ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΗ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΜΕ ΘΕΜΑ ΓΟΝΕΪΚΗ ΦΡΟΝΤΙΔΑ ΚΑΙ ΟΡΙΑ

Ενημερωτική συνάντηση πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη 19 Φεβρουαρίου στη σχολική μονάδα με καλεσμένη εισηγήτρια σε συνεργασία με τη Κοινωνική Λειτουργό της σχολικής μονάδας Χαρά Κόκκορη, τη Σύμβουλο Εκπαίδευσης ΠΕ30 κυρία Μπουλμέτη Γεωργία.

Η αλληλεπίδραση ανάμεσα στη σχολική μονάδα, τη σχολική κοινότητα και τον αρμόδιο φορέα αποτελεί ουσιαστικό παράγοντα στην επίλυση αποριών, ζητημάτων αλλά και οποιουδήποτε θέματος μπορεί να απασχολεί την κάθε πλευρά προς όφελος της κοινωνικοσυναισθηματικής εξέλιξης των μικρών μας μαθητών/ τριών.

Θέμα της ενημερωτικής μας συνάντησης η γονεϊκή φροντίδα και τα όρια που θέτουμε 

Η συνάντηση υπήρξε διαδραστική και με ενεργό συμμετοχή και των δυο πλευρών με ερωτήματα, απορίες και προβληματισμούς που έβρισκαν απαντήσεις και οδηγίες!!

image 14

Κρατάμε την ΑΣΠΙΔΑ ΜΑΣ ως πολύτιμο βοηθό μας…

images 3

Σας υπενθυμίζουμε ότι το πρόσωπο αναφοράς στη σχολική μας μονάδα η Κοινωνική Λειτουργός Χαρά Κόκκορη βρίσκεται στο χώρο του σχολείου κάθε Παρασκευή  από τις 8:30 και μέχρι τη λήξη του πρωινού υποχρεωτικού προγράμματος στη 13:00.

Μπορείτε να κλείσετε ραντεβού μαζί της για οποιοδήποτε ζήτημα σας απασχολεί και έγκειται στο πλαίσιο των αρμοδιοτήτων της. Το ραντεβού μπορείτε να το κλείσετε είτε επικοινωνώντας με την ίδια στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που σας έχουμε ήδη κοινοποιήσει είτε καλώντας στη σχολική μονάδα κάθε Παρασκευή ζητώντας να μιλήσετε με την ίδια για να κλείσετε το ραντεβού.

 

Σας ευχαριστούμε για την παρουσία και την πολύτιμη συνεργασία σας!!

 

ΠΕΜΠΤΗ… ΠΕΜΠΤΗ … ΤΣΙΚΝΟΠΕΜΠΤΗ

Σήμερα η μέρα μας στο πρώτο τμήμα του νηπιαγωγείου μας κύλησε λίγο διαφορετικά απο ότι συνήθως….. Τα παιδιά ήθελαν να πουν για το τι θα κάνουν σήμερα με τους γονείς τους… Σήμερα Τσικνοπέμπτη…

Κυρία εμείς το μεσημέρι θα ψήσουμε στην αυλή μας…

Κυρία εμείς το απόγευμα θα πάμε έξω να φάμε….

Παιδιά….σας έχω μια έκπληξη…. και εμείς θα “ψήσουμε” και θα “τσικνίσουμε” σήμερα εδώ στην τάξη μας….

Τσικνοπέμπτη λοιπόν σήμερα και εμείς στο 1ο τμήμα το τηρήσαμε  το έθιμο…

Σε όλη την Ελλάδα σήμερα, ο κόσμος είναι έξω και ψήνει, πίνει,  γλεντάει  και ετοιμάζεται για το ξεφάντωμα των επόμενων ημερών!

αρχείο λήψης 1

Η λέξη Τσικνοπέμπτη προέρχεται από τις λέξεις «τσίκνα» (η μυρωδιά του καμένου ψημένου κρέατος) και «Πέμπτη». Η Τσικνοπέμπτη βρίσκεται στο μέσο των 3 εβδομάδων του εορτασμού του καρναβαλιού. Πρόκειται για τη Πέμπτη της 2ης εβδομάδας, της Κρεατινής. Γιορτάζεται την Πέμπτη που είναι 11 ημέρες πριν την Καθαρά Δευτέρα. Είναι ημέρα χαράς αλλά και προετοιμασίας για τους Ελληνορθόδοξους χριστιανούς, καθώς η σαρανταήμερη περίοδος της Σαρακοστής πριν το Πάσχα πλησιάζει. Την μέρα αυτή επιβάλλεται από το έθιμο το ψήσιμο κρέατος κάρβουνα.

Φορέσαμε τα καπέλα των σεφ…
Messenger creation 01C04406 16BC 4C53 BB8C 23F78B5614B7
αποφασίσαμε τι θα ψήσουμε….
collage 8
ετοιμάσαμε τα ψητά ….
Messenger creation DD68B085 0AB4 4446 9A14 4EA4C57174E9 Messenger creation DCA2CAD8 F46A 47E6 B8EA FF675A8F32AF Messenger creation 43183E49 B921 4A1C B696 173A700B89D6
Παιδιά!! Έτοιμοι να “ανάψουμε” τις δικές μας ψησταριές!! 
Messenger creation 0937EB83 2320 4BC3 AF16 5341E7CBDB8F Messenger creation 151A36BE 8B06 4756 BF0C 420E9E700E4C
collage 1 1
και η τσίκνα και η διασκέδαση έφτασε σε όλη τη γειτονιά… 
Στη συνέχεια ήρθε η ώρα  του παιχνιδιού….παιχνίδια με τις κυρίες…παιχνίδια γεμάτα γέλιο και αποκριάτικο κέφι…

Παίξαμε και διασκεδάσαμε το παιχνίδι με τις” ουρές” , πρώτα οι δασκάλες κι έπειτα τα παιδιά. Στόχος είναι να πιάσω την “ουρά” του άλλου, φροντίζοντας ταυτόχρονα να μην πιάσει ο άλλος τη δική μας “ουρά”! 

 

 

 

 

Ευχαριστήρια επιστολή από το Win Cancer

Σήμερα είχαμε τη χαρά να λάβουμε ένα μέιλ…. μια ευχαριστήρια επιστολή και φωτογραφίες … απο το Win Cancer για τις ευχετήριες κάρτες που στείλαμε στους συνανθρώπους μας που νοσηλεύονται και μάχονται καθημερινά..

WinCancer ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΡΙΑ ΕΠΙΣΤΟΛΗ

Νιώσαμε μεγάλη συγκίνηση που οι καρτούλες μας έκαναν κάποιους ανθρώπους να νιώσουν όμορφα και να πάρουν δύναμη για τον αγώνα που  δίνουν…

image1 image2 image3

Ευχαριστούμε από καρδιάς για την όμορφη ανατροφοδότηση!!

Ραντεβού στο επόμενο “επισκεπτήριο αγάπης!!”

Η ΚΟΚΚΙΝΟΣΚΟΥΦΙΤΣΑ ΜΑΣ ΔΙΔΑΣΚΕΙ

Στο πλαίσιο της ενδυνάμωσης της ψυχικής υγείας και ανθεκτικότητας των μικρών μας μαθητών αλλά και του προγράμματος αγωγής υγείας που υλοποιείται απο το πρώτο τμήμα του νηπιαγωγείου μας, μια εξαιρετική διδακτική προσέγγιση του γνωστού σε όλους μας παραμυθιού ” Η Κοκκινοσκουφίτσα”  ήρθε να μας υπενθυμίσει τον “κανόνα

“Δεν πρέπει να μιλάμε ποτέ σε αγνώστους, Δε πρέπει να μοιραζόμαστε τα προσωπικά μας στοιχεία”

Παρέα με την κυρία Χαρά παρακολουθήσαμε την ιστορία της μικρής μας φίλης…αν και είναι γνωστή σε όλους μας….

image 1 4 image 2 3

Μέσα από τη συζήτηση παρατηρήσαμε πως οι ήρωες του παραμυθιού μας έκαναν κάποια λάθη και είδαμε τους κινδύνους που έκρυβαν.

Η Κοκκινοσκουφίτσα πήγε μόνη της στο δάσος

Η Κοκκινοσκουφίτσα δεν άκουσε τις συμβουλές της μαμάς της.

Μίλησε στον λύκο που ήταν ένας άγνωστος

Η γιαγιά άφησε τον λύκο να μπει μέσα στο σπίτι χωρίς να τον γνωρίζει.

Με αφορμή λοιπόν τα λάθη της φίλης μας συζητήσαμε το γιατί δε πρέπει να μιλάμε σε αγνώστους και τι πρέπει να κάνουμε σε περίπτωση που κάποιος άγνωστος μας πλησιάσει!! 

image 13 1739526367998

Προτείναμε και στην Κοκκινοσκουφίτσα τι θα έπρεπε να κάνει….

collage 7

Μερικές συμβουλές από έναν ειδικό επιστήμονα

Πηγή : https://simerini.sigmalive.com/article/2018/9/29/giati-den-prepei-na-milame-pote-se-agnostous/

1. Υπενθυμίζουμε στο παιδί μας ότι οι ενήλικες δεν ζητούν βοήθεια από τα παιδιά.

2. Αντικαθιστούμε τη λέξη «ξένος» με το «πονηρός», επειδή η εξωτερική εμφάνιση, η θρησκεία και η υπηκοότητα δεν παίζουν κανένα ρόλο.

3. Πονηρός μπορεί να είναι ο οποιοσδήποτε που το παιδί γνωρίζει περισσότερο ή λιγότερο. Ο γείτονας, ο περιπτεράς κ.λπ. Οποιοσδήποτε προσπαθεί να κάνει ένα παιδί να παρακούσει τους κανόνες ή να βλάψει το σώμα του είναι πονηρός.

4. Ακούμε το παιδί μας! Αν, για παράδειγμα, δεν θέλει να βρίσκεται μόνο με κάποιο συγκεκριμένο πρόσωπο, όπως η babysitter, κάποιος συγγενής, ένας οικογενειακός φίλος, δεν το πιέζουμε και διερευνούμε διακριτικά του λόγους της αποφυγής.

5. Δημιουργούμε σχέδιο δράσης και προετοιμάζουμε τα παιδιά μας για την περίπτωση που χαθούν σε ένα εμπορικό κέντρο ή αν κάποιος τους ζητήσει οδηγίες ή βοήθεια.

6. Δεν γράφουμε ΠΟΤΕ το όνομα του παιδιού στην εξωτερική πλευρά των ρούχων ή της τσάντας του. Ο πονηρός πιθανόν να το πλησιάσει λέγοντας το όνομά του.

7. Προτρέπουμε το παιδί μας να εμπιστεύεται το ένστικτό του. «Αν νιώσεις άβολα, πιθανόν κάτι να μην είναι σωστό».

8. Καθιερώνουμε έναν βασικό οικογενειακό κανόνα: «Στην οικογένειά μας δεν έχουμε μυστικά, ειδικά με άλλους ενήλικες».

9. Αφιερώνουμε ουσιαστικό χρόνο στο παιδί μας. Ο πονηρός θα εκμεταλλευτεί την δίψα του παιδιού για προσοχή.

10. Δεν πιέζουμε το παιδί να αγκαλιάζει ή να φιλά κάποιον αν δεν το θέλει. Το παιδί μπορεί από πολύ μικρό να εκφράζει τα συναισθήματά του όπως θέλει.

11. Ξέρουμε ποιοι είναι οι άνθρωποι που έρχονται σε καθημερινή επαφή μαζί του στο σχολείο και τις υπόλοιπες δραστηριότητές του.

12. Έχουμε πάντοτε ανοιχτά τα κανάλια επικοινωνίας με το παιδί μας, ώστε να νιώθει άνετα να έρχεται να μας λέει αν κάτι το απασχολεί.

13. Διδάσκουμε τις έννοιες της ασφάλειας με γλυκό και χαλαρό τρόπο. Οι τακτικές εκφοβισμού κάνουν το παιδί να φοβάται και δεν είναι απαραίτητες.

Τι πρέπει να ξέρουν τα παιδιά

1. Το σώμα μου είναι δικό μου! (ή είμαι ο κύριος του κορμιού μου!).

2. Γνωρίζω το όνομά μου, τη διεύθυνσή μου, τον αριθμό μου και τα ονόματα των γονιών μου. (Μην ξεχνάτε, τα παιδιά πρέπει να γνωρίζουν τους αριθμούς των κινητών των γονιών τους!)

3. Οι ενήλικες που είναι ακίνδυνοι δεν ζητάνε βοήθεια από παιδιά! (πηγαίνουν σε ενήλικες αν χρειάζονται βοήθεια).

4. Δεν πηγαίνω ΠΟΥΘΕΝΑ και δεν παίρνω ΤΙΠΟΤΑ από κάποιον που δεν γνωρίζω.

5. Πριν πάω οπουδήποτε, αλλάξω τα σχέδιά μου, πριν μπω σε ένα αμάξι ακόμη και κάποιου γνωστού, πρέπει πρώτα να ΡΩΤΗΣΩ κάποιον κηδεμόνα. Αν δε μπορώ να ρωτήσω, η απάντηση είναι ΟΧΙ!

6. Δεν χρειάζεται να είμαι ευγενικός, αν κάποιος με κάνει να φοβάμαι ή να νιώθω άβολα. Μπορώ να πω ΟΧΙ… ακόμη και σε έναν ενήλικα, αν χρειαστεί.

8. Δεν κρατάω μυστικά… ειδικά αν με κάνουν να φοβηθώ ή να αισθανθώ άβολα (κανένας ενήλικας δεν θα έπρεπε να πει σε ένα παιδί να κρατήσει μυστικό).

9. Αν χαθώ σε έναν δημόσιο χώρο, μπορώ να σταματήσω και να φωνάξω ή να πάω σε μια μαμά με παιδιά και να ζητήσω βοήθεια.

10. Πρέπει να ακούω πάντα τη φωνούλα μέσα μου, ειδικά αν μου λέει πως «κάτι δεν πάει καλά».

 

ΑΝΘΙΣΜΕΝΗ ΑΜΥΓΔΑΛΙΑ ΕΚΑΝΕ ΕΜΦΑΝΙΣΗ ΠΑΙΔΙΑ

Οι τελευταίες δύο μέρες στο πρώτο τμήμα του νηπιαγωγείου μας είχαν λίγο απο άρωμα Άνοιξης…. μα φυσικά από την ενασχόληση μας με το υπέροχο δέντρο της Αμυγδαλιάς!!!

images

Μα πως γίνεται να ανθίσει τώρα….αφού τα δέντρα ανθίζουν την άνοιξη που ο καιρός είναι καλύτερος και δεν κάνει κρύο….

Ας μάθουμε λοιπόν το γιατί σύμφωνα με τη μυθολογία….

 

ΜΥΘΟΣ

Μάθαμε απο ποια μέρη αποτελείται ο ανθός της αμυγδαλιάς..

images 1 αρχείο λήψης

Μία αμυγδαλιά στόλισε την τάξη μας…και ήταν τόσο όμορφη…

1739526322020

που αποφασίσαμε ο καθένας μας να κάνει τη δική του….

1739526322015 1739526322010 1739526322000 1739526322005

Την ώρα της δημιουργίας μας συνόδευε μουσικά το τραγούδι “Ετίναξε την ανθισμένη αμυγδαλιά” (μελοποιημένοι στίχοι του ποιήματος του Γιώργου Δροσίνη) ….

11 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ ΗΜΕΡΑ ΑΣΦΑΛΟΥΣ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ

11η Φεβρουαρίου 2025 

Αποτελεί την ημέρα ορόσημο για το 2025, όπου ολόκληρος ο κόσμος ενώνει τη φωνή του και ζητάει ένα καλύτερο και ασφαλέστερο διαδίκτυο για εμάς και τα παιδιά μας.

Η Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου διοργανώνεται κάθε χρόνο από το δίκτυο Insafe/INHOPE με την υποστήριξη της Κομισιόν, με σκοπό να προωθήσει την ασφαλή και θετική χρήση της ψηφιακής τεχνολογίας, ιδιαίτερα ανάμεσα σε παιδιά και νέους ανθρώπους. Τη δεύτερη μέρα της δεύτερης εβδομάδας του δεύτερου μήνα κάθε χρόνο, κατά τον εορτασμό της ημέρας Ασφαλούς Διαδικτύου, χιλιάδες άνθρωποι ενώνονται για να αφυπνίσουν σε θέματα σχετικά με την ασφάλεια στο διαδίκτυο, συμμετέχοντας σε εκδηλώσεις και δράσεις παγκοσμίως.

Safer Internet Day 2025 banner info

Η Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου εορτάστηκε φέτος σε περισσότερες από 180 χώρες στον κόσμο. Την ευθύνη οργάνωσης στη χώρα μας έχει το Ελληνικό Κέντρο Ασφαλούς Διαδικτύου του ΙΤΕ.

Το Ελληνικό Κέντρο Ασφαλούς Διαδικτύου του ΙΤΕ κάθε χρόνο μας προτείνει πολύ πλούσιο παιδαγωγικό και εκπαιδευτικό υλικό , κατανοητό απο τα παιδιά και εύχρηστο απο τους γονείς.

Η Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου προσφέρει την ευκαιρία να αναδείξουμε τις θετικές χρήσεις της ψηφιακής τεχνολογίας και να διερευνήσουμε το ρόλο που όλοι διαδραματίζουμε συμβάλλοντας στη δημιουργία μιας καλύτερης και ασφαλέστερης διαδικτυακής κοινότητας. Παρακάτω βλέπουμε ένα χάρτη με τους υποστηρικτές της Ημέρας, που έμπρακτα ενώνουν τις φωνές τους μαζί μας για ένα ασφαλέστερο και ποιοτικότερο διαδίκτυο για εμάς και τα παιδιά μας.

Στιγμιότυπο οθόνης 267

πηγή: https://saferinternet4kids.gr/sid/sid-2025/sid_map_2025_supporter/

Παρακάτω σας παραθέτουμε υλικό που μπορείτε μαζί με τα παιδιά να αξιοποιήσετε ώστε μέσα απο ψυχαγωγικό και εκπαιδευτικό τρόπο να μάθουν τη σωστή χρήση του διαδικτύου και τους κινδύνους που κρύβει ο παγκόσμιος ιστός,

Γνωρίζουμε τον νέο μας φίλο τον Παπάκη απο την σελίδα:

ΟΙ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΤΟΥ @ΠΑΠΑΚΗ   

και διαβάσαμε τις  ιστορίες του :

Ο-ΠΑΠΑΚΗΣ-ΝΤΕΤΕΚΤΙΒ.pdf

Ο-ΠΑΠΑΚΗΣ-ΚΑΙ-ΤΟ-ΜΑΓΙΚΟ-ΚΑΣΤΡΟ.pdf

Ο-ΔΙΑΣΗΜΟΣ-ΦΙΛΟΣ-ΤΟΥ-ΠΑΠΑΚΗ.pdf

Η-ΜΕΓΑΛΗ-ΑΠΟΦΑΣΗ-ΤΟΥ-ΠΑΠΑΚΗ.pdf

Ο-ΠΑΠΑΚΗΣ-ΣΩΖΕΙ-ΤΗΝ-ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ.pdf

Τα παιδιά από την προσχολική ηλικία κιόλας  αρχίζουν να ασχολούνται με τους υπολογιστές  και να ζητάνε να εξερευνήσουν το διαδίκτυο μόνα τους. Έχουν την ικανότητα να ακολουθούν οδηγίες και εντολές στον υπολογιστή, να παρακολουθούν βίντεο και να παίζουν παιχνίδια.

Φτιάξαμε τους δικούς ηλεκτρονικούς υπολογιστές για να μπορούμε να σερφάρουμε με ασφάλεια στο διαδίκτυο!!

173926620462017392662046271739266204613

Μικρές συμβουλές:

  • Προτιμότερο θα ήταν να   μην αφήνετε τα παιδιά αυτής της ηλικίας να συνδέονται μόνα τους στο διαδίκτυο, αλλά μόνο μαζί σας.
  • Όλα τα μέλη της οικογένειας πρέπει να αποτελούν πρότυπα για τα μικρά παιδιά, καθώς αρχίζουν να χρησιμοποιούν το Διαδίκτυο.1739266204554 1739266204547

poster 1 poster 2 poster 3

Μάθαμε τι είναι ΤΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ και τους λόγους που καθιστούν επικίνδυνο το να τα ανεβάζουμε στο διαδίκτυο!!

Στο τέλος βάλαμε τους δικούς μας ισχυρούς κωδικούς… για να σερφάρουμε με ασφάλεια στο διαδίκτυο!!

1739266204578 1739266204564 1739266204571

 

Ενδιαφέρομαι και Ενεργώ – Κοινωνική Συναίσθηση και Ευθύνη Συμπερίληψη: Αλληλοσεβασμός, διαφορετικότητα “Μπες στα παπούτσια μου”

Υποχρεωτικό τμήμα 2.

Δεκέμβριος 2024- Ιανουάριος 2025.

Στα πλαίσια της υλοποίησης του δεύτερου εργαστηρίου δεξιοτήτων επιδιώξαμε μέσω βιωματικών δράσεων στην ομάδα και εξωτερικής πληροφόρησης να κατανοήσουμε τις έννοιες σεβασμός, αλληλοβοήθεια, συνύπαρξη, αλληλεγγύη ,ανοχή, συμπερίληψη.

Οι παραπάνω αξίες διαπερνούν τη ρουτίνα του νηπιαγωγείου όπου καλλιεργούνται συστηματικά η ειρηνική συνύπαρξη, το μοίρασμα, η αλληλεγγύη, ο σεβασμός, το υγιές ενδιαφέρον, η περιφρούρηση των δικαιωμάτων αλλά και η ανάληψη ευθύνης και υποχρεώσεων ώστε να νιώθει η ομάδα ασφαλής και δημιουργική.

Με αφετηρία το βίωμα και την καθημερινότητα επιχειρήσαμε να βρούμε τρόπους να συναισθανθούμε ανθρώπους που βρίσκονται σε δύσκολη θέση και καταγράψαμε λύσεις που εμπεριέχουν και τη δική μας ενεργό συμμετοχή.

Η αποτύπωση των δραστηριοτήτων μας διαφαίνεται μερικώς στις παρακάτω εργασίες των μαθητών.20250110 094212

20250131 091345

μπες 11 20250131 090631μπες 8μπες 14μπες 12

μπες 9μπες7

20250131 091139μπες 15μπες 16μπες 17

μπες 1820250203 112551

20250203 1126341000011002

1000011003μπες 2

ΜΙΑ ΜΙΚΡΗ ΓΚΑΛΕΡΙ ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ ΜΑΣ

Σήμερα η τάξη του πρώτου τμήματος του νηπιαγωγείου μας μετατράπηκε σε μια μικρή γκαλερί όπου τα έργα που εκτίθονταν δεν ήταν άλλα από τις ομαδικές εργασίες και τα κολάζ των μικρών καλλιτεχνών της τάξης μας!!

1739195320471

Μοναδικά έργα, έργα συνεργασίας και αλληλοβοήθειας, έργα ανεκτίμητης αξίας… τοποθετήθηκαν σε όλη την τάξη … και η αναζήτηση του έργου που θα λάμβανε ο κάθε μαθητής/τρια ξεκίνησε….

image 4

 

 

 

 

 

 

 

1739195320461

 

Τα παιδία περιηγήθηκαν με χαρά στο χώρο, κουβέντιασαν και θυμήθηκαν ένα ένα τα έργα και με σεβασμό και απόλυτη συνεργασία επέλεξαν το καθένα το έργο με το οποίο θα ήθελε να αποχωρήσει απο την μικρή μας γκαλερί…. 

image 1 3

Η τοποθέτηση ενός διακριτικού αυτοκόλλητου σήμαινε την καταχώρηση του έργου στον μαθητή/ τρια, πράξη που αντιμετωπίστηκε με σεβασμό και αποδοχή απο τους/ τις συμμαθητές/τριες

Τα έργα μοιράστηκαν σε όλους τους μαθητές… και ήρθε η ώρα για την αναμνηστική φωτογραφία μας…

image 2 2 1739195320489 image 3 1

 

ΤΑΠΕΡΙΣΤΑΣ 2025 ΞΕΚΙΝΑΜΕ…

Την εβδομάδα που πέρασε, το 1ο τμήμα του νηπιαγωγείου μας συμμετείχε στα επιμορφωτικά σεμινάρια του Σχολικού Δικτύου Δράσης (Σ.Δ.Δ.) με τίτλο “Ταπερίστας 2025”

 

ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ: Το δεκατιανό που προτιμώ

Θέμα εργαστηρίου ήταν  η ορθή, διατροφικά, επιλογή και συνδυασμός τροφών του δεκατιανού γεύματος.

Η διαιτολόγος κυρία Ευαγγελία Φάππα, PHD
(Διαιτολόγος – Διατροφολόγος Συντονίστρια Κοινωνικής και Συμπεριφορικής Αλλαγής, UNICEF Ελλάδας/Εντεταλμένη Διδάσκουσα, Τμήμα επιστήμης Διατροφής και Διαιτολογίας, Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου )

μας παρουσίασε, με απλό τρόπο, τα τρόφιμα που θα πρέπει να
περιλαμβάνει ένα σχολικό γεύμα. (διάρκεια 10΄)
Στη συνέχεια ζωγραφίσαμε σε φύλλο εργασίας με το σκίτσο ενός άδειου
φαγητοδοχείου το δεκατιανό που θα ήθελαν να έχουν την επόμενη ημέρα στο σχολείο τους.

collage 4 1

Όταν τελειώσαμε με την εργασία μας, δόθηκε το δεύτερο
φύλλο εργασίας όπου απεικόνιζε το πιάτο της υγιεινής, μεσογειακής
διατροφής. Σε αυτό τα παιδιά κύκλωσαν όποιες, από τις τροφές που απεικονίζονταν, είχαν ζωγραφίσει στο φαγητοδοχείο τους.

1738856842026 1738856842019 1738856842006 1738856842012

Στη ζωγραφιά του δεκατιανού τους, υπάρχουν τροφές
από όλες τις ομάδες τροφών του πιάτου;

Έχουν περισσότερα λαχανικά και φρούτα από ότι
τροφές με πρωτεΐνη και υδατάνθρακες;

Μετάβαση στο padlet.com

Στο παραπάνω tablet μπορείτε να δείτε τη συμμετοχή του σχολείου μας αλλά και των υπόλοιπων σχολείων και τα υγιεινά πρωινά των μικρών μας μαθητών!!

Το υγιεινό μου κολατσιό φυλλάδιο ΥΠ. ΥΓΕΙΑΣ.pdf

Στο παραπάνω pdf μπορείτε να δείξε προτάσεις για ένα υγιεινό κολατσιό απο ειδικούς επιστήμονες του Υπουργείου Υγείας

ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ: Μάγειρας θα γίνω
Θέμα εργαστηρίου ήταν η άσκηση σε βασικές δεξιότητες προετοιμασίας γεύματος καθώς και η ανάδειξη της θρεπτικής και βιολογικής αξίας συγκεκριμένων, υγιεινών επιλογών τροφής.

Κάθε μαθητής/τρια , ανάλογα με τις διατροφικές του προτιμήσεις, επιλέξε μία από τις 5 ομάδες υλικών για την παρασκευή ενός δεκατιανού, τις οποίες πρότεινε η κυρία Φάππα Ευαγγελία.
Η κυρία Φάππα εξήγησε τους λόγους για τους οποίους επέλεξε τα συγκεκριμένα συστατικά σε κάθε ομάδα υλικών (διάρκεια 10΄).

image 3 1738993939996
Αμέσως μετά τα παιδιά ανέλαβαν το ρόλο του μάγειρα και ετοιμάσανε το δεκατιανό τους με τα υλικά που είχαν επιλέξει και είχαν φέρει από το σπίτι τους.

collage 6

Καθώς τα παιδιά ετοίμαζαν τα δεκατιανά τους… το λόγο πήραν τα ίδια στο σεμινάριο και μας είπαν το κολατσιό που επέλεξε και το λόγο που το έκανε…

Εμάς μας είδανε και οι μικροί μας φίλοι απο το 1ο Νηπιαγωγείο της Νέας Μεσημβρίας στη Θεσσαλονίκη και μας έστειλαν τη φωτογραφία μας

image 1 2

ΤΕΛΙΚΑ ΠΟΙΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Η ΕΠΙΛΟΓΗ ΜΑΣ..

αυτό η εκείνο 2

 

Επικαιροποίηση εγγραφής μαθητών/μαθητριών στο Ολοήμερο Πρόγραμμα σχ. έτους 2024-25

Σύμφωνα με το Π.Δ. 79/2017 που καθορίζει τη λειτουργία των Νηπιαγωγείων, κατά το β’ δεκαπενθήμερο Νοεμβρίου και το α’ δεκαπενθήμερο Φεβρουαρίου πρέπει να επικαιροποιείται η εγγραφή των μαθητών/τριών  στο Ολοήμερο Πρόγραμμα, διαφορετικά η φοίτηση θα διακόπτεται. Για τον λόγο αυτό παρακαλούμε συμπληρώστε την  αίτηση επικαιροποίησης της εγγραφής του/των παιδιού/ών σας στο Ολοήμερο Πρόγραμμα και επιστρέψτε τη στο σχολείο έως τη Τετάρτη 12 Φεβρουαρίου 2024. 

Για οποιαδήποτε διευκρίνιση απευθυνθείτε στη Διευθύντρια του σχολείου.

Σύμφωνα με την εγκύκλιο Φ7/99724/Δ1/04-09-2024 του Υ.ΠΑΙ.Θ.Α: “Επισημαίνεται ότι η φοίτηση των μαθητών/τριών του Ολοήμερου Προγράμματος διακόπτεται όταν ο/η μαθητής/τρια συμπληρώσει 15 συνεχόμενες απουσίες, οι οποίες δε δικαιολογούνται από ιατρική γνωμάτευση, όταν ο γονέας/κηδεμόνας ζητήσει τη διακοπή της φοίτησης με γραπτή αίτησή του ή όταν ο γονέας/κηδεμόνας δεν επικαιροποιήσει την εγγραφή του/της μαθητή/τριας κατά το 2ο δεκαπενθήμερο του Νοεμβρίου και το 1ο δεκαπενθήμερο του Φεβρουαρίου (εδαφ. θ’, παρ. 16, κεφ. Α. άρθ. 11, ΠΔ 79/2017 Α΄109) όπως τροποποιήθηκε και ισχύει.
Σημειώνεται ότι στη με αρ. πρωτ. Φ7/118139/ΦΔ/Δ1/9-9-2020 ΥΑ «Εγγραφή και φοίτηση των μαθητών/τριών στο Ολοήμερο Πρόγραμμα των Ολοήμερων Νηπιαγωγείων» ορίζεται ότι οι
μαθητές/τριες εγγράφονται στο Ολοήμερο Πρόγραμμα κατόπιν σχετικής αίτησης-δήλωσης και των δύο γονέων/κηδεμόνων τους”. Συνεπώς χρειάζεται η υπογραφή και των δύο γονέων.

Παρακαλούμε σημειώστε σωστά την επικαιροποίηση διότι είναι πολύ σημαντικό για τον σωστό προγραμματισμό της λειτουργίας των τμημάτων.

Πατήστε εδώ για την αίτηση επικαιροποίησης.

Επικαιροποίηση-εγγραφής-μαθητών-Φεβρ

Πατήστε εδώ για τη νέα αίτηση.

ΑΙΤΗΣΗ-ΟΛΟΗΜΕΡΟΥ-2