“Η ανάπτυξη του γραπτού και προφορικού λόγου”
Ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων του 5ου Δημοτικού Σχολείου Ελευσίνας, σε συνεργασία με την Διεύθυνση και τον Σύλλογο Διδασκόντων του σχολείου, διοργάνωσε ημερίδα με θέμα “Η ανάπτυξη του γραπτού και προφορικού λόγου”. Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε την Τέταρτη 18 Μαρτίου 2015 στις 6 μ.μ. στην αίθουσα εκδηλώσεων του 5ου Δημοτικού Σχολείου. Ομιλήτρια ήταν η κ. Κιάμου […]
Διαβάστε περισσότερα 19 Μαρτίου 2015 5ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΛΕΥΣΙΝΑΣ












