Μαγικά Χριστούγεννα

Η εποχή της “μαγείας” …. Η παρούσα ανάρτηση δε χωρά πολλά λόγια, μιλούν οι εικόνες!!!

Βιβλία, παιχνίδια, κατασκευές, χρυσόσκονη, ζαχαροπλαστική, ποιήματα, τραγούδια, χορός ….πολλά, πολλά  μαγικά!!!CHrist 7

gramma Ah Bas

Γράμμα στον Άη Βασίλη

syntagh koyrampiedon

CHrist 8

Οι κουραμπιέδες μας

CHrist 12

Στιγμές από τη γιορτή μας, παίζουμε με τους γονείς

CHrist 11

Κάρτες και τσάντες

CHrist 4

Κατασκευές για την τάξη μας

CHrist 9

Δημιουργούμε και παίζουμε

CHrist 13 CHrist 10 CHrist paichnidia CHrist 6 CHrist 5 CHrist 3 CHrist 2

Τα επιτραπέζια που πήραν τα παιδιά είναι από την Ειρήνη Πετρίδου 

Τα παιχνίδια που παίξαμε στην τάξη είναι της  Πόπης Παπουτσάκη

Εικόνες και από τα Αγγλικά μας, με την κυρία Αφροδίτη

Agglika kampia Agglika Dek

Στο πνεύμα των ημερών και στο πλαίσιο της 2ης δράσης Ενεργού πολίτη, συγκεντρώσαμε είδη πρώτης ανάγκης για το Χαμόγελο του Παιδιού . Ευχαριστούμε  πολύ  όσους ανταποκρίθηκαν σε αυτή τη δράση.CHAMOGELO TEL CHamogelo

Το ημερολόγιό μας, οι κάρτες μας, οι λιχουδιές και όλες οι κατασκευές μας θα στολίζουν από αύριο τα σπίτια των παιδιών!!!

ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ !!!

ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΟ 2026

Υποδοχή του Δεκέμβρη και ημερολόγιο 2026

exofyllo

Υποδεχτήκαμε το Δεκέμβρη και το χειμώνα με αφιέρωμα στην Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρία (3 Δεκέμβρη). Διαβάσαμε, συζητήσαμε, είδαμε βίντεο, σχηματίσαμε το αρχικό του ονόματός μας στη νοηματική και ζωγραφίσαμε.anaphria

Μιλήσαμε για τη νέα εποχή, το χειμώνα και τους μήνες, τα χαρακτηριστικά τους και, φυσικά, για την αγαπημένη γιορτή μικρών και μεγάλων.

Το Νοέμβριο είχαμε ξεκινήσει το ημερολόγιο του 2026 και αυτές τις μέρες που το ολοκληρώσαμε, σας το παρουσιάζουμε!

Κάθε μήνας , μια τεχνική!

exofyllo

Εξώφυλλο

Ianoyarios

Ιανουάριος   Λαδοπαστέλ σε βελουτέ

Febroyarios

Φεβρουάριος    Φύσημα με καλαμάκι

Martios

Μάρτιος     Χαρακτική σε λαδοπαστέλ

Aprilios

Απρίλιος    Ψηφιδωτό

Maios 1

Μάιος    Τέμπερα με πηρούνι

Ioynios

Ιούνιος    Τέμπερα με μπάλα αλουμινόχαρτου

Ioylios

Ιούλιος    Πουαντιγισμός

Aygoystos

Αύγουστος    Νερομπογιές και τύπωμα παλάμης

Septembrios

Σεπτέμβριος     Τυπώματα με φρούτα

Oktobrios

Οκτώβριος    Στένσιλ και λαδοπαστέλ

Noembrios

Νοέμβριος    Ατέρμονη γραμμή

Dekembrios

Δεκέμβριος   Πιτσίλισμα και χαρτοκοπτική

Με το καλό να υποδεχτούμε το νέο χρόνο!!!

Τώρα είμαστε φουλ στη χρυσόσκονη και τα γκλίτερ αλλά θα κάνουμε ξεχωριστή ανάρτηση γι’ αυτά!

Τέλος φθινοπώρου …

Τέλος φθινοπώρου κι έχουμε να σας δείξουμε μερικά ακόμη απ’ αυτά που μάθαμε …

Τα φυτά μας μεγάλωσαν κι εμείς είδαμε ζωντανά αλλά και σε βίντεο και βιβλίο τα στάδια ανάπτυξης και τα ζωγραφίσαμε.stadia fytoy fyto

Το Νοέμβριο χορτάσαμε από βροχή στο νησί μας, ας μετρήσουμε μερικές σταγόνεςmathhm brochh

Είδαμε τις αφίσες που ήρθαν στο σχολείο μας και διαβάσαμε για υγιεινές συνήθεις και για τα δικαιώματα των παιδιών, επ’ ευκαιρία της 20ης Νοεμβρίου όπου έχει θεσπιστεί από τον ΟΗΕ ως η Παγκόσμια Ημέρα των Δικαιωμάτων των Παιδιών.afises

Στα Αγλικά έμαθαν με την κυρία Αφροδίτη τα σχήματα, έπαιξαν παιχνίδια και έφτιαξαν σχηματοανθρωπάκια.schhm aggl 1 schhm aggl 2

Τις τελευταίες μέρες, τους αρέσει, στις ελεύθερες δραστηριότητες να παίρνουν βιβλία που υπάρχουν στο σχολείο και να κάνουν τις ασκήσεις που περιέχουν. Επίσης θέλουν να με αντικαταστήσουν (χιχιχι) και κάνουν τις πρωινές ρουτίνες μόνα τους, μερικές φορές!eleyth

 Αλλά δεν αφήνω και τελείως τη θέση μου 😀  😀 😀   … και αριθμούς και γράμματα και λέξεις!fe 1

Ασχοληθήκαμε με την ελιά, είπαμε σύνθετες λέξεις, ταυτίσαμε λέξεις και εικόνεςelia 1

Είδαμε βίντεο με τη διαδικασία από την ελιά στο λάδι, μιλήσαμε για το μύθο της Αθηνάς και του Ποσειδώνα, ανασυνθέσαμε την εικόνα και βρήκαμε τις λέξεις ΕΛΙΑ, ΛΑΔΙ.elia 2 elia 3

Τέλος φθινοπώρου …

Φέραμε από την αποθήκη το δέντρο και τα στολίδια μας, για να το έχουμε τη Δευτέρα, ετοιμάζουμε το ημερολόγιο αντίστροφης μέτρησης και …1764333030075

Ανυπομονούμε για τον πιο χαρούμενο, φωτεινό και γιορτινό μήνα του χρόνου!!!

Χαμόγελο του Παιδιού

Το Νηπιαγωγείο μας θα συμμετέχει στη δράση Του Χαμόγελου του Παιδιού και θα συγκεντρώνει είδη πρώτης ανάγκης, τις μέρες και ώρες λειτουργίας του σχολείου, Δευτέρα-Παρασκευή, 8,30-13,30.
Παραθέτουμε τη σχετική ενημέρωση και την εγκύκλιο του Υπουργείου Παιδείας.
CHRISTOYGENNA 2025 teliko page 0001
Αρ. Πρ. 426224/μτ
Αγαπητοί μας,
Ελπίζουμε η επικοινωνία μας να σας βρίσκει όλους καλά!
Με το θάρρος της πολύτιμης στήριξής σας, απευθυνόμαστε σε εσάς για να ζητήσουμε τη συμμετοχή του σχολείου σας και φέτος, ώστε μαζί να κάνουμε την ευχή πράξη — τα Χριστούγεννα για κάθε παιδί!
Αυτές τις γιορτές, σας προσκαλούμε να ενώσουμε τις δυνάμεις μας στηρίζοντας «Το Χαμόγελο του Παιδιού», ώστε κανένα παιδί και καμία οικογένεια να μη στερηθεί τη ζεστασιά, τη χαρά και την ελπίδα των Χριστουγέννων.
Με τη δική σας πολύτιμη συμβολή, μπορούμε να προσφέρουμε σε χιλιάδες παιδιά και οικογένειες σε όλη την Ελλάδα τα απαραίτητα είδη που θα γεμίσουν τα σπίτια τους με θαλπωρή, αγάπη και χαμόγελα κάτω από το χριστουγεννιάτικο δέντρο.
Στόχος μας είναι να συνεχίσουμε να καλύπτουμε ολιστικά τις ανάγκες των παιδιών και των οικογενειών που μας έχουν ανάγκη, ενώνοντας επιχειρήσεις, οργανισμούς και σχολεία σε όλη τη χώρα κάτω από έναν κοινό σκοπό — το Χαμόγελο κάθε παιδιού.

Τα είδη που θα συγκεντρωθούν θα τα παραλάβουμε με το όχημα του Συλλόγου μας, θα μεταφερθούν στο Κέντρο Στήριξης Παιδιού και Οικογένειας στις Αλυκές Ποταμού, και θα αξιοποιηθούν από τις οικογένειες που στηρίζουμε λόγω τεράστιων οικονομικών δυσκολιών ή σοβαρών ιατρικών ζητημάτων των ανήλικων τέκνων τους σε Κέρκυρα, Ηγουμενίτσα, Άρτα και Πρέβεζα.

Στη συνημμένη αφίσα θα βρείτε περισσότερες πληροφορίες για τις ανάγκες μας.
Επισυναπτόμενη θα βρείτε και την εγκύκλιο του Υπουργείου Παιδείας.
Σας ευχαριστούμε θερμά για την εμπιστοσύνη και τη συνεχή υποστήριξή σας όλα αυτά τα χρόνια.
Με εκτίμηση,

Μαρία Τζέκου

Κοινωνική Λειτουργός

Κέντρο Στήριξης Παιδιού και Οικογένειας

ΤΟ ΧΑΜΟΓΕΛΟ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ 

Αλυκές Ποταμού, Κέρκυρα, 49100

————————————– 

T.: 26610 80368

F.: 26610 80369 

————————————– 

E.: SocialServicesKerkyra@hamogelo.gr 

www.hamogelo.gr 



Λήψη αρχείου

Ο Νοέμβρης μας …

Ο Νοέμβρης μας ήρθε με βροχές κι εμείς τον υποδεχτήκαμε όπως του πρέπει! Με τις ομπρελίτσες του, τα γράμματά του, ζωγραφιές, το Ν του, σύννεφα και σποράκια για φύτεμα.NoembriosNoembrios 2

fytema

Είδαμε βίντεο και εικόνες, διαβάσαμε βιβλία και μάθαμε για τον κύκλο του νερού και πήραμε και στο σπίτι κατασκευούλα για να τον θυμόμαστε.kyklos toy neroy

Ασχοληθήκαμε με πίνακα διπλής εισόδου, με χρώματα και σχήματα.pin dipl eis

Στα Αγγλικά, έμαθαν για το Halloween, έφτιαξαν γάτες, βρήκαν τα παπούτσια της γάτας ανάλογα με το χρώμα που τους έλεγε η κυρία Αφροδίτη και προχώρησαν στην υγιεινή των δοντιών.Agglika 2

Είπαμε ξανά για τα φρούτα του φθινοπώρου, τα μυρίσαμε, τα δοκιμάσαμε, λύσαμε αινίγματα γι’ αυτά και κάναμε τυπώματα.froyta fthin

Παρατηρούμε τα φύλλα, ξανά, φτιάχνουμε σχήματα με μαρκαδόρους, αρχίσαμε τη δανειστική βιβλιοθήκη και μου φέρνουν σοκολατάκια και ζωγραφιές ♥diaf

Υ.Γ. στη ζωγραφιά η κυρία με τις φίλες της βλέπουν ένα βουνό 😀 (ήταν μετά τον κύκλο του νερού και το στάδιο της συγκέντρωσης…!!!)

Εδώ Πολυτεχνείο

Ξεκινήσαμε το αφιέρωμα στο Πολυτεχνείο με εικόνες και φωτογραφίες των ημερών εκείνων. Ρώτησα τα παιδιά τι έβλεπαν σε αυτές και είπαν σχολείο, πόλεμο, κόσμος … Κι είχαν δίκιο! Πράγματι το Πολυτεχνείο είναι σχολείο αλλά εξηγήσαμε όλες τις βαθμίδες μέχρι να φτάσουμε εκεί και επ’ ευκαιρία είπαμε και λέξεις από Π.

polyte

Είδαμε σχετικά βίντεο και τους ανέφερα τα γεγονότα, είχαν δίκιο και στον κόσμο και στον πόλεμο, βλέποντας τα τανκς, μιλήσαμε για Δικτατορία και Δημοκρατία και διαβάσαμε την αγαπημένη Ντενεκεδούπολη της Ε. Φακίνου. Μετά τα παιδιά την δραματοποίησαν με χάρτινες φιγούρες που είχα και θέλησαν να φτιάξουν και δικές τους για το σπίτι.

hroes Nten

Ζωγράφισαν τους ήρωες και έγραψαν τον αγαπημένο τους και αντιστοίχισαν όνομα και εικόνα.
Nteneked

Έφτιαξαν μια κατασκευή με το Πολυτεχνείο και ζωγράφισαν ελεύθερα γράφοντας και τα συνθήματα.

ΨΩΜΙ-ΠΑΙΔΕΙΑ-ΕΛΕΥΘΕΡΙΑPolyt

Φεύγοντας από τη γιορτή θα πάρουν την κατασκευή τους και το περιστέρι της ειρήνης!!!polytech katask

ΕΔΩ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ

Τα “υπόλοιπα” του Οκτώβρη

Με αφορμή την Εβδομάδα Κώδικα, τα παιδιά εξοικειώθηκαν με το ρομποτάκι του σχολείου μας.gnorimia rompot gnorimia rompot

Παρατηρούμε φύλλα στην αυλή, παίζουμε, μαθαίνουμε καλύτερα τις μέρες της εβδομάδας.diaf 2 diafora 1 1 1

Συνεχίζουμε τα εργαστήρια δεξιοτήτων και τη δράση ενεργού πολίτη και φροντίζουμε τα αδέσποτα της γειτονιάς μας. Φτιάξαμε από κούτες, σπιτάκια, αφού τις ζωγράφισαν, στρώσαμε πανιά και βάλαμε πιατάκια για τροφή και νερό. Τα παιδιά άρχισαν να καλούν τις γάτες και να τις καλοπιάνουν ακόμα και με αυτοσχέδια τραγούδια 😀  Παίζουμε και τόμπολα με ζώα.Zoa 3 Zoa 4zoa 5

Συνεχίζοντας τα σχήματα, ζωγραφίσαμε το τετράγωνο και φτιάξαμε, με νερομπογιές, έργα όπως ο Πάουλ Κλέε. Χρωματίσαμε και μηλαράκια για να στολίσουμε τα παράθυρα.Klee tetrag parathyra tetragonoΜάθαμε το Ο του Οκτώβρη, του ΟΧΙ, της ομπρέλας κ.ά.

O

Στα Αγγλικά με την κα Αφροδίτη, μαθαίνουν τα καιρικά φαινόμενα και έφτιαξαν σχετικό τροχό για το σπίτι!agglika kairos

Ετοιμαζόμαστε πλέον για τον τελευταίο μήνα του φθινοπώρου …

28η Οκτωβρίου στο σχολείο μας

Ξεκινήσαμε την ενασχόλησή μας με την επέτειο της 28ης Οκτωβρίου 1940 βλέποντας και συζητώντας  σχετικά βίντεο και εικόνες και δίνοντας τα ποιήματα της γιορτής.28h 1

Μιλήσαμε για τον πόλεμο και την ειρήνη και βρήκαμε λέξεις για το καθένα αλλά και εικόνες.eirhnh polemos

Κάναμε κατασκευή για το ΟΧΙ με μοτίβο μπλε-άσπροochi

Εξηγήσαμε τις γραμμές της σημαίας μας, αντικαταστήσαμε στον ιστό του σχολείου τη φθαρμένη σημαία και σειροθετήσαμε σημαίες κατά μέγεθος.  Διαβάσαμε και  το  Ασπρογάλανο  πανί  της  Γ.  Σουρέλη.shmaia 1

Γνωρίσαμε σημαίες απ’ όλο τον κόσμο και τις ομαδοποιήσαμε με διάφορα κριτήρια, χρώματα, γραμμές, σταυρό, εικόνες κ.λ.π.shmaies

Μάθαμε και το ορθογώνιο με αφορμή τη σημαία και ζωγραφίσαμε ο καθένας τη δική του. Κάναμε σημαιάκια και παρελάσαμε!!!orthog shm parelash

Φτιάξαμε κολλάζ με τους αριθμούς της γιορτής και ζωγραφίσαμε28h kollaz

Στολίσαμε, εκτός των άλλων, με σημαιάκια και αλεξιπτωτιστέςalex

Διαβάσαμε το Κανόνι της Ειρήνης της Φρόσως Χατόγλου και φτιάξαμε τα δικά μαςkanoni

Κυκλώσαμε τις λέξεις ειρήνη-πόλεμος σε διάφορες γραμματοσειρές και η τάξη μας είναι έτοιμη για τη γιορτή μας.skhniko ka

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΕΛΛΑΔΑ …!!!

Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Κώδικα 2025

Έφτασε ο Οκτώβρης και μαζί η EU Code Week 2025

codeweek badge 2019

Ο βασικός γραμματισμός όλων σε μια ψηφιακή εποχή πρέπει να περιλαμβάνει την κατανόηση του προγραμματισμού και την ανάπτυξη καίριων ικανοτήτων που σχετίζονται με την υπολογιστική σκέψη, όπως είναι η επίλυση προβλημάτων, η συνεργασία και οι δεξιότητες ανάλυσης. 

Η Εβδομάδα Προγραμματισμού προσφέρει σε όλους τους μαθητές τη δυνατότητα να κάνουν τα πρώτα τους βήματα ως δημιουργοί ψηφιακού περιεχομένου.

Το σχολείο μας συμμετείχε σε 3 δραστηριότητες της Εβδομάδας Κώδικα 2025.

  • Στη συμμαχία των Νηπιαγωγείων της Κέρκυρας, με πρωτοβουλία του 1ου Νηπιαγωγείου Κέρκυρας και τίτλο

RoboQuest in Corfu

Τα παιδιά του νηπιαγωγείου γίνονται μικροί προγραμματιστές με το «Ρομποτάκο στην Κέρκυρα»!
Μέσα από παιχνίδι και ομαδική συνεργασία, προγραμματίζουν τα βήματα του Ρομποτάκου για να ολοκληρώσει διασκεδαστικές αποστολές: να επισκεφθεί το Ποντικονήσι, να χαιρετήσει τον Άγιο Σπυρίδωνα, να δοκιμάσει κουμκουάτ, να χορέψει με τη φιλαρμονική και να εξερευνήσει το Παλαιό Φρούριο. Κάθε βήμα ενισχύει τη λογική σκέψη, την επίλυση προβλημάτων και τη συνεργασία, ενώ τα παιδιά μαθαίνουν βασικές έννοιες προγραμματισμού μέσα από τη διασκέδαση!

corfu 1 corfu 2

  • Στη συμμαχία του 8ου Νηπιαγωγείου Νεάπολης Θεσσαλονίκης με τίτλο 

The gift!

 Παίζεται με ζευγάρια παιδιών. Το ένα είναι ο προγραμματιστής και το άλλο είναι το ρομπότ. Σε τετραγωνισμένο χαλί υπάρχει το σημείο εκκινησης και σε ένα μόνον τετράγωνο είναι τοποθετημένο ένα δωράκι. Ο προγραμματιστής διαλέγει ανάμεσα σε τρεις καρτέλες  διαδρομών με βελάκια, αυτήν που νομίζει πως οδηγεί στο δωράκι.  Προγραμματίζει το παιδί ρομπότ (με συμφωνημένες κινήσεις) με τη διαδρομή της καρτέλας. Το ρομπότ προχωρά και αν αυτή είναι η σωστή  διαδρομή  φτάνει στο  δωράκι.

gift 1 gift 2 gift 3

  • Τέλος, στη συμμαχία του Νηπιαγωγείου Κεντριού  Ιεράπετρας Κρήτης με τίτλο

Drawing Elmer step by step

Αυτή η δραστηριότητα  συνδέει την τέχνη με τις πρώτες εμπειρίες προγραμματισμού και αλγοριθμικής σκέψης. Τα παιδιά θα ζωγραφίσουν τον Έλμερ,  ακολουθώντας προσεκτικά μια σειρά από απλά, σαφή βήματα — έναν αλγόριθμο. Κάθε οδηγία τα καθοδηγεί στη διαδικασία. 

Ακολουθώντας αυτές τις οδηγίες, τα παιδιά μαθαίνουν πώς να κατανοούν και να εκτελούν οδηγίες με τη σωστή σειρά, να παρατηρούν και να διορθώνουν λάθη και να συνεργάζονται ως ομάδα. Η δραστηριότητα συνδυάζει τη δημιουργικότητα, τη λογική και τις επικοινωνιακές δεξιότητες με έναν διασκεδαστικό και παιχνιδιάρικο τρόπο, βοηθώντας τα παιδιά να βιώσουν τον προγραμματισμό μέσω της τέχνης. elmer 1Τα παιδιά αφού ζωγράφισαν τον Έλμερ, έφτιαξαν το δικό τους αλγόριθμο και σχεδίασαν τη δική τους εικόνα.

elmer 2

Το πιστοποιητικό του σχολείου μας εις τριπλούν

pistopoihtiko 2025 page 0001και τα πιστοποιητικά συμμετοχής των παιδιών.paidia code week

1760713275087

τα οποία, δικαίως, καμαρώνουν!!!

Καλώς ορίζουμε τον Οκτώβρη

Καλώς ορίζουμε τον Οκτώβρη, μαθαίνοντας πώς γράφεται, συζητώντας και μετά βάλαμε σε σειρά όλους τους μήνες του φθινοπώρου.

oktob

Ξεκίνησε κι αυτός με βροχούλες οπότε αρχίσαμε να συζητάμε για τον κύκλο του νερού και ζωγραφίσαμε ομπρέλες. Θα επανέλθουμε, βέβαια, στον κύκλο του νερού πιο διεξοδικά.

ompreles

Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα των Ζώων στις 4 Οκτωβρίου ξεκινήσαμε τα Εργαστήρια Δεξιοτήτων με τον 1ο θεματικό κύκλο: Φροντίζω το περιβάλλον

Θέμα: «Παγκόσμια και Τοπική Πολιτιστική Κληρονομιά : Ζωοφιλία, δικαιώματα των ζώων και αειφορία.»

Τίτλος: «Οι Φίλοι μας, τα Ζώα»

Βασικός σκοπός του προγράμματος είναι η ευαισθητοποίηση, η εκπαίδευση και η αλλαγή συμπεριφοράς των μαθητών/τριών σε θέματα που αφορούν τα δικαιώματα των ζώων.

Οι επιμέρους στόχοι του προγράμματος είναι: να κατανοήσουν οι μαθητές/τριες την σχέση αλληλεξάρτησης ανάμεσα στα ζώα και στον άνθρωπο, να κατανοήσουν ότι ο άνθρωπος δεν σέβεται τα ζώα για αυτά που μας προσφέρουν. Να αντιληφθούν ότι η στάση σεβασμού απέναντι στα ζώα είναι μια στάση που ενισχύει το αίσθημα ευθύνης.

Παράλληλα ξεκίνησε και η εφαρμογή των Δράσεων Ενεργού Πολίτη για το σχολικό έτος 2025 -2026 .

Η φετινή δράση έχει τίτλο «Οι Ρομπέν των ζώων» και οι στόχοι είναι να:

  • αναγνωρίζουν τα αδέσποτα ζώα, άτομα και φορείς που τα υποστηρίζουν,
  • προβληματίζονται για τους λόγους για τους οποίους ζώα βρίσκονται στους δρόμους,
  • αναζητούν τρόπους προστασίας και υποστήριξης των αδέσποτων ζώων,
  • οργανώνουν δράσεις για την υιοθεσία αδέσποτων ζώων,
  • παίρνουν πρωτοβουλίες για την υποστήριξη του έργου φορέων που το έργο τους σχετίζεται με τα αδέσποτα ζώα

Zoa 2 Zoa 1

Συζητήσαμε για τα αγαπημένα μας ζωάκια, τις συνήθειές τους, σε τι μοιάζουν και σε τι διαφέρουν από τον άνθρωπο, αν έχουν συναισθήματα, τα δικαιώματά τους και παίξαμε με μιμήσεις, παιχνίδι μνήμης, αντιστοιχίσεων αξιοποιώντας και το εξαιρετικό υλικό στο ΥΠΕΣ της Λιάνας Δενεζάκη

Συμπληρώσαμε ένα σταυρόλεξο και κάναμε και μια κατασκευή για να πάρουμε σπίτι. Φυσικά και αφίσα!1760083867990 1

Συνεχίσαμε τα σχήματα με το τρίγωνο.Το σχηματίσαμε με  το  σώμα  μας,  ζωγραφίσαμε  μέσα,  το  κόψαμε,  φτιάξαμε  δικές  μας  εικόνες  με  τρίγωνα.trigono 2 trigono

Στα αγγλικά μας, τα παιδιά έμαθαν και ζωγράφισαν τα συναισθήματαagglika synaisth

Συνεχίζοντας, σε φθινοπωρινή διάθεση, στολίζουμε την τάξη μας με φύλλα, κατασκευάζουμε δεντράκια και διαβάζουμε και αναπαριστούμε την εικονογραφημένη ιστορία για τα φύλλα της Τάνιας Μάνεσηfyllafylla se fonto dentrakinhseis fyllon

Συνεχίζουμε και θα σας ενημερώνουμε 😉