“Μια νέα σχολική χρονιά αρχίζει”
Στο ξεκίνημα της νέας σχολικής χρονιάς ο Σύλλογος Διδασκόντων του 5ου Δημοτικού Σχολείου εύχεται στις μαθήτριες και τους μαθητές καλή σχολική χρονιά γεμάτη χαρές και επιτυχίες. Ο Αγιασμός θα γίνει στις 8:45 π.μ. στο προαύλιο χώρο του σχολείου μας. Μετά τον Αγιασμό οι μαθητές θα παραλάβουν τα βιβλία τους και θα αποχωρήσουν.
Διαβάστε περισσότερα 11 Σεπτεμβρίου 2016 5ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΛΕΥΣΙΝΑΣ












