Καλοκαιρινή γιορτή 2024 – Ευχαριστίες

Την Πέμπτη 6-6-2024 έγινε η καλοκαιρινή γιορτή του σχολείου μας. Τα παιδιά παρουσίασαν το περιβαλλοντικό παραμύθι “Το απάτητο βουνό” το οποίο δημιούργησαν με τη βοήθεια των Νηπιαγωγών. 

Ευχαριστούμε πολύ το Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων του σχολείου μας, αλλά και όλους τους γονείς. Η βοήθεια τους ήταν πολύτιμη για την επιτυχία της εκδήλωσης.

Ένα μεγάλο ευχαριστώ θα πούμε και στο ακούραστο βοηθητικό προσωπικό του σχολείου μας, που υπήρξε το δεξί μας χέρι. 

Το μεγαλύτερο μπράβο όμως το αξίζουν οι μικροί ηθοποιοί!  

ΣΚΗΝΙΚΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΗΣ ΓΙΟΡΤΗΣ

Το σκηνικό της γιορτής έγινε με τη συνεργασία όλων των παιδιών

Χελιδονίσματα 2024

Χελιδονίσματα 2024:Υποδεχόμαστε τα χελιδόνια στο Πάρκο Τρίτση και σε όλη την Ελλάδα

χελιδονίσματαΓια 30ή χρονιά, η Ελληνική ΟΡΝΙΘΟΛΟΓΙΚΗ Εταιρεία μας προσκαλεί στο Πάρκο Α. Τρίτση για να υποδεχθούμε τα χελιδόνια, φτιάχνοντάς τους μια φωλιά από πηλό! 

Από 8 έως 31 Μαρτίου, τα Χελιδονίσματα, η πιο χαρούμενη γιορτή της άνοιξης, επιστρέφει για 30ή χρονιά και δίνει το σύνθημα για να καλωσορίσουμε την άνοιξη και τα χελιδόνια. Η κεντρική δράση θα πραγματοποιηθεί και φέτος στο Μητροπολιτικό Πάρκο “Α. Τρίτσης”, την Κυριακή 10 Μαρτίου, ενώ δεκάδες είναι οι εκδηλώσεις που θα πραγματοποιηθούν υπό τον συντονισμό της ΟΡΝΙΘΟΛΟΓΙΚΗΣ σε κάθε γωνιά της Ελλάδας.

Με βασικά υλικά τον ενθουσιασμό των παιδιών και τον πηλό, που αντικαθιστά το χώμα που τα χελιδόνια δυσκολεύονται πλέον να βρουν στην πόλη, τα παιδιά δημιουργούν τις δικές τους φωλιές και καλωσορίζουν τους αγαπημένους μας φτερωτούς ταξιδιώτες που αυτή την εποχή καταφθάνουν από την Αφρική.

Οι φωλιές μπορούν να τοποθετηθούν στο σχολείο ή στο σπίτι προσφέροντας στα χελιδόνια έτοιμες κατοικίες και σε εμάς την ευκαιρία να “συγκατοικήσουμε” μαζί τους και να τα παρατηρήσουμε από κοντά.

Περισσότερες πληροφορίες για την πολύ όμορφη δράση της Ελληνικής Ορνιθολογικής Εταιρείας  στον παρακάτω σύνδεσμο:

Χελιδονίσματα 2024

 

 

Χριστούγεννα 2023

Στις  22 Δεκέμβρη 2023 έγινε η Χριστουγεννιάτικη γιορτή του σχολείου μας.  Οι μικροί ηθοποιοί  ξεπέρασαν τις δυσκολίες  και πανέτοιμοι παρουσίασαν στους  γονείς  το χριστουγεννιάτικο παραμύθι “Το πουλάκι του χειμώνα”. Η παράσταση μας τα είχε όλα: σκηνικά, κουστούμια, ακόμα και διάλειμμα…

Κατάλληλα στολίσαμε και την υπόλοιπη τάξη 

Μετά το τέλος της παράστασης ακολούθησε μπουφές για τον οποίο φρόντισαν οι γονείς. Ένα μεγάλο μπράβο στα παιδιά, που ήταν καταπληκτικά!

Ευχαριστούμε το Σύλλογο Γονέων, που βοήθησε να πραγματοποιηθεί αυτή η όμορφη γιορτή.

 

Το μαγικό πεφταστέρι και οι καλικάντζαροι – θεατρικό παιχνίδι

Στις 5 του Δεκέμβρη τα παιδιά διασκέδασαν με το θεατρικό παιχνίδι “Το Μαγικό Πεφταστέρι και οι Καλικάντζαροι”, που παρουσίασε στο σχολείο μας η ομάδα “Μαγικό Πεφταστέρι”:

28η Οκτωβρίου 1940

Στο σχολείο μας αυτές τις μέρες ασχοληθήκαμε  με την επέτειο του ΟΧΙ:

  • Με τη βοήθεια πληροφοριών από το διαδίκτυο  συζητήσαμε για την επέτειο.  Ζωγραφίσαμε τις εντυπώσεις μας από αυτά που είδαμε και ακούσαμε.
  • Ένα πολύ όμορφο animation και η ανάγνωση «του βιβλίου της Ειρήνης», μας βοήθησαν να μιλήσουμε για την ειρήνη και τον πόλεμο και να ζωγραφίσουμε σχετικές εικόνες.

  • Παίξαμε γλωσσικά παιγνίδια με τις λέξεις: ΟΧΙ – ΑΕΡΑΣ – ΕΙΡΗΝΗ – ΠΟΛΕΜΟΣ
  • Μιλήσαμε για τη σημαία μας, για το συμβολισμό και τη σημασία της , γνωρίσαμε τις σημαίες άλλων χωρών και παίξαμε παιχνίδια με αυτές.
  • Φτιάξαμε ελληνικές σημαίες και τις πήραμε στο σπίτι.

28η Οκτώβρη 2

  • Τραγουδήσαμε τον Εθνικό μας Ύμνο και τραγούδια σχετικά με την επέτειο.  
  • Στη μικρή μας γιορτή δραματοποιήσαμε το παραμύθι «Ασπρογάλανο πανί».
  • Κάναμε παρέλαση στην αυλή.

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΕΙΡΗΝΙΚΑ ΣΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΑΣ