Αν όλα τα παιδιά της γης πιάναν γερά τα χέρια, κορίτσια,αγόρια στην σειρά και στήνανε χορό, ο κύκλος θα γινότανε πολύ πολύ μεγάλος και ολόκληρη τη γη μας θ' αγκάλιαζε θαρρώ… (Γ.Ρίτσος)
ΔΙΑΣΤΗΜΑ (περιβαλλοντικό πρόγραμμα)
Διαβάσαμε βιβλία
Το τηλεσκόπιο μας
Τα χρώματα του φεγγαριού
Φτιάξαμε διαστημόπλοια
Γίναμε αστροναύτες στη σελήνη
Το ηλιακό σύστημα
ΟΜΑΔΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ
“ΤΟ ΗΛΙΑΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ”: ΠΙΝΑΚΑΣ ΑΝΑΦΟΡΑΣ
ΟΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΜΑΣ
ΤΟ ΠΑΙΧΙΔΙ ΤΟΥ ΧΑΜΕΝΟΥ “ΠΛΑΝΗΤΗ”
τα σύμβολα των πλανητών
Γράψαμε τα ονόματα των πλανητών
ποιος πλανήτης μου αρέσει περισσότερο;
ΠΟΙΟΣ ΠΛΑΝΗΤΗΣ ΕΧΕΙ ΤΟΥΣ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΥΣ ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ;
LAP BOOK
ΤΑ ΚΑΠΕΛΑ ΜΑΣ
Βαν Γκογκ
Έναστρη νύχτα του Βαν Γκογκ
Γουάν Μιρό
Ο κόκκινος κύκλος του Γουάν Μιρό
ΚΑΠΩΣ ΕΤΣΙ ΦΑΝΤΑΖΟΜΑΣΤΕ ΤΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ (ΟΜΑΔΙΚΗ ΖΩΓΡΑΦΙΚΗ)-ΚΙΜΩΛΙΕΣ
Φτιάξαμε το βιβλιαράκι με τους πλανήτες
ΑΡΗΣ
ΔΙΑΣ
ΚΡΟΝΟΣ
ΟΥΡΑΝΟΣ
ΠΟΣΕΙΔΩΝΑΣ
Η ΤΡΟΧΙΑ ΤΩΝ ΠΛΑΝΗΤΩΝ ΓΥΡΩ ΑΠΟ ΤΟΝ ΗΛΙΟ
Και λίγα μαθηματικά
Ομαδοποιήσεις ανάλογα με το μέγεθος.
Διατάξεις
Μετρήσεις μήκους και ύψους με αυθαίρετες μονάδες μέτρησης.
Μετρήσεις με χάρακα
Ρίχνω το ζάρι και τοποθετώ τους αντίστοιχους πλανήτες
Τοποθετώ τους εξωγήινους κάτω από τον πλανήτη τους.
Ζωγραφίζω τόσες βούλες όσες μου δείχνει ο αριθμός στον πλανήτη
Βοηθώ τον αστροναύτη να μετρήσει τους εξωγήινους και να βάλει τις σωστές σημαίες
Βάζω τις σημαίες στη σωστή σειρά από το1-15
Διάστημα και προγραμματισμός
Διαλέγω ένα αίνιγμα για τους πλανήτες, το δίνω στην δασκάλα μου να μου το διαβάσει, βρίσκω την απάντηση και εντοπίζω τον πλανήτη στο χάρτη του ηλιακού μας συστήματος.
Μαρκάρω τη διαδρομή που πρέπει να ακολουθήσει η Bee-bot με βελάκια.
Προγραμματίζω την Bee-bot σύμφωνα με τα βελάκια.
Αφαιρώ τα βελάκια και δίνω εντολή στη Bee-bot να ξεκινήσει.
Αισίως φτάνει στον προορισμό της!!!
Η δραστηριότητα με την Bee-Bot είναι εμπνευσμένη από τη νηπιαγωγό Παρασκευή Μιλούλη .
Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία στη σελίδα μας. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε τη σελίδα, θα υποθέσουμε πως είστε ικανοποιημένοι με αυτό.ΕντάξειΔιαβάστε περισσότεραΜη αποδοχή