Στα πλαίσια του προγράμματος μετάβασης στο Δημοτικό Σχολείο ,επισκεφτήκαμε με τα παιδιά το 5ο Δημοτικό Σχολείο Καστοριάς.
Στην αυλή του σχολείου μας υποδέχτηκε η Δασκάλα της Πρώτης Δημοτικού και μας ξενάγησε στην αυλή του σχολείου.
Μπήκαμε στην αίθουσα της Πρώτης Δημοτικού , καθίσαμε στα θρανία
γίναμε μαθητές του Δημοτικού και πληροφορηθήκαμε για τα μαθήματα που κάνουν οι μαθητές , για τους κανόνες που ακολουθούν , για τα διαλείμματα κλπ.
Ξεναγηθήκαμε στους χώρους του Σχολείου.
Κάναμε διάλειμμα μαζί με τα παιδιά του Δημοτικού.
Ξαναμπήκαμε στην τάξη και σχολάσαμε μαζί τους.
Ευχαριστούμε πολύ τη Δασκάλα της Πρώτης Δημοτικού και τη Διευθύντρια του 5ου Δημοτικού Σχολείου Καστοριάς, για τις ωραίες εμπειρίες που μας πρόσφεραν κατά την επίσκεψή μας, στο Σχολείο.




