Συμμετοχή στον 9ο Μαθητικό διαγωνισμό “Παιχνίδι και Μαθηματικά”
Οι μαθητές της Ε΄και ΣΤ΄τάξης του σχολείου μας συμμετείχαν στον 9ο Μαθητικό Διαγωνισμό στα Μαθηματικά «Παιχνίδι και Μαθηματικά» της Ελληνικής Μαθηματικής Εταιρείας. Ο διαγωνισμός πραγματοποιήθηκε υπό την αιγίδα του Υπουργείου Παιδείας στις 6 Μαρτίου κατά τις ώρες 08:15 έως 10:15 στο σχολείο μας. Τα θέματα στάλθηκαν ηλεκτρονικά το πρωί της ίδιας ημέρας.
Διαβάστε περισσότερα 14 Μαρτίου 2015 5ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΛΕΥΣΙΝΑΣ












