός μας.