ΓΝΩΡΙΣΑΜΕ ΤΟΥΣ ΠΛΑΝΗΤΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥΣ
ΚΑΝΑΜΕ ΠΕΙΡΑΜΑΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΦΑΚΟ- ΗΛΙΟ ΠΟΥ ΕΔΙΝΕ ΦΩΣ ΣΤΗ ΜΙΣΗ ΥΔΡΟΓΕΙΟ ΣΦΑΙΡΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΑΛΛΗ ΜΙΣΗ ΣΚΙΑ. ΑΝΤΙΛΗΦΘΗΚΑΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΟΤΙ Η ΜΙΣΗ ΓΗ ΕΧΕΙ ΜΕΡΑ ΚΑΙ Η ΜΙΣΗ ΝΥΧΤΑ
ΜΕ ΤΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΤΟΥ ΠΛΑΝΗΤΑΡΙΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΥΔΡΟΓΕΙΟΥ ΣΦΑΙΡΑΣ ΕΙΔΑΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΗ ΘΕΣΗ ΤΩΝ ΠΛΑΝΗΤΩΝ ΣΤΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΕΡΙΣΤΡΟΦΗ ΤΗΣ ΓΗΣ ΓΥΡΩ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΤΗΣ
ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΑΚΟΥΣΑΝ ΤΟ ΜΥΘΟ ΤΟΥ ΦΑΕΘΩΝΑ ΚΑΙ ΤΟΥ ΗΛΙΟΥ , ΧΩΡΙΣΤΗΚΑΝ ΣΕ ΟΜΑΔΕΣ ΤΗΝ ΖΩΓΡΑΦΗΣΑΝ , ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΑΝ ΣΤΗΝ ΟΛΟΜΕΛΕΙΑ ΤΗΣ ΤΑΞΗΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΒΑΛΑΝ ΣΤΗ ΣΕΙΡΑ ΒΑΖΟΝΤΑΣ ΑΡΙΘΜΟΥΣ
ΜΕ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΜΠΑΛΟΝΙΩΝ ΣΤΗ ΘΕΣΗ ΤΩΝ ΠΛΑΝΗΤΩΝ ΑΝΑΠΑΡΕΣΤΗΣΑΝ ΣΤΟ ΧΩΡΟ ΜΕ ΚΙΝΗΤΙΚΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΤΗΝ ΚΙΝΗΣΗ ΤΟΥΣ ΓΥΡΩ ΑΠΟ ΤΟΝ ΗΛΙΟ.
ΖΩΓΡΑΦΗΣΑΝ ΤΟΝ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΤΟΥΣ ΠΛΑΝΗΤΗ ΕΓΡΑΨΑΝ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ, ΚΑΙ ΣΧΕΔΙΑΣΑΝ ΕΝΑΝ ΠΥΡΑΥΛΟ ΠΟΥ ΘΑ ΤΟΥΣ ΠΗΓΑΙΝΑΝ ΣΕ ΑΥΤΟΝ.
ΓΝΩΡΙΣΑΝ ΤΗ ΣΧΕΣΗ ΤΟΥ ΗΛΙΟΥ ΜΕ ΤΗΝ ΕΝΑΛΛΑΓΗ ΤΩΝ ΕΠΟΧΩΝ ΚΑΙ ΖΩΓΡΑΦΗΣΑΝ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ ΤΟΥΣ ΕΠΟΧΗ. ΣΤΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΟΜΑΔΟΠΟΙΗΣΑΝ ΤΙΣ ΠΡΟΤΙΜΗΣΕΙΣ ΤΟΥΣ , ΤΙΣ ΑΡΙΘΜΗΣΑΝ ΚΑΙ ΚΑΙ ΚΥΚΛΩΣΑΝ ΜΕ ΣΧΟΙΝΙ ΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΠΟΥ ΠΡΟΤΙΜΟΥΝ ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΛΙΓΟΤΕΡΟΙ ΣΥΜΜΑΘΗΤΕΣ ΤΟΥΣ
ΕΠΑΙΞΑΝ ΗΛΕΚΤΡΙΝΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΓΝΩΣΕΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ.
ΜΕ ΤΟ ΡΟΜΠΟΤΑΚΙ ΜΕΛΙΣΣΑ ΠΟΓΡΑΜΑΤΗΣΑΝ ΚΑΙ ΕΦΤΑΣΑΝ ΣΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΚΑΙ ΤΟ ΠΛΑΝΗΤΗ ΠΟΥ ΗΘΕΛΑΝ
ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΑΝΑΓΝΩΣΗ ΤΟΥ ΠΑΡΑΜΥΘΙΟΥ ” Ο ΦΕΓΓΑΡΟΣΚΕΠΑΣΤΗΣ”, ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΣΧΕΔΙΑΣΑΝ ΕΝΑ ΦΕΓΓΑΡΙ ΤΟ ΕΚΟΨΑΝ ΚΑΙ ΤΟ ΕΒΑΛΑΝ ΣΕ ΕΑΝ ΓΑΛΑΖΙΟ ΧΑΡΤΟΝΙ . ΣΤΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΖΩΓΡΑΦΗΣΑΝ ΤΙ ΤΟΥΣ ΕΚΑΝΕ ΕΝΤΥΠΩΣΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ.
ρωτήσαμε τα παιδιά τι ξέρουν για το διάστημα πριν αρχίσουν το εργαστήριο και τους ρωτήσαμε και στο τέλος του εργαστηρίου τι έμαθαν. Εντοπίσαμε τις διαφορές και τις συζητήσαμε. Στην αρχή του εργαστηρίου ζητήσαμε να μας πουν τι θέλουν να μάθουν για το διάστημα , τα ερωτήματα πολλά που ελπίζουμε να απαντήθηκαν.