cropped eight is enoughw 1

6η Μαρτίου – Ημέρα κατά της Σχολικής Βίας και του Εκφοβισμού

Η 6η Μαρτίου έχει καθιερωθεί ως Ημέρα κατά της Σχολικής Βίας και του Εκφοβισμού, μια ημέρα αφιερωμένη στην ενημέρωση και την ευαισθητοποίηση σχετικά με το φαινόμενο του bullying. Σε όλη τη χώρα, μαθητές, εκπαιδευτικοί και γονείς ενώνουν τις φωνές τους ενάντια σε κάθε μορφή σχολικού εκφοβισμού, προάγοντας τον σεβασμό, την αλληλεγγύη και τη φιλία μεταξύ των παιδιών.

Στο πλαίσιο αυτής της σημαντικής ημέρας, οι μαθητές του νηπιαγωγείου μας συμμετείχαν ενεργά στη δράση που διοργανώθηκε από “Το Χαμόγελο του Παιδιού” και το “YouSmile” “ΜΙΛΑ ΤΩΡΑ”, μια πρωτοβουλία που στοχεύει στην ενθάρρυνση των παιδιών να μιλήσουν ανοιχτά για περιστατικά εκφοβισμού και να προωθήσουν ένα ασφαλές σχολικό περιβάλλον. Μέσα από βιωματικές δραστηριότητες, συζητήσεις και θεατρικά δρώμενα, οι μικροί μαθητές εξέφρασαν τις απόψεις τους στέλνοντας ένα ηχηρό μήνυμα κατά του bullying.

Επιπλέον, με ένα δυνατό μήνυμα κατά της σχολικής βίας, οι μαθητές του νηπιαγωγείου μας συμμετείχαν και στην Πανελλήνια Δράση “Ενώνουμε τις φωνές ενάντια στον εκφοβισμό με ένα τραγούδι” που διοργανώθηκε από το Δίκτυο Σχολείων Σχολικής Διαμεσολάβησης (ΔΣΣΔ) του Παιδαγωγικού Τμήματος Νηπιαγωγών του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων και είχε ως βασικό σύνθημα: “Κανένα παιδί στο περιθώριο”.

Στο πλαίσιο αυτής της δράσης, οι μαθητές παρουσίασαν το τραγούδι τους “Όλοι φίλοι”, στέλνοντας το μήνυμα της ενότητας, της συνεργασίας και του σεβασμού. Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε στον χώρο του νηπιαγωγείου, με τους γονείς να παρακολουθούν τη δράση στις 10:30 το πρωί – κοινή ώρα για όλα τα σχολεία που συμμετείχαν στη δράση, ενισχύοντας το αίσθημα της συλλογικότητας.

Η ανταπόκριση των μαθητών ήταν εντυπωσιακή, αποδεικνύοντας πως, όταν τους δίνεται η ευκαιρία να εκφραστούν και να δράσουν, μπορούν να συμβάλουν ουσιαστικά στη δημιουργία ενός σχολείου χωρίς βία και εκφοβισμό. Η 6η Μαρτίου δεν είναι απλώς μια ημέρα μνήμης αλλά μια υπενθύμιση πως όλοι μαζί, με διάλογο και συνεργασία, μπορούμε να κάνουμε τη διαφορά.

Ας συνεχίσουμε να μιλάμε, να στηρίζουμε και να δρούμε – γιατί κάθε φωνή μετράει!

Σχολική Δράση “ΜΙΛΑ ΤΩΡΑ”

Δράση ΔΣΣΔ – e-almyros.gr

1 IMG 20250224 121344

Πανελλήνια Δράση “Ενώνουμε τις φωνές ενάντια στον εκφοβισμό με ένα τραγούδι”

Λαμβάνουμε μέρος κι εμείς στην Πανελλήνια Δράση “Ενώνουμε τις φωνές ενάντια στον εκφοβισμό με ένα τραγούδι” με το τραγούδι μας “Όλοι μαζί!”. Η εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί στις 6 Μαρτίου 2025 και διοργανώνεται από το Δίκτυο Σχολείων Σχολικής Διαμεσολάβησης του Παιδαγωγικού Τμήματος Νηπιαγωγών του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων. Στόχος της δράσης είναι η ενημέρωση, η ευαισθητοποίηση και η ανάπτυξη κοινωνικοσυναισθηματικών δεξιοτήτων, όπως η συνεργασία και ο σεβασμός. Μέσα από την τέχνη και τη μουσική, ενώνουμε τις φωνές μας για να στείλουμε ένα ισχυρό μήνυμα ενάντια στον εκφοβισμό!

ΔΣΣΔ

480023074 1682873179263890 2213778940932364841 n 1 482729691 567538853000824 6996096514156321957 n 1

Εγγραφές μαθητών/τριών στα Νηπιαγωγεία για το σχολικό έτος 2025-26

Για το σχολικό έτος 2025-2026 οι εγγραφές στο Νηπιαγωγείο θα πραγματοποιηθούν από 05 έως 31 Μαρτίου 2025.

Οι εγγραφές γίνονται ηλεκτρονικά από τους ίδιους τους γονείς

Εγγραφές μετά την 24η Μαρτίου θεωρούνται εκπρόθεσμες και χρειάζονται την έγκριση του Διευθυντή/ντριας Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, όπως τούτο ορίζεται στην παρ. 6 του άρθρου 6 του ΠΔ 79/2017 (Α΄109).

Εγγράφονται στα Νηπιαγωγεία για το σχολικό έτος 2025-26, μαθητές γεννημένοι το 2020 και το 2021.

Ηλεκτρονική αίτηση εγγραφής

Για την εγγραφή του νηπίου-προνηπίου οι γονείς/κηδεμόνες πρέπει να ακολουθήσουν τα εξής βήματα:

  • Χρήση κωδικών: Οι γονείς/κηδεμόνες, κατά την είσοδό τους στην Ηλεκτρονική Υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) αυθεντικοποιούνται με τη χρήση των κωδικών-διαπιστευτηρίων της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης (taxisnet).
  • Συμπλήρωση στοιχείων επικοινωνίας: Κατά την είσοδό του στο σύστημα, ο γονέας/κηδεμόνας συμπληρώνει τα στοιχεία ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (προαιρετικά) και κινητού τηλεφώνου μέσω του οποίου θα ενημερώνεται για την πορεία της αίτησής του

Για την υποβολή της αίτησης οι γονείς/κηδεμόνες συμπληρώνουν διαδοχικά τα ακόλουθα:

α) τα στοιχεία του προνηπίου-νηπίου για το οποίο αιτούνται την εγγραφή. Το σύστημα διαλειτουργεί με το Μητρώο Πολιτών και το Πληροφοριακό Σύστημα myschool και παρέχει στους γονείς/κηδεμόνες κατάλογο των τέκνων που είναι εγγεγραμμένα στην οικογενειακή τους μερίδα, τα οποία είναι σε ηλικία εγγραφής στο Νηπιαγωγείο και τα οποία δεν είναι εγγεγραμμένα σε άλλη σχολική μονάδα. Τα στοιχεία των τέκνων είναι συμπληρωμένα και οι γονείς/κηδεμόνες επιλέγουν το/τα τέκνο/α για το/τα οποίο/α επιθυμούν να υποβάλουν αίτηση. Σε περίπτωση ωστόσο που για οποιοδήποτε λόγο ο κατάλογος δεν περιλαμβάνει το τέκνο που επιθυμούν να εγγράψουν, έχουν τη δυνατότητα να εισάγουν μόνοι τους τα στοιχεία του νηπίου-προνηπίου και να τεκμηριώσουν τη σχέση κηδεμονίας, είτε με δικαστική απόφαση επιμέλειας, είτε με ιδιωτικό συμφωνητικό ρύθμισης επιμέλειας, με ανάρτηση σχετικού αποδεικτικού σε ψηφιακή μορφή,

β) τη διεύθυνση μόνιμης κατοικίας τους, την οποία τεκμηριώνουν αναρτώντας σχετικό αποδεικτικό έγγραφο σε ψηφιακή μορφή όπως λογαριασμό ΔΕΚΟ, μισθωτήριο συμβόλαιο ή άλλο δημόσιο πρόσφατο έγγραφο από το οποίο να προκύπτει ρητά η διεύθυνση κατοικίας,

γ) τα στοιχεία άλλου/ων τέκνου/ων, που φοιτά/ούν στην ίδια ή σε συστεγαζόμενη σχολική μονάδα, εφόσον υπάρχει/ουν και για το/τα οποίο/α θα χρειαστεί να προσκομίσουν Βεβαίωση Φοίτησης από τον/τη Διευθυντή/ντρια της συστεγαζόμενης σχολικής μονάδας.

δ) εάν επιθυμούν τη φοίτηση του προνηπίου-νηπίου στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής, στο Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα και στο Αναβαθμισμένο Πρόγραμμα Ολοήμερου Νηπιαγωγείου,

ε) τα στοιχεία των συνοδών των προνηπίων-νηπίων κατά την προσέλευση και αποχώρησή τους από τη σχολική μονάδα ενώ παράλληλα επιλέγουν τη δήλωση: «Υποβάλλοντας αυτή την αίτηση, αναλαμβάνω την ευθύνη για την ασφαλή προσέλευση και αποχώρηση του προνηπίου-νηπίου».

ΠΡΟΣΟΧΗ: ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΤΕΛΙΚΗ ΥΠΟΒΟΛΗ ΤΗΣ ΑΙΤΗΣΗΣ, ΑΠΑΙΤΕΙΤΑΙ Η ΣΥΝΑΙΝΕΣΗ ΤΟΥ ΕΤΕΡΟΥ ΓΟΝΕΑ ΜΕ ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΔΗΛΩΣΗ ΤΟΥ

ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΡΟΣΚΟΜΙΣΤΕΙ:

  • Αίτηση εγγραφής ΑΝ ΕΠΙΘΥΜΕΙΤΕ το Προαιρετικό Ολοήμερο πρόγραμμα (13:00 -16:00) ή στο Αναβαθμισμένο Πρόγραμμα Ολοήμερου (13:00 – 17:30)  ή/και στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής
  • Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή, Α.Δ.Υ.Μ. συμπληρωμένο από τον γιατρό του παιδιού
  • Βιβλιάριο Υγείαςτου μαθητή/τριας, ή προσκόμιση άλλου στοιχείου,  από το οποίο αποδεικνύεται ότι έγιναν τα εμβόλια που προβλέπονται και είναι ενταγμένα στο Εθνικό Πρόγραμμα Εμβολιασμών. (παρ. 4, του άρθρου 6 του Π.Δ 79/2017 (Α ́ 109), όπως τροποποιήθηκε με την παρ. 4 α του άρθρου 44 του ν.4777/2021 (Α ́ 25).
  • ΥΠΕΥΘΥΝΗ-ΔΗΛΩΣΗ-ΣΥΝΑΙΝΕΣΗΣ-ΕΤΕΡΟΥ-ΓΟΝΕΑ
  • Βεβαίωση Φοίτησης  της συστεγαζόμενης σχολικής μονάδας εάν φοιτά σε αυτή άλλο τέκνο
  • Πιστοποιητικό γέννησης του/της μαθητή/τριας, επίσημα μεταφρασμένο (μόνο για τους αλλοδαπούς μαθητές).
  • Γνωμάτευση από ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. εφόσον υπάρχει, σε περίπτωση μαθητή/τριας με αναπηρία ή ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες. Επισημαίνεται ότι η γνωμάτευση αυτή δεν αποτελεί προϋπόθεση εγγραφής του μαθητή/τριας στο Νηπιαγωγείο, διευκολύνει όμως την οργάνωση για την υποστήριξη μαθητών με ΕΕΑ.

Μετά την υποβολή της αίτησης, ο γονέας/κηδεμόνας λαμβάνει ενημερώσεις στο κινητό τηλέφωνο που έχει δηλώσει κατά την ηλεκτρονική υποβολή της αίτησής του για την πορεία της. Εφόσον απαιτηθούν διορθώσεις, η αίτησή του επιστρέφεται στον ίδιο από το Νηπιαγωγείο, προκειμένου να τις πραγματοποιήσει. Έπειτα από τις σχετικές διορθώσεις, η αίτηση γίνεται «αποδεκτή».

Σημειώνεται ότι η «αποδοχή» της αίτησης δεν συνεπάγεται απαραίτητα φοίτηση του νηπίου στη δηλωθείσα σχολική μονάδα

Σε περιπτώσεις γονέων/κηδεμόνων που αδυνατούν να κάνουν χρήση της ηλεκτρονικής υπηρεσίας, η αίτηση μπορεί να γίνει με αυτοπρόσωπη παρουσία στο Νηπιαγωγείο. Για τον σκοπό αυτό ο/η Διευθυντής/ντρια ή Προϊστάμενος/νη του νηπιαγωγείου εισέρχεται στην ηλεκτρονική υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) και καταχωρίζει την αίτηση σύμφωνα με τα δικαιολογητικά που του προσκομίζει ο γονέας/κηδεμόνας.

ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΕΙΣ ΕΓΓΡΑΦΗΣ ΣΤΟ ΟΛΟΗΜΕΡΟ:

α. Στο Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα δύνανται να εγγράφονται οι μαθητές χωρίς προϋποθέσεις, σύμφωνα με όσα ορίζονται στη με αριθ. πρωτ. Φ7/124668/ΦΔ/Δ1/18-9-2020, σχετική εγκύκλιο του ΥΠΑΙΘ.

β. Προϋποθέσεις συμμετοχής μαθητών στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής (7:45-8:30):

Στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής δικαίωμα συμμετοχής έχουν νήπια/προνήπια τα οποία είναι εγγεγραμμένα και φοιτούν στο προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα.

Ο ελάχιστος αριθμός για τη λειτουργία του Τμήματος Πρόωρης Υποδοχής είναι τα 5 νήπια/προνήπια.

Ο χρόνος προσέλευσης στο συγκεκριμένο τμήμα είναι 7:45-8:00.

Πρόωρη αποχώρηση νηπίων/προνηπίων από το Ολοήμερο Πρόγραμμα δεν προβλέπεται

Τα Προνήπια που κατά το Σχολ. Έτος 2025-2026 θα φοιτήσουν ως νήπια εγγράφονται αυτεπάγγελτα, σύμφωνα με την παρ. 5 του αρθρ. 6 του ΠΔ 79/2017 (Α’ 109). Ενημερώστε τη Σχ. Μονάδα σε περίπτωση επιθυμίας εγγραφής ή διαγραφής από το Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα.

Για την ολοκλήρωση της εγγραφής η Προϊσταμένη του Νηπιαγωγείου θα δέχεται από 5 έως 24 Μαρτίου 2025 και κατά τις ώρες 11:00 π.μ. – 12:00 μ.μ. (και κατόπιν τηλεφωνικής επικοινωνίας) τους γονείς για την προσκόμιση των δικαιολογητικών.

Στοιχεία επικοινωνίας:

mail@5nip-almyr.mag.sch.gr

Tηλέφωνο: 2422350537

Για την ηλεκτρονική εγγραφή επισκεφτείτε τη σελίδα:

https://proti-eggrafi.services.gov.gr/

Οδηγίες για να κάνετε την αίτηση μπορείτε να βρείτε στο παρακάτω έγγραφο:

Οδηγίες-Χρήσης-Εφαρμογής-για-Κηδεμόνες

Δείτε εδώ ολόκληρη την εγκύκλιο:

9ΠΡΧ46ΝΚΠΔ-8ΓΟ ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΩΝ 2025-2026

 

Όρια 5ου Νηπιαγωγείου Αλμυρού

Όρια 5ου Νηπιαγωγείου Αλμυρού

 

Απόκριες στο Νηπιαγωγείο μας

Αποχαιρετούμε τις Απόκριες, την πιο αγαπημένη γιορτή μικρών και μεγάλων, με χορό, τραγούδια, κέφι, γέλια και πολλά παιχνίδια!!!

Απόκριες χωρίς πάρτι δεν γίνεται, γι’ αυτό κι εμείς γιορτάσαμε, παίξαμε και διασκεδάσαμε στο σχολείο μας!!! Οι μικροί μας μασκαράδες παρουσίασαν τον ήρωα που έχουν μεταμφιεστεί και ακολούθησαν αποκριάτικα παιχνίδια όπως το παραδοσιακό γαϊτανάκι κ.α.

3

5

Γιορτάσαμε την Τσικνοπέμπτη, τρώγοντας  σουβλάκια στην τάξη μας, χορεύοντας γαϊτανάκι και φορώντας μαρτάκη στο χέρι μας, μια ευγενική χορηγία του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων του 2ου Δημοτικού και 5ου Νηπιαγωγείου Αλμυρού, τον οποίο ευχαριστούμε θερμά!!!

1 1

Φτιάξαμε τους “δικούς” μας χαρταετούς για να τους πετάξουμε ψηλά την «Καθαρά Δευτέρα»,  αποκριάτικες μάσκες και κατασκευές!!!

2 2

Κατά τη διάρκεια της ημέρας είχαμε τη χαρά να γιορτάσουμε τις Απόκριες σε μια προγραμματισμένη διαδικτυακή συνάντηση με τους μαθητές των σχολείων που πραγματοποιούν το ευρωπαϊκό πρόγραμμα etwinning “Drawing an sustainable tomorrow”.

Αφού ετοιμάσαμε στολές και καπέλα με ανακυκλώσιμα υλικά με θέμα το περιβάλλον, όπως καπέλα με λουλούδια, στολή “βυθός της θάλασσας”, στολή “ο κήπος μου”, χορέψαμε και τραγουδήσαμε όλοι μαζί για το περιβάλλον και τη γη μας!!!

4

481940071 2040828019716856 6122302366688302612 n

 

Καλές Απόκριες από το νηπιαγωγείο μας!!!

Σεμινάριο: “Το Παιχνίδι και η Αξία του στην Προσχολική Ηλικία”

Τη Δευτέρα πραγματοποιήθηκε ένα ξεχωριστό σεμινάριο με θέμα “Το Παιχνίδι και η Αξία του στην Προσχολική Ηλικία”, σε συνεργασία με το 1ο Νηπιαγωγείο Αλμυρού, το 2ο Νηπιαγωγείο Ευξεινούπολης και το Ειδικό Δημοτικό Σχολείο Αλμυρού στο χώρο του 1ου Νηπιαγωγείου Αλμυρού.
Η εργοθεραπεύτρια του Ειδικού Δημοτικού Σχολείου, κ. Ελευθερία Προύζου, μοιράστηκε πολύτιμες γνώσεις για τον ρόλο του παιχνιδιού στην ανάπτυξη των παιδιών, τονίζοντας πώς συμβάλλει στη μάθηση, τη δημιουργικότητα και την κοινωνικοποίησή τους.
Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης, γονείς και εκπαιδευτικοί είχαν την ευκαιρία να αλληλεπιδράσουν, να ανταλλάξουν εμπειρίες και να συμμετάσχουν σε βιωματικές δραστηριότητες, ανακαλύπτοντας νέους τρόπους ενίσχυσης του παιχνιδιού στην καθημερινότητά τους.
Ευχαριστούμε θερμά όλους όσοι συμμετείχαν, καθώς και την εισηγήτρια για την εξαιρετική παρουσίαση. Ήταν μια βραδιά γεμάτη γνώση, δημιουργικότητα και συνεργασία!
481402154 1753981982050374 8871373337841994827 n
479990613 2469423096722601 5208002562920991846 n 1
480838130 1692832388314819 4558828152479625846 n481145150 1717209545675875 9190272102335639733 n 1

Επιμορφωτική Ημερίδα για γονείς “Το Παιχνίδι και η Αξία του στην Προσχολική Ηλικία”

Το παιχνίδι αποτελεί βασικό έργο/ δραστηριότητα στη ζωή των παιδιών προσχολικής και σχολικής ηλικίας.
Με αφορμή την ανάγκη για επικοινωνία και κατανόηση κάποιων ερωτημάτων που μπορεί να προκύπτουν το 5ο Νηπιαγωγείο Αλμυρού σε συνεργασία με το 1ο Νηπιαγωγείο Αλμυρού, το 2ο Αειφόρο Νηπιαγωγείο Ευξεινούπολης και το ειδικό Δημοτικό σχολείο Αλμυρού σας προσκαλούμε τη Δευτέρα σε ένα πρακτικό σεμινάριο που θα υλοποιηθεί στο χώρο του 1ου Νηπιαγωγείου Αλμυρού.
480558901 631538825919636 778633095498237186 n

Συμμετοχή στον μαθητικό διαγωνισμό Make a Wish

Οι μαθητές μας συμμετείχαν, πριν τα Χριστούγεννα, στο πρόγραμμα του Make a Wish Ελλάδος, “Κάνε μια ευχή”, αφού αγόρασαν αστέρια των ευχών δείχνοντας την ευαισθησία και την έντονη επιθυμία για προσφορά και αλληλεγγύη στα παιδιά με δύσκολες και ανίατες ασθένειες.

474806222 622619457369892 7623620225381983809 n

Ακόμη, συμμετείχαν στον μαθητικό δημιουργικό διαγωνισμό του make a wish, με θέμα : σχεδίασε το αστέρι σου.

 Το έργο των παιδιών κατατέθηκε στον διαγωνισμό.


476571384 971257164978196 7040966433284698540 n

Με μεγάλη χαρά ζωγράφισαν στο αστέρι της ευχής καρδιές, αστέρια με μηνύματα αγάπης και ευχήθηκαν όλα τα παιδιά της γης να είναι ενωμένα, υγιή και ευτυχισμένα!!!

476580543 528734836365274 8333289048636268513 n

Συγχαρητήρια στους μαθητές μας!

Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου 2025

 

Tην Τρίτη 11 Φεβρουαρίου γιορτάσαμε την Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου και την Πέμπτη 13 Φεβρουαρίου παρακολουθήσαμε διαδικτυακό σεμινάριο για την ασφαλή χρήση του διαδικτύου για μαθητές νηπιαγωγείου. 
Η Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου διοργανώνεται κάθε χρόνο από το Πανευρωπαϊκό Δίκτυο Εθνικών Κέντρων Ενημέρωσης και Επαγρύπνησης INSAFE (https://www.betterinternetforkids.eu), με στόχο την προώθηση της ασφαλέστερης και πιο υπεύθυνης χρήσης των οnline τεχνολογιών και των κινητών τηλεφώνων, ιδίως μεταξύ των παιδιών και των νέων σε όλο τον κόσμο. Η Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου θα εορταστεί στις 11/02/2025 σε περισσότερες από 180 χώρες στον κόσμο. Την ευθύνη οργάνωσης στη χώρα μας έχει το Ελληνικό Κέντρο Ασφαλούς Διαδικτύου του ΙΤΕ.
Το φετινό θέμα: «Μαζί για ένα καλύτερο Διαδίκτυο» υπογραμμίζει τη σημασία της συνεργασίας για ένα ασφαλέστερο ψηφιακό κόσμο, ειδικά για τα παιδιά και τους νέους! 
-Προστατεύουμε την ιδιωτικότητα 
-Σεβόμαστε και υποστηρίζουμε ο ένας τον άλλον 
Χτίζουμε έναν θετικό ψηφιακό κόσμο

Τα παιδιά αξίζουν ένα διαδίκτυο που είναι ασφαλές και χωρίς αποκλεισμούς, με προσοχή, σύνεση και καθοδήγηση απο τους ενήλικες.

Η ασφάλεια στο διαδίκτυο είναι υπόθεση όλων μας!
Ας δημιουργήσουμε έναν πιο ασφαλή ψηφιακό κόσμο για όλους!!!

 

Safer Internet Day 2025 banner SIC logo placehoder 1

 

1

2 1

Παιδική HELMEPA

Oι συμμετοχές μας στον Πανελλήνιο Διαγωνισμό Ζωγραφικής για τις Ομάδες της Παιδικής HELMEPA. Το θέμα του διαγωνισμού της σχολικής χρονιάς 2024-2025 είναι «Λιβάδια Ποσειδωνίας: τα θαλασσινά μας δάση».
Η Παιδική HELMEPA είναι ένα εθελοντικό εκπαιδευτικό πρόγραμμα στο οποίο συμμετέχουν υπεύθυνοι πολίτες με ευαισθητοποίηση και οικολογική συνείδηση για το θαλάσσιο περιβάλλον και σκοπός του είναι μέσα από εκπαιδευτικές δημιουργικές δράσεις να εμπνεύσει όσους περισσότερους μαθητές για την προστασία του θαλάσσιου περιβάλλοντος.
 Έτσι κι εμείς σαν τα Γλαρόπουλα της HELMEPA, τους εθελοντές και εθελόντριες για την υγεία των θαλασσών, θα προστατεύσουμε τον κόσμο της θάλασσας
“Ένας για όλους, και όλοι για έναν” – “Όλοι μαζί για μια θάλασσα πιο καθαρή”.
«Η ΘΑΛΑΣΣΑ ΕΙΝΑΙ ΖΩΗ”
475980610 992980645497853 2911787423637711632 n
2
476414405 1167763221411645 4171599176535536568 n

“Η Γη γυρίζει”- Β’ Εργαστήριο Δεξιοτήτων

Β’ Εργαστήριο Δεξιοτήτων Η γη γυρίζει

Δεκέμβριος – Ιανουάριος

Θεματική Ενότητα: Δημιουργώ και καινοτομώ

Δημιουργική Σκέψη και Πρωτοβουλία: Ψηφιακές δεξιότητες

Στόχος του συγκεκριμένου εργαστηρίου είναι να αποκτήσουν οι μικροί μας μαθητές γνώσεις για το ηλιακό μας σύστημα, το διάστημα, να αλληλεπιδράσουν μεταξύ τους, να προβληματιστούν και να καλλιεργήσουν τη μαθηματική σκέψη μέσω δραστηριοτήτων STEAM.

space

πατήστε εδώ: https://wakelet.com/wake/1Zz4vB7lIEG06OT0Mrsb

 

 

Σελίδα 5 από 23

Υποστηριζόμενο από blogs.sch.gr & Θέμα βασισμένο στο Lovecraft από τον Anders Norén

Άνοιγμα μενού
Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση