Καλώς ήρθατε!!!

Πατήστε Λήψη αρχείου κάτω αριστερά


Λήψη αρχείου

Αγιασμός

Με μεγάλη προσμονή ξεκινάμε κι αυτή τη σχολική χρονιά το ταξίδι μας στο κόσμο της γνώσης ,της φιλίας και της αγάπης.

Ξανανταμώνουμε με τους παλιούς και γνωρίζουμε τους καινούργιους μαθητές.

Με χαρά σας περιμένουμε όλους στον αγιασμό του Νηπιαγωγείου μας την Δευτέρα 13 Σεπτεμβρίου 2021 και ώρα 9:15π.μ. 

Η ΧΡΗΣΗ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΤΙΚΗΣ ΜΑΣΚΑΣ ΑΠΟ ΤΟ ΜΑΘΗΤΗ/ΤΡΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΣΥΝΟΔΟ ΤΟΥ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ.

Τα παιδιά θα προσέλθουν στο Νηπιαγωγείο αφού έχουν κάνει έως 24 ώρες πριν αυτοδιαγνωστικό έλεγχο self test με αρνητικό αποτέλεσμα.

Αμέσως μετά θα γίνει ενημέρωση γονέων για θέματα λειτουργίας του Νηπιαγωγείου.

“Καλοκαίρι μύρισε!!! “

Άρχισαν οι πρώτες κουβέντες για τη θάλασσα και τα παγωτά. Ευκαιρία λοιπόν να μάθουμε καλύτερα αυτή την εποχή του χρόνου.

Άνοιξη, η ωραιότερη εποχή του χρόνου!!!

Μπαίνοντας η Άνοιξη η φύση αλλάζει. Έντομα αρχίζουν να πετούν γύρω μας, λουλούδια διαφόρων ειδών και χρωμάτων ξεπροβάλλουν παντού, πουλιά τιτιβίζουν.

 

Επιστροφή στο Νηπιαγωγείο!

Αγαπητοί γονείς και παιδιά,

Χρόνια Πολλά και Χριστός Ανέστη.

Ανυπομονούμε να συναντηθούμε ξανά την Δευτέρα 10/5/2021.

Σας αποστέλλω όλες τις εγκυκλίους για την αρχή που θα κάνουμε την Δευτέρα.

Τα μέλη της εκπαιδευτικής κοινότητας, μαθητές, εκπαιδευτικοί, βοηθητικό και λοιπό προσωπικό καλούνται τη Δευτέρα 10 Μαΐου να προσέλθουν στα σχολεία έχοντας μαζί τους βεβαίωση αρνητικού τεστ (self-test, PCR ή rapid-test).

Γονείς, κηδεμόνες, μαθητές και προσωπικό των σχολείων  παραλαμβάνουν δωρεάν το self-test, μαζί με ενημερωτικό υλικό από το φαρμακείο, χρησιμοποιώντας τον ΑΜΚΑ, τον προσωρινό ΑΜΚΑ (ΠΑΜΚΑ) ή τον Προσωρινό Αριθμό Ασφάλισης και Υγειονομικής Περίθαλψης Αλλοδαπού (ΠΑΑΥΠΑ). Το πρώτο τεστ μπορούν να το παραλάβουν όλοι από σήμερα, Τετάρτη 5 Μαΐου, σε όλη τη χώρα. Από τη Δευτέρα 10/5 θα μπορούν να παραλάβουν και το 2ο τεστ της ερχόμενης εβδομάδας.

Οι μαθητές/οι εκπαιδευτικοί κάνουν τα self-tests στο σπίτι τους κάθε  Κυριακή και κάθε Τετάρτη.

 

Γονείς, μαθητές, εκπαιδευτικοί και λοιπό προσωπικό δηλώνουν το αποτέλεσμα του self-test μέσω της πλατφόρμας self-testing.gov.gr, στην οποία θα εισέρχονται με τους κωδικούς taxisnet, καταχωρώντας συγκεκριμένα στοιχεία, όπως πατρώνυμο, μητρώνυμο, ΑΜΚΑ και το αποτέλεσμα του self-test.

Αν το self-test είναι αρνητικό:

Για τους μαθητές, εκδίδεται σχολική κάρτα μέσω της πλατφόρμας self-testing.gov.gr. Οι μαθητές θα φέρουν τη σχολική κάρτα μαζί τους κάθε ημέρα και θα την επιδεικνύουν στους εκπαιδευτικούς την πρώτη ώρα της Δευτέρας και της Πέμπτης ή όποτε τους ζητηθεί.

Για τους εκπαιδευτικούς και το λοιπό προσωπικό, εκδίδεται η δήλωση αρνητικού αποτελέσματος μέσω της πλατφόρμας self-testing.gov.gr.

Σε περίπτωση που δεν υπάρχει πρόσβαση σε εκτυπωτή, μπορεί να συμπληρώνεται χειρόγραφη δήλωση που θα περιέχει τα ίδια στοιχεία με τη σχολική κάρτα/τη δήλωση αρνητικού αποτελέσματος .

Αν το self-test είναι θετικό:

Εκδίδεται δήλωση θετικού αποτελέσματος μέσω της πλατφόρμας self-testing.gov.gr για τη διενέργεια δωρεάν επαναληπτικού rapid-test σε δημόσια δομή.

Η λίστα με τις δημόσιες δομές περιλαμβάνεται στην πλατφόρμα self-testing.gov.gr.

Αν το επαναληπτικό τεστ είναι θετικό, ακολουθείται το πρωτόκολλο του ΕΟΔΥ. Αν το επαναληπτικό τεστ είναι αρνητικό, οι μαθητές/εκπαιδευτικοί λαμβάνουν σχετική βεβαίωση από το σημείο εξέτασης και επιστρέφουν στο σχολείο.

ΚΑΛΗ ΑΡΧΗ!


Λήψη αρχείου


Λήψη αρχείου


Λήψη αρχείου

25η ΜΑΡΤΙΟΥ 1821-200 ΧΡΟΝΙΑ

Ο εορτασμός των 200 χρόνων από την Ελληνική Επανάσταση γιορτάστηκε από μακριά,με ποιήματα και όμορφες δουλειές από εσάς παιδιά!

Χρόνια Πολλά Ελλάδα!!!

ΑΠΟΚΡΙΕΣ …ΑΠΟ ΑΠΟΣΤΑΣΗ!

Και φέτος οι Απόκριες ήταν διαφορετικές αφού δεν βρισκόμασταν μέσα στις φυσικές μας τάξεις.Αυτό δεν μας πτόησε και δεν χάλασε το κέφι μας.Μαζί με τις κυρίες μας βρήκαμε τρόπους να μάθουμε πράγματα και να περάσουμε όμορφα!

Ζωγραφίσαμε κλόουν βήμα-βήμα και μάθαμε το γραμματάκι Μ,μ.

Δημιουργήσαμε την δική μας στολή Αρλεκίνου και την καταευχαριστηθήκαμε!

Κατασκευάσαμε χαρταετό , ενώ ένας φίλος μας έφτιαξε αληθινό χαρεταετό με τον μπαμπά του (μάζεψαν καλάμια, χρησιποποίησαν σπάγγο,κ.τ.λ.) και μας έστειλε την φωτογραφία.Συγχαρητήρια ,διότι έτσι κρατάμε τα έθιμα και διδάσκουμε στα παιδιά μας δεξιότητες και παράδοση!

Την Παρασκευή πραγματοποιήσαμε το αποκριάτικο τηλε-πάρτυ μας με πολύ τραγούδι,χορό,κουκλοθέατρο και παιχνίδια θησαυρού.

Τέλος,οι φίλοι μας κατασκεύασαν την κυρά-Σαρακοστή με ζυμάρι και χαρτί.

ΚΑΛΗ ΣΑΡΑΚΟΣΤΗ!