Η βασιλόπιτα του σχολείου μας

Η βασιλόπιτα μας φέτος είχε τρία φλουριά: ένα για τα Νήπια, ένα για τα Προνήπια κι ένα για τις Νηπιαγωγούς και το Βοηθητικό προσωπικό. Κάθε φλουρί αντιστοιχούσε σε ένα δώρο, προσφορά του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων, ενώ τη βασιλόπιτα (χωρίς γλουτένη) την έφτιαξε η κ. Ουρανία, η μαμά της Βάγιας. 

Ψάχνουμε το φλουρί…

2

Συνεχίζουμε να ψάχνουμε…

3

Μα που είναι το φλουρί;

4

Μήπως θα το βρούμε εμείς;

5 1

Μήπως είμαι ο τυχερός;

6

Ο Κώστας φωνάζει: Το βρήκα το φλουρί!

7

Κι εγώ βρήκα το φλουρί, λέει η Μάγια!

Το φλουρί λοιπόν για τα Προνήπια το κέρδισε ο Κώστας και για τα Νήπια το κέρδισε η Μάγια. Το φλουρί των μεγάλων το κέρδισε η κ. Μαρία.

 

Ο Χριστουγεννιάτικος στολισμός της τάξης μας

 Για να παρουσιάσουμε το Χριστουγεννιάτικο παραμύθι μας στους γονείς, στολίσαμε την τάξη χριστουγεννιάτικα: 

ΓΙΟΡΤΗΣ

Το σκηνικό της γιορτής μας

Συνέχεια του σκηνικού

Εκτός από το σκηνικό, στολίσαμε κατάλληλα και την υπόλοιπη τάξη:

.jpg

με χιονάνθρωπο

.jpg

…και δεντράκια

ΟΜΑΔΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ

Χρησιμοποιήσαμε μια παλιά ομαδική εργασία για να στολίσουμε ένα ταμπλό

ΠΟΡΤΑΣ

Στολίσαμε τα τζάμια με αστεράκια

ΔΕΝΤΡΑΚΙ ΜΑΣ

Και φυσικά στολίσαμε το χριστουγεννιάτικο δέντρο μας

Ο στολισμός της τάξης ολοκληρώθηκε με τις χριστουγεννιάτικες ζωγραφιές μας και την ομαδική εργασία “Χριστούγεννα στο δάσος”

Γράμμα στον Άγιο Βασίλη

Με το καθιερωμένο γράμμα ενημερώσαμε  τον Άγιο Βασίλη για τις προτιμήσεις μας, για να μην κάνει φυσικά κάποιο λάθος!

Για να το διαβάσετε θα πρέπει να μεγεθύνετε την εικόνα. 

ΣΤΟΝ ΑΓΙΟ ΒΑΣΙΛΗ

Χριστουγεννιάτικη ομαδική εργασία

Για να φτιάξουμε την ομαδική μας εργασία συνεργαστήκαμε και:

  • Κόψαμε δέντρα
  • Ζωγραφίσαμε χιόνια
  • Ζωγραφίσαμε χιονάνθρωπους και τους κόψαμε
  • Σκεφτήκαμε με ποιο τρόπο πρέπει να τα κολλήσουμε, για να δημιουργήσουμε την ομαδική μας εργασία “Χριστούγεννα στο δάσος”

321952679 1437039800160648 8753556717098211793 n

Η Χριστουγεννιάτικη έκθεση ζωγραφικής μας

Οι Χριστουγεννιάτικες δημιουργίες μας, με πινέλα, τέμπερες και πολύ έμπνευση!

Ευχαριστίες

Ευχαριστούμε πολύ το Σύλλογο Γονέων του σχολείου μας  για το πολύ όμορφο δώρο και την ξεχωριστή κάρτα που μας χάρισαν. Πραγματικά συγκινηθήκαμε! Εξαιρετική   έμπνευση το έμμετρο κείμενο με τις ευχές και ταιριαστός ο στολισμός της κάρτας:

ΑΠΟ ΣΥΛΛΟΓΟ ΓΟΝΕΩΝ

Ανταποδίδουμε τις ευχές με τη δικιά μας κάρτα. Πατήστε το σύνδεσμο και θα τη δείτε. Για να την ανοίξετε και να διαβάσετε τις ευχές  θα πατήσετε πάνω στην κάρτα ή στο “click end drag”:

Η  κάρτα μας

Πρόσκληση για τη Χριστουγεννιάτικη γιορτή μας

Η  πρόσκληση για τη Χριστουγεννιάτικη γιορτή μας έγινε  διασκεδαστική!

2021 5ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΚΗΦΙΣΙΑΣ 2

 

Αν πατήσετε να παίξει το βίντεο, η πρόσκληση θα γίνει ακόμα πιο διασκεδαστική!

Χριστουγεννιάτικες κατασκευές

Οι Χριστουγεννιάτικες κατασκευές μας συνεχίστηκαν:

  • Έτσι πήραμε χαρτόνια, ψαλίδια, τέμπερες, πινέλα, μαρκαδόρους, κόλλες και φτιάξαμε τις Χριστουγεννιάτικες κάρτες μας.
  • Ζωγραφίσαμε με ειδικά χρώματα, πάνω σε plexiglass Χριστουγεννιάτικες εικόνες.
  • Κολλήσαμε στολίδια πάνω σε μια πλεξίδα από άχυρα και φτιάξαμε τα ημερολόγια μας.

Η Χριστουγεννιάτικη κάρτα – πρόσκληση για τη γιορτή μας

κάρτα πρόσκληση

Ζωγραφική σε plexiglass 

σε πλεξιγκλάς

Το ημερολόγιο μας

ημερολόγια μας