Πασχαλινή παράδοση και φέτος στο σχολείο μας!!Οι μαθητές της Α, Β, Γ, παρασκεύασαν λαζαράκια!!! Και του χρόνου!!!
Συγχαρητήρια στην εκπαιδευτικό της Α τάξης κα Κοιλάκου Αλεξάνδρα , στην εκπαιδευτικό της Β τάξης κα Μαργαρίτα Δημοπούλου και στην εκπαιδευτικό της Γ τάξης κα Σκιαδά Στέλλα , στην εκπαιδευτικό Παράλληλης στήριξης κα Μαντούκα Αθανασία , στην εκπαιδευτικό Παράλληλης στήριξης κα Ευδοξία Ζαμπούκα , στην εκπαιδευτικό του Ε.Β.Π κα Καψάλη Δήμητρα, καθώς και στους μαθητές της Α τάξης , της Β τάξης και της Γ τάξης!!!!!!
Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Παιδικού Βιβλίου οι μαθητές της Β τάξης έγραψαν μία ιστορία για ένα δέντρο που ταξιδεύει μέσα από τις σελίδες των βιβλίων…..
Διαβάστε την ιστορία τους…..
Ένα πρωί ακούστηκαν μέσα στο δάσος φωνές και βαριά βήματα. Ήταν τρεις άνδρες που κρατούσαν τσεκούρια και πριόνια.
-Κοίτα τι μεγάλο και ίσιο κορμό έχει αυτό το δέντρο; είπε ο ένας.
-Ωραία , αυτό να κόψουμε!
Το έκοψαν και το φόρτωσαν σε ένα φορτηγό. Έτσι, λοιπόν, ξεκίνησε το ταξίδι του δέντρου μας! Πρώτα έφθασε σε ένα εργοστάσιο. Εκεί , λοιπόν, οι εργάτες έφτιαξαν μία ωραία και μεγάλη βιβλιοθήκη. Στη συνέχεια η βιβλιοθήκη βρέθηκε στη βιτρίνα ενός καταστήματος. Από κει την αγόρασε ο κυρ Παντελής για τα εγγόνια του. Σε λίγες ημέρες γέμισε όμορφα παιδικά βιβλία. Το πνεύμα του δέντρου διάβαζε κάθε βράδυ. Ταξίδευε μέσα από τις σελίδες σε άγνωστα μέρη! Έτσι έγινε το όνειρο πραγματικότητα!
Θερμά συγχαρητήρια στην εκπαιδευτικό της τάξης κα Δημοπούλου Μαργαρίτα και στους μικρούς μας συγγραφείς της Β τάξης, για την υπέροχη ιστορία που έγραψαν!!!!!
JOURNÉE MONDIALE DU LIVRE POUR ENFANTS
Aujourd’hui, le 2 avril, nous avons célébré avec les élèves la Journée mondiale du livre pour enfants. Nous avons évoqué l’importance de la lecture et ses bienfaits dans divers domaines du développement de l’individu, tels que l’enrichissement du vocabulaire, le développement de la pensée critique, l’augmentation de la concentration et de l’attention, le renforcement de l’imagination et de la créativité, l’éducation à l’ intelligence émotionnelle, etc.