ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ

Η Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου (ΑΕΕ) στη σχολική μονάδα αποτελεί μια συνεχή δυναμική διαδικασία αυτoαξιολόγησης ενσωματωμένη στη λειτουργία του σχολείου.

Η διαδικασία αυτή περιλαμβάνει την αποτίμηση της υπάρχουσας κατάστασης στο σχολείο, και συνδέεται με τον γενικότερο εκπαιδευτικό σχεδιασμό και την ανάπτυξη ειδικών Σχεδίων Δράσης με σκοπό τη βελτίωση της ποιότητας του εκπαιδευτικού έργου στους τομείς που επιλέγει κάθε σχολείο ανάλογα με τις ιδιαιτερότητές του.

Ο βασικός σκοπός της συλλογικής εσωτερικής αξιολόγησης ή   αυτοαξιολόγησης είναι η ανάδειξη της σχολικής μονάδας ως βασικού φορέα 

προγραμματισμού και αξιολόγησης του εκπαιδευτικού της έργου.

Διακρίνεται σε Εσωτερική Αξιολόγηση και Εξωτερική Αξιολόγηση.

Στην Εσωτερική Αξιολόγηση αξιολογούν οι εκπαιδευτικοί της σχολικής μονάδας την πορεία και τα μαθησιακά αποτελέσματα ενός σχεδίου δράσης που ανέλαβαν να εκπονήσουν στην τάξη.

Στην Εξωτερική Αξιολόγηση αξιολογείται το εκπαιδευτικό έργο της σχολικής μονάδας από θεσμοθετημένα στελέχη εκπαίδευσης.