Στο πλαίσιο των μαθημάτων της Γεωγραφίας και της Φυσικής, καθώς και του προγράμματος «Δράσεις Ενεργού Πολίτη», οι μαθητές και οι μαθήτριες συμμετείχαν στη δράση με τίτλο «Προετοιμάζομαι για τον Σεισμό». Σκοπός της δράσης ήταν να γνωρίσουν και να εμπεδώσουν πρακτικές προστασίας πριν, κατά τη διάρκεια και μετά από έναν σεισμό,…