stripes_red

• Λειτουργία σχολείου μετά τη διακοπή

Με την πράξη 10/28-5-2020 του Συλλόγου Διδασκόντων του Σχολείου μας, ορίζεται ο τρόπος επαναλειτουργίας του Σχολείου μετά την άρση της προσωρινής απαγόρευσης λειτουργίας του που είχε επιβληθεί στο πλαίσιο των μέτρων περιορισμού διάδοσης του κορωνοϊού SARS-COV-2.

  • Λόγω του μικρού εμβαδού αρκετών από τις αίθουσες τους σχολείου, και για να είναι δυνατή η τήρηση των οδηγιών που μας έχουν δοθεί,  προτείνεται ο χωρισμός, όπου απαιτείται, των ήδη υπαρχόντων τμημάτων σε υποτμήματα, ο διαμοιρασμός των νέων τμημάτων και υποτμημάτων σε δύο κύκλους και η εκ περιτροπής φοίτησή τους ως εξής:
1/6 – 5/6 8/6 – 12/6 15/6 – 19/6 22/6 – 26/6
Δ Τ Τ Π Π Δ Τ Τ Π Π Δ Τ Τ Π Π Δ Τ Τ Π Π
Α΄ κύκλος Χ Χ Χ Χ Χ Χ Χ Χ Χ Χ
Β΄ κύκλος Χ Χ Χ Χ Χ Χ Χ Χ Χ Χ
  • Λαμβάνοντας υπόψη τις ιδιαιτερότητες κάθε τμήματος, των αιθουσών και μετά από διαβούλευση με τους εκπαιδευτικούς των τμημάτων, προτείνεται ο εξής διαμοιρασμός των μαθητών:
ΑΡΧΙΚΟ
ΤΜΗΜΑ
ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΡΟΠΟΣ ΧΩΡΙΣΜΟΥ ΔΗΛΩΣΗ
ΜΗ ΠΡΟΣΕΛΕΥΣΗΣ
ΜΑΘΗΤΕΣ
Α’ ΚΥΚΛΟΥ
ΜΑΘΗΤΕΣ
Β’ ΚΥΚΛΟΥ
Α1 14 Αλφαβητικά 7 7
Α2 10 Αγόρια-Κορίτσια 5 5
Β1 13 Αλφαβητικά 1 6 6
Β2 7 Αλφαβητικά 8 9
Γ1 8 Αγόρια-Κορίτσια 1 3 4
Γ2 14 Αγόρια-Κορίτσια 7 7
Δ1 15 Όλα μαζί 15
Δ2 11 Αλφαβητικά 5 6
Ε1 12 Όλα μαζί 15
Ε2 13 Αγόρια-Κορίτσια 7 6
ΣΤ1 10 Αγόρια-Κορίτσια 3 4 3
ΣΤ2 15 Αγόρια-Κορίτσια 8 7
  • Σύμφωνα με τις οδηγίες της Εθνικής Επιτροπής Δημόσιας Υγείας και το άρθρο 1 της υπ’ αρ. 51888/ΓΔ4/06-05-2020 ΚΥΑ, οι σχολικές αίθουσες διαμορφώνονται έτσι ώστε να μεγιστοποιείται η απόσταση μεταξύ των μαθητών στο πλαίσιο του εφικτού, δηλαδή ένας μαθητής ανά θρανίο.
  • Τα θρανία έχουν κοινό προσανατολισμό, ώστε να μειώνεται κατά το μέγιστο δυνατό η έκθεση των μαθητών σε σταγονίδια από βήχα ή φτέρνισμα, ιδιαίτερα σε αίθουσες με περιορισμένο χώρο.
  • Για να αποφεύγεται ο συνωστισμός κατά την προσέλευση όσο και κατά την αποχώρηση των μαθητών δεν πραγματοποιείται συγκέντρωση των μαθητών στην αυλή. Οι εφημερεύοντες εκπαιδευτικοί επιβλέπουν την είσοδο και την έξοδο των μαθητών, βοηθούν στην τήρηση των αποστάσεων και απαγορεύουν την είσοδο τρίτων προσώπων στον αύλειο χώρο.
  • Προκειμένου να περιοριστεί η αλληλεπίδραση μεταξύ των μαθητών/τριών των τμημάτων και υποτμημάτων, θα υιοθετηθεί η πρακτική συστηματικού διαχωρισμού των μαθητών και κατά τα διαλείμματα σύμφωνα με σαφείς οδηγίες που έχουν δοθεί ώστε να αδειάζουν πρώτα οι αίθουσες των κάτω ορόφων των δύο κτιρίων με την σειρά και μετά των πάνω ορόφων στην αυλή με χρήση των δύο διαζωμάτων της για τις Α΄, Β΄ και Γ΄ τάξεις και των γηπέδων για τις υπόλοιπες.
  • Λόγω των ιδιαίτερων συνθηκών που επικρατούν στο Σχολείο μας, το πρόγραμμα εφημεριών αναπροσαρμόζεται, και από τρεις (3) εφημερεύοντες εκπαιδευτικούς ο Δ/ντής εισηγείται να προστεθούν και άλλοι δύο (2) ώστε να αποφεύγεται ο συνωστισμός των μαθητών κατά τη διάρκεια των διαλειμμάτων και να διασφαλίζεται η τήρηση των απαιτούμενων αποστάσεων των μαθητών σε κάθε χώρο του σχολείου.
  • Ο Διευθυντής, ο Σύλλογος Διδασκόντων και η καθαρίστρια του Σχολείου έχουν φροντίσει ώστε να λαμβάνονται όλα τα κατάλληλα μέτρα ασφάλειας, προφύλαξης και καθαριότητας για τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς, ιδίως σε σχέση με τον φυσικό αερισμό των αιθουσών διδασκαλίας, την αποφυγή συγχρωτισμού και την τήρηση των οδηγιών καλής υγιεινής χεριών, σύμφωνα με τις οδηγίες της Διεύθυνσης Δημόσιας Υγείας του Υπουργείου Υγείας και του Ε.Ο.Δ.Υ.

Αφήστε μια απάντηση

Άνοιγμα μενού
Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση