Η βασιλόπιτα μας φέτος είχε τρία φλουριά: ένα για τα Νήπια, ένα για τα Προνήπια κι ένα για τις Νηπιαγωγούς και το Βοηθητικό προσωπικό. Κάθε φλουρί αντιστοιχούσε σε ένα δώρο, προσφορά του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων, ενώ τη βασιλόπιτα (χωρίς γλουτένη) την έφτιαξε η κ. Ουρανία, η μαμά της Βάγιας.
Το φλουρί λοιπόν για τα Προνήπια το κέρδισε ο Κώστας και για τα Νήπια το κέρδισε η Μάγια. Το φλουρί των μεγάλων το κέρδισε η κ. Μαρία.




































