Αρχείο ημέρας 4 Μαρ 2019
“Χελιδονίσματα” από τους μαθητές της ΣΤ’ τάξης
Την Πέμπτη 28-02-2019 η σχολική μας μονάδα επισκέφτηκε το Κέντρο Ημερήσιας Φροντίδας Ηλικιωμένων (ΚΗΦΗ ) , κατόπιν πρόσκλησής του, από τον Πρόεδρο του Ιδρύματος και της Υπεύθυνης Κας Μίχου.