image2 1

Ανοιξιάτικες χειροτεχνίες

Ανεβάζουμε τη διάθεσή μας φτιάχνοντας ανοιξιάτικες κατασκευές και ταυτόχρονα μαθαίνουμε σημαντικές πληροφορίες για τα λουλούδια, όπως ονόματα λουλουδιών, αλλά και τα μέρη ενός λουλουδιού. 

image1 2 image0 3 image0 1

image0 2 image2 1 image1 1

image2 1 1 image1 1 1 image0 1 1

03

Ενεργός Πολίτης

Τα 17 Θεματικά Πεδία του Προγράμματος Σπουδών Δράσεων Ενεργού Πολίτη, τα οποία ανταποκρίνονται στους Στόχους Βιώσιμης Ανάπτυξης (SDGs) των Ηνωμένων Εθνών. Μέσα από οργανωμένες δράσεις που υλοποιούνται τόσο εντός όσο και εκτός σχολείου, οι μαθητές εμπλέκονται σε σύγχρονα κοινωνικά ζητήματα, μαθαίνουν να συνεργάζονται, να προτείνουν λύσεις και να αναλαμβάνουν πρωτοβουλίες για έναν πιο δίκαιο και βιώσιμο κόσμο.

Οι 17 Στόχοι Βιώσιμης Ανάπτυξης (Sustainable Development Goals – SDGs) των Ηνωμένων Εθνών είναι:

  1. Μηδενική Φτώχεια (No Poverty)
  2. Μηδενική Πείνα (Zero Hunger)
  3. Καλή Υγεία και Ευημερία (Good Health and Well-being)
  4. Ποιοτική Εκπαίδευση (Quality Education)
  5. Ισότητα των Φύλων (Gender Equality)
  6. Καθαρό Νερό και Αποχέτευση (Clean Water and Sanitation)
  7. Φτηνή και Καθαρή Ενέργεια (Affordable and Clean Energy)
  8. Αξιοπρεπής Εργασία και Οικονομική Ανάπτυξη (Decent Work and Economic Growth)
  9. Βιομηχανία, Καινοτομία και Υποδομές (Industry, Innovation, and Infrastructure)
  10. Λιγότερες Ανισότητες (Reduced Inequalities)
  11. Βιώσιμες Πόλεις και Κοινότητες (Sustainable Cities and Communities)
  12. Υπεύθυνη Κατανάλωση και Παραγωγή (Responsible Consumption and Production)
  13. Δράση για το Κλίμα (Climate Action)
  14. Ζωή στο Νερό (Life Below Water)
  15. Ζωή στη Στεριά (Life on Land)
  16. Ειρήνη, Δικαιοσύνη και Ισχυροί Θεσμοί (Peace, Justice, and Strong Institutions)
  17. Συνεργασία για την Επίτευξη των Στόχων (Partnerships for the Goals)

Αυτοί οι στόχοι θεσπίστηκαν από τον ΟΗΕ το 2015 και αποτελούν το πλαίσιο για μια παγκόσμια προσπάθεια μέχρι το 2030, με σκοπό την καταπολέμηση της φτώχειας, τη μείωση των ανισοτήτων και την προστασία του πλανήτη.

Μαζί, μπορούμε να ενισχύσουμε τη συμμετοχή των μαθητών στη διαμόρφωση ενός κόσμου με περισσότερη δημοκρατία, ισότητα και αλληλεγγύη, διότι ως ιδέα δεν είναι κακή.

 

Τίτλος Δράσης Θεματικό Πεδίο Σύντομη Περιγραφή
Φροντίζουμε και Ομορφαίνουμε,τον πεζόδρομο  μας. 11. Βιώσιμες Πόλεις και Κοινότητες Τα παιδιά  μαθαίνουν για τη σημασία της καθαριότητας και της φροντίδας του περιβάλλοντος και συμμετέχουν σε δράσεις για τη βελτίωση της γειτονιάς τους.
Φυτεύουμε ,λουλούδια και φυτά στα παρτέρια,του πεζόδρομου 15. Η ζωή στη στεριά Η δράση εστιάζει στην ευαισθητοποίηση των παιδιών για τη σημασία των φυτών και λουλουδιών,των χερσαίων οικοσυστημάτων. Τα παιδιά θα συμμετέχουν στη φύτευση φυτών λουλουδιών στον πεζόδρομο μπροστά απο το σχολείο.

 

 

02 IMG 897o4 0 03 01

image0

Χελιδονίσματα!

Με αφορμή τον ερχομό της άνοιξης, πραγματοποιήσαμε επίσκεψη στο 13ο Δημοτικό Κορυδαλλού, το οποίο βρίσκεται κοντά στο νηπιαγωγείο μας. Σκοπός για τους μικρούς μαθητές ήταν να τραγουδήσουν τα κάλαντα της άνοιξης (χελιδονίσματα) στους μαθητές του δημοτικού σχολείου αλλά και να έρθουν σε επαφή με τον χώρο, στον οποίο θα μεταβούν σε λίγους μήνες τα μεγαλύτερα παιδιά του σχολείου μας. Οι μικροί μαθητές το διασκέδασαν πολύ!!!

image0 image2 image1

oria

“Αυτονομία και όρια- σύμμαχος στο Δημοτικό σχολείο ”

Αγαπητοί Γονείς,

 

Το Κέντρο Πρόληψης Εξαρτήσεων & Προαγωγής της Ψυχοκοινωνικής Υγείας «Άρηξις» των δήμων Αγίας Βαρβάρας, Αιγάλεω & Χαϊδαρίου σε συνεργασία με τις νηπιαγωγούς του 5ου Νηπιαγωγείου Κορυδαλλού  θα πραγματοποιήσει συνάντηση γονέων με θέμα:

 

            “Αυτονομία και όρια- σύμμαχος στο Δημοτικό σχολείο ”

 

Η χρονιά φοίτησης στο νηπιαγωγείο θεωρείται καίρια καθώς είναι η περίοδος που τα παιδιά προετοιμάζονται, σταδιακά, για τη μετάβαση στο “Μεγάλο”  σχολείο τόσο σε επίπεδο γνώσεων όσο σε κοινωνικό και συμπεριφορικό επίπεδο.  Όσο σημαντικό είναι να έχουν τη στήριξη των γονιών και των δασκάλων σε αυτή την περίοδο τόσο σημαντικό  είναι να στηρίζονται στον ίδιο τους τον εαυτό, να λειτουργούν αυτόνομα και να ενισχύονται από τα δικά τους επιτεύγματα.  Στη συνάντηση μας θα προσεγγίσουμε τρόπους ενίσχυσης της υπευθυνότητας και αυτορύθμισης.

 

Το Κέντρο Πρόληψης των Εξαρτήσεων & Προαγωγής της Ψυχοκοινωνικής Υγείας  «Άρηξις» των δήμων Αγίας Βαρβάρας, Αιγάλεω & Χαϊδαρίου δημιουργήθηκε με σκοπό να εφαρμόσει προγράμματα και παρεμβάσεις πρόληψης. Η φιλοσοφία της πρόληψης αφορά στην ανάπτυξη και ενίσχυση εκείνων των δεξιοτήτων των ατόμων που θα τους βοηθήσουν ώστε να κάνουν υγιείς επιλογές στη ζωή τους.

 

Συγκεκριμένα, τα προγράμματα πρόληψης για την οικογένεια στοχεύουν στην:

 

  • Παροχή έγκυρης και επιστημονικής ενημέρωσης σε θέματα πρόληψης και προαγωγής της υγείας
  •  Ανάπτυξη προσωπικών και κοινωνικών δεξιοτήτων
  •  Στήριξη των γονέων στο ρόλο τους

 

  • Όλες οι υπηρεσίες του Κέντρου Πρόληψης παρέχονται δωρεάν.

 

Συντονίστρια της συνάντησης θα είναι η κα Ταβουλάρη Καλλιόπη  – Ψυχολόγος (στέλεχος  του Κέντρου Πρόληψης).

 

Ημέρα και ώρες διεξαγωγής: Τετάρτη 26 Μαρτίου  2025, 6-8 μ.μ.

Χώρος διεξαγωγής: 5ο  νηπιαγωγείο Κορυδαλλού.

 

Κέντρο Πρόληψης των Εξαρτήσεων & Προαγωγής της Ψυχοκοινωνικής Υγείας «Άρηξις»

Δήμων Αγίας Βαρβάρας, Αιγάλεω & Χαϊδαρίου

Σμύρνης 28, Αιγάλεω , τηλ.210 5313243

e-mail: kp.arixis@yahoo.gr

 

image0 2

Μαθαίνοντας για την Κυρά-Σαρακοστή

Η περίοδος της Νηστείας που ξεκίνησε την Καθαρά Δευτέρα αποτέλεσε την αφορμή να μιλήσουμε για το Σαρακοστιανό τραπέζι και φυσικά την κυρά – Σαρακοστή με τα εφτά της πόδια! Ποιες τροφές μπορεί να καταναλώσει η κυρά Σαρακοστή; 

Η Κυρία Σαρακοστή παλιότερα αποτελούσε ένα ημερολόγιο φτιαγμένο από ζυμάρι, το οποίο το χρησιμοποιούσαν οι παλιότεροι για να μετρούν τις εβδομάδες από την Καθαρά Δευτέρα εως την Κυριακή του Πάσχα. Τα 7 της ποδιά αντιστοιχούν σε εφτά εβδομάδες. Κάθε Σάββατο έκοβαν ένα πόδι. Το τελευταίο πόδι κοβόταν το Μεγάλο Σάββατο. 

Με αφορμή αυτό το παλιό ελληνικό έθιμο φτιάξαμε τη δική μας Κυρία – Σαρακοστή! 

image3 1 image2 2 image1 2 image0 2

Capture 123 2

ΣΧΟΛΙΚΗ ΕΤΟΙΜΟΤΗΤΑ

Αρκετοί εκπαιδευτικοί και γονείς διερωτώνται εάν ο/η μαθητής/τρια του νηπιαγωγείου είναι έτοιμος/η να φοιτήσει στο δημοτικό σχολείο. Πως μπορούμε να καταλάβουμε αν το παιδί μας είναι έτοιμο; Ποιοι είναι οι τομείς και οι δεξιότητες που καθορίζουν αν το παιδί μας είναι στο επίπεδο ανάπτυξης που απαιτείται ώστε να έχει μια ομαλή μετάβαση και πορεία στην Α΄τάξη του δημοτικού. Τι ορίζεται ως σχολική ετοιμότητα;



Λήψη αρχείου

εγγραφες

ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ-ΕΓΓΡΑΦΩΝ-ΝΓ-ΣΧΟΛΙΚΟΥ-ΕΤΟΥΣ-2025-2026

Οι αιτήσεις εγγραφών στα δημόσια Νηπιαγωγεία Γενικής Παιδείας  για το σχολικό έτος 2025-2026 ,  γίνονται μέσω  της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης της Δημόσιας Διοίκησης (gov. gr) με Ηλεκτρονική Αίτηση Εγγραφής την οποία  υποβάλλει ο γονέας/κηδεμόνας για το Νηπιαγωγείο που ανήκει, βάσει της διεύθυνσης κατοικίας του σύμφωνα με τα όρια της σχολικής περιφέρειας του Νηπιαγωγείου, μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης στην ηλεκτρονική διεύθυνση https://protieggrafi.services.gov.gr/

Οι εγγραφές στη σχολική βαθμίδα του νηπιαγωγείου  θα πραγματοποιηθούν από 5 έως 24 Μαρτίου Εγγραφές μετά την 24η Μαρτίου θεωρούνται εκπρόθεσμες και χρειάζονται την έγκριση του Διευθυντή Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης.

Στα Νηπιαγωγεία, για το σχολικό έτος 2025-2026, θα φοιτήσουν μαθητές που έχουν συμπληρώσει τη νόμιμη ηλικία εγγραφής, (δηλαδή την 31η Δεκεμβρίου του έτους εγγραφής συμπληρώνουν την ηλικία των τεσσάρων (4) ετών)και συγκεκριμένα, εγγράφονται μαθητές γεννημένοι το 2020 και το 2021 και τα Νηπιαγωγεία υποχρεούνται να δεχτούν όλες τις αιτήσεις προνηπίων που έχουν γεννηθεί κατά τη διάρκεια του έτους αυτού. .

Τα Προνήπια που κατά το Σχολ. Έτος 2025-2026 θα φοιτήσουν ως νήπια εγγράφονται αυτεπάγγελτα, σύμφωνα με την παρ. 5 του αρθρ. 6 του ΠΔ 79/2017 (Α’ 109) και  ο γονέας δηλώνει αν επιθυμεί την συμμετοχή του μαθητή στο ολοήμερο τμήμα.  

Η Προϊσταμένη  του Νηπιαγωγείου ελέγχει μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας την ακρίβεια των στοιχείων των αιτήσεων που υπεβλήθησαν και αποστέλλει ηλεκτρονικό μήνυμα στους ενδιαφερόμενους/νες για την αποδοχή ή μη της αίτησής τους καθώς και τους λόγους για τους οποίους η αίτηση δεν μπορεί να γίνει αποδεκτή.

                                ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΑΙΤΗΣΗ ΕΓΓΡΑΦΗΣ

 ΑΙΤΗΣΗ ΓΟΝΕΑ/ΚΗΔΕΜΟΝΑ-ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ ΕΓΓΡΑΦΗΣ

Για την εγγραφή του νηπίου/προνηπίου ο γονέας/ κηδεμόνας πρέπει να ακολουθήσει τα εξής βήματα:

Είσοδος στη σελίδα της εφαρμογής (https://proti-eggrafi.services.gov.gr/) και επιλογή του Νηπιαγωγείου στο οποίο ανήκει σύμφωνα με τη διεύθυνση κατοικίας του.                                                 

Χρήση κωδικών: Οι γονείς/κηδεμόνες, κατά την είσοδό τους στην ηλεκτρονική Υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) αυθεντικοποιούνται με την χρήση των κωδικών-διαπιστευτηρίων της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης (taxisnet).   

Συμπλήρωση στοιχείων επικοινωνίας: Κατά την είσοδό του στο σύστημα, ο γονέας/κηδεμόνας συμπληρώνει τα στοιχεία ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (προαιρετικά) και κινητού τηλεφώνου μέσω του οποίου θα ενημερώνεται για την πορεία της αίτησής του.

Για την υποβολή της αίτησης ο γονέας/κηδεμόνας συμπληρώνει διαδοχικά τα ακόλουθα:

ατα στοιχεία του νηπίου/προνηπίου για το οποίο αιτείται την εγγραφή.

Το σύστημα παρέχει στον γονέα/κηδεμόνα λίστα των τέκνων που είναι εγγεγραμμένα στην οικογενειακή του μερίδα, τα οποία είναι σε ηλικία εγγραφής στο Νηπιαγωγείο και τα οποία δεν είναι εγγεγραμμένα σε άλλη σχολική μονάδα. Τα στοιχεία των τέκνων είναι συμπληρωμένα και ο γονέας/κηδεμόνας επιλέγει το τέκνο για το οποίο επιθυμεί να υποβάλει αίτηση. Σε περίπτωση ωστόσο που για οποιοδήποτε λόγο η λίστα δεν περιλαμβάνει το τέκνο που επιθυμεί να εγγράψει, έχει τη δυνατότητα να εισάγει μόνος του τα στοιχεία του νηπίου/προνηπίου και να τεκμηριώσει τη σχέση κηδεμονίας, είτε με δικαστική απόφαση επιμέλειας είτε με ιδιωτικό συμφωνητικό ρύθμισης επιμέλειας, με ανάρτηση σχετικού αποδεικτικού σε ψηφιακή μορφή.

β) τη διεύθυνση μόνιμης κατοικίας του, την οποία τεκμηριώνει αναρτώντας σε ψηφιακή μορφή εγγράφου σχετικό αποδεικτικό, όπως λογαριασμό ΔΕΚΟ.  Συγκεκριμένα ΔΕΗ – ΕΥΔΑΠ–  (η  τηλεφωνία δεν είναι ΔΕΚΟ), παρόχου ηλεκτρικής ενέργειας, ηλεκτρονικό μισθωτήριο συμβόλαιο καταχωρημένο στο  taxisnet,  από το οποίο να προκύπτει ρητά η διεύθυνση κατοικίας. Αυτά τα αποδεικτικά θα πρέπει να είναι στο όνομα των γονέων-κηδεμόνων που κάνουν την εγγραφή του νηπίου/προνηπίου.

γ) το ονοματεπώνυμο άλλου/λων τέκνου/ων, που φοιτά/τούν στην ίδια ή σε συστεγαζόμενη σχολική μονάδα, εφόσον υπάρχει/χουν και για το/τα οποίο/α θα χρειαστεί να  προσκομίσει βεβαίωση Φοίτησης από τον Διευθυντή/ντρια της συστεγαζόμενης σχολικής μονάδας.

δ) εάν επιθυμεί τη φοίτηση του νηπίου/προνηπίου στο Προαιρετικό Ολοήμερο πρόγραμμα/πρωινή ζώνη (ισχύει μόνο για παιδιά που φοιτούν στο ολοήμερο),

ε) τα στοιχεία των συνοδών των νηπίων/προνηπίων κατά την προσέλευση και αποχώρηση τους από τη σχολική μονάδα , ενώ παράλληλα επιλέγει τη δήλωση: «Υποβάλλοντας αυτή την αίτηση, αναλαμβάνω την ευθύνη για την ασφαλή προσέλευση και αποχώρηση του νηπίου/προνηπίου».

Πριν την οριστική υποβολή της αίτησης, ο γονέας/κηδεμόνας ενημερώνεται από την ηλεκτρονική υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) για τα παραστατικά που θα απαιτηθεί να προσκομίσει κατά την επίσκεψή του στη σχολική μονάδα εντός της προθεσμίας που ορίζει η Προϊσταμένη του Νηπιαγωγείου       

ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΡΟΣΚΟΜΙΣΤΟΥΝ:                                                       

 1)Η ηλεκτρονική αίτηση  εγγραφής . ΑΝ ΕΠΙΘΥΜΕΙΤΕ το Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα ή το Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής, καθώς και  ο λογαριασμός ΔΕΚΟ

2) Βεβαίωση Φοίτησης από τον Διευθυντή του Δημοτικού Σχολείου εάν φοιτά σε αυτό άλλο τέκνο

3) Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή (Α.Δ.Υ.Μ.), συμπληρωμένο από τον γιατρό του παιδιού

4) Βιβλιάριο Εμβολίων, του μαθητή/τριας, από το οποίο αποδεικνύεται ότι έγιναν τα εμβόλια που προβλέπονται και είναι ενταγμένα στο Εθνικό Πρόγραμμα Εμβολιασμών. Και Φωτοτυπία των σελίδων εμβολιασμού και της πρώτης σελίδας με τα στοιχεία του μαθητή από το Βιβλιάριο Υγείας.

5) Γνωμάτευση από ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. ή δημόσιο ιατροπαιδαγωγικό κέντρο ή άλλη αρμόδια δημόσια υπηρεσία, εφόσον υπάρχει, σε περίπτωση μαθητή/τριας με αναπηρία ή ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.

6)Πιστοποιητικό γέννησης του/της μαθητή/τριας, επίσημα μεταφρασμένο (μόνο για τους αλλοδαπούς μαθητές).

 7) Υπεύθυνη δήλωση συναίνεσης του ετέρου γονέα

8) Υπεύθυνη δήλωση με τα στοιχεία των συνοδών των νηπίων/προνηπίων κατά την προσέλευση και αποχώρηση τους από τη σχολική μονάδα: «Υποβάλλοντας αυτή την αίτηση, αναλαμβάνω την ευθύνη για την ασφαλή προσέλευση και αποχώρηση του νηπίου/προνηπίου».

 8) Φωτοτυπία Δικαστικής Απόφασης ή Ιδιωτικού Συμφωνητικού Επιμέλειας (σε περίπτωση διαζυγίου ή διάστασης).

Πριν την τελική υποβολή της αίτησης, απαιτείται η έγγραφη συναίνεση του έτερου γονέα/κηδεμόνα με υπεύθυνη δήλωση του.

Μετά την υποβολή της αίτησης, ο γονέας/κηδεμόνας λαμβάνει ενημερώσεις στο κινητό τηλέφωνο που έχει δηλώσει κατά την ηλεκτρονική υποβολή της αίτησής του για την πορεία της.  Εφόσον απαιτηθούν διορθώσεις, η αίτησή του επιστρέφεται στον ίδιο από το Νηπιαγωγείο, προκειμένου να τις πραγματοποιήσει. Έπειτα από τις σχετικές διορθώσεις, η αίτηση γίνεται «αποδεκτή».  Σημειώνεται ότι η «αποδοχή» της αίτησης δεν συνεπάγεται απαραίτητα φοίτηση του νηπίου στη δηλωθείσα σχολική μονάδα. Η σχολική μονάδα φοίτησης του νηπίου/προνηπίου θα καθοριστεί μετά το πέρας της διαδικασίας υποβολής των αιτήσεων και αφού η αρμόδια Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης κατανείμει τις αιτήσεις σύμφωνα με τις διαθέσιμες θέσεις κάθε Νηπιαγωγείου.

ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΣΤΟ ΠΡΟΑΙΡΕΤΙΚΟ ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ

Στο Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα και στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής των Νηπιαγωγείων του Ενιαίου Τύπου Ολοήμερου Νηπιαγωγείου εγγράφονται οι μαθητές/τριες κατόπιν σχετικής αίτησης δήλωσης των γονέων/κηδεμόνων τους. Γίνονται δεκτές όλες ανεξαιρέτως οι αιτήσεις των γονέων/κηδεμόνων για φοίτηση των μαθητών/τριών στο Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα χωρίς προϋποθέσεις.

Προϋποθέσεις συμμετοχής μαθητών στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής :

  1. Στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής δικαίωμα συμμετοχής έχουν νήπια/προνήπια τα οποία είναι εγγεγραμμένα και φοιτούν στο προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα και αυτό δύναται να λειτουργήσει, εάν και εφόσον συμπληρωθεί ο απαιτούμενος αριθμός. Ο ελάχιστος αριθμός για τη λειτουργία του Τμήματος Πρόωρης Υποδοχής είναι τα πέντε (5) προνήπια/ νήπια.
  2. Ο χρόνος προσέλευσης στο συγκεκριμένο τμήμα είναι 7:45-8:00.

 

 Η αποχώρηση των μαθητών/τριών από το Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα πραγματοποιείται στις 16:00, σύμφωνα με το Ωρολόγιο Πρόγραμμα του Ενιαίου Τύπου Ολοήμερου Νηπιαγωγείου. Η πρόωρη αποχώρηση νηπίων και προνηπίων από το Ολοήμερο Πρόγραμμα δεν επιτρέπεται.

Προσοχή: Τα απαιτούμενα δικαιολογητικά για την εγγραφή, τα οποία πρέπει να προσκομιστούν στη σχολική μονάδα μετά την υποβολή της ηλεκτρονικής αίτησης, θα παραλαμβάνονται από Δευτέρα έως Παρασκευή, μεταξύ 11:30 – 12:00, κατόπιν προηγούμενης τηλεφωνικής επικοινωνίας με το σχολείο για διευκρινίσεις και προγραμματισμό ραντεβού.

 Επικοινωνία με το Νηπιαγωγείο: mail@5nip-koryd.att.sch.gr

Τηλέφωνο επικοινωνίας : 210 5623774  και ώρες 12.15-12.50 .

Το ίδιο διάστημα, από 5 έως 24 Μαρτίου, θα πραγματοποιηθούν οι εγγραφές στα δημοτικά. Το Νηπιαγωγείο θα παρέχει βεβαίωση φοίτησης.



Λήψη αρχείου



Λήψη αρχείου



Λήψη αρχείου



Λήψη αρχείου

  Γεωγραφικά ΟΡΙΑ  5ου Νηπιαγωγείου Κορυδαλλού 



Λήψη αρχείου