“Tο τοπίο μου σε ήχους”
Σε αυτό το πρόγραμμα δημιουργικής καταγραφής και σύνθεσης ήχων, οι μαθητές της Ε΄και ΣΤ΄τάξης του σχολείου μας, έμαθαν πρώτα… να ακούνε. Εξερεύνησαν τους ήχους στο καθημερινό τους περιβάλλον και, στη συνέχεια, επενέβησαν στο ηχητικό τοπίο με δικούς τους ήχους! Το πρόγραμμα αυτό έγινε στα πλαίσια προγραμμάτων της ΣΤΕΓΗΣ του Ιδρύματος Ωνάση και υλοποιήθηκε στο σχολείο […]
Διαβάστε περισσότερα 5 Ιουνίου 2016 5ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΛΕΥΣΙΝΑΣ












