Ευχαριστίες με αφορμή την ολοκλήρωση της σχολικής χρονιάς

EycharistoymeΜε την ολοκλήρωση του διδακτικού έτους 2025-2026 και την επίδοση των ελέγχων προόδου του Γ΄ τριμήνου, καθώς και των τίτλων σπουδών στους μαθητές και τις μαθήτριές μας, που πρόκειται να γίνει στις 15/6/2026, η Διεύθυνση του σχολείου αισθάνεται την ανάγκη να εκφράσει τις θερμές της ευχαριστίες.
Ευχαριστούμε θερμά το εκπαιδευτικό και βοηθητικό προσωπικό για την άψογη και εποικοδομητική συνεργασία μας όλη τη χρονιά. Επίσης, εκφράζουμε την ευγνωμοσύνη μας στον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων για την πολύτιμη και ουσιαστική υποστήριξή του, καθώς και σε όλους τους υποστηρικτικούς φορείς – την Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση Β’ Αθήνας, τους Συμβούλους Εκπαίδευσης γενικής και ειδικής αγωγής, το 2ο ΚΕΔΑΣΥ Β΄ Αθήνας, τον Δήμο Παπάγου-Χολαργού και τους κοινωνικούς οργανισμούς,  που στάθηκαν αρωγοί στο έργο μας καθημερινά.
Σας ενημερώνουμε ότι κατά το χρονικό διάστημα 16- 19 Ιουνίου, το σχολείο μας θα παραμείνει ανοιχτό προκειμένου το προσωπικό να διεκπεραιώσει διοικητικές εργασίες. Για την εξυπηρέτηση των γονέων και των άλλων ενδιαφερομένων πολιτών, το ωράριο λειτουργίας θα είναι καθημερινά από τις 08:00 έως τις 14:00.

Αφήστε μια απάντηση