Οι Κοινότητες Μάθησης – Ομάδες Σχολείων, έχουν δημιουργηθεί (Μυτιλήνη, 18/12/2024, Αρ. Πρωτ.:9337-Σύμβουλος Νηπιαγωγών: Ευανθία Χατζηγιάννη), με βάση τα Σχέδια Δράσης που εκπονήθηκαν από τις σχολικές μονάδες για το σχολικό έτος 2024-2025. Τα σχέδια αυτά, ως εργαλεία Συλλογικού Προγραμματισμού, προσφέρουν τη βάση για την ανάπτυξη συνεργασιών και την εφαρμογή κοινών στρατηγικών που στόχο έχουν την αποτελεσματική αντιμετώπιση των εκπαιδευτικών προκλήσεων. Μια μεγάλη έκπληξη μας περίμενε και στην είσοδο του νηπιαγωγείου μας αλλά και στο ηλεκτρονικό μας ταχυδρομείο. Λάβαμε ευχετήριες κάρτες για το Πάσχα, ηλεκτρονική, από το Νηπιαγωγείο Λουτρών και ηλεκτρονική κι έντυπη από το 12 Νηπιαγωγείο (Αλυφαντά). Όμως κι εμείς τους ταχυδρομήσαμε τις δικές μας κάρτες για το Πάσχα. Η δράση αυτή περιλαμβάνεται επίσης στο Σχέδιο Δράσης 2024-25:”Χέρι, χέρι προχωράμε.. παίζουμε, γελάμε, αγαπάμε”.
Σήμερα επικοινωνήσαμε με τα παιδιά του Νηπιαγωγείου Λουτρών και με το 12 Νηπιαγωγείο (Αλυφαντά) μέσω της πλατφόρμας Webex. Ήταν μια όμορφη εμπειρία γιατί τα παιδιά γνωρίστηκαν μεταξύ τους, έψαλλαν τα κάλαντα του Λαζάρου κι αντάλλαξαν πληροφορίες για τις πασχαλινές κατασκευές που δημιούργησαν στο κάθε νηπιαγωγείο.
Στα πλαίσια των Κοινοτήτων Μάθησης αποφασίσαμε με το 12ο Νηπιαγωγείο (Αλυφαντά),να κάνουμε από κοινού μια δράση εν αναμονή της επισκέψεώς τους στο δικό μας νηπιαγωγείο, 20 Μαΐου. Επιλέξαμε το βιβλίο ” Ο ραφτάκος των λέξεων” του Αντώνη Παπαθεοδούλου – Εκδ. Μεταίχμιο. Το διαβάσαμε και κάθε νηπιαγωγείο έφτιαξε, καρτέλες με λέξεις της φιλίας . Στην συνάντησή μας , όλα τα παιδιά έπαιξαν ένα ομαδικό παιχνίδι στην αυλή και γνωριστήκαμε. Μετά στην τάξη, ενώσαμε τις λέξεις της αγάπης , στο πολύ όμορφο “βάζο” που μας έφεραν τα παιδιά, του 12ου Νηπιαγωγείου. Τα παιδιά αντάλλαξαν δώρα μεταξύ τους .
“ΟΜΑΛΗ ΜΕΤΑΒΑΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ”
Όλοι μαζί 5ο και 12ο Νηπιαγωγείο, μεταβήκαμε στο 15ο δημοτικό Σχολείο για το πρόγραμμα: “Ομαλή μετάβαση από το νηπιαγωγείο στο Δημοτικό Σχολείο”. Είχαμε συνεννοηθεί, με την δασκάλα της Α΄ Δημοτικού κι αφού αφηγηθήκαμε το παραμύθι, όλα τα παιδιά αντέγραψαν λέξεις της Φιλίας σε κάνσον λωρίδες, με σκοπό να πλέξουμε ‘Το υφαντό της Αγάπης’. Ήταν μα πολύ όμορφη συνεργασία και των τριών σχολείων!!!!








































