ΒΡΑΒΕΥΣΗ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΜΑΣ ΣΤΟΝ 8ο ΜΑΘΗΤΙΚΟ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ ΜΕ ΘΕΜΑ ΤΟ “ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΦΗΓΕΙΤΑΙ”
ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΕΛΕΤΗ ΒΡΑΒΕΥΣΗ ΤΟΥ 8ου ΜΑΘΗΤΙΚΟΥ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥ ΜΕ ΘΕΜΑ “ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΦΗΓΕΙΤΑΙ”
Αγαπητοί γονείς σας μεταφέρουμε την πρόσκληση που λάβαμε από το Μουσείο Σχολικής Ζωής για την τελετή βράβευσης του 8ου
ΨΩΜΙ ΠΑΙΔΕΙΑ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΔΙΑΦΑΝΙΩΝ ΜΕ ΘΕΜΑ
ΑΠΟ ΤΗ ΧΟΥΝΤΑ ΣΤΟ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ
(ΣΥΝΘΕΣΗ κα ΚΑΛΙΟΠΗ ΚΥΡΔΗ)
https://drive.google.com/file/d/1asDZNOAHBUccA1omQbrr4Mz_KmljivVX/view
Αγαπητοί γονείς
Σύμφωνα με το με αρ. Πρωτ. Φ1/141444/Δ2 – 4/11/21 έγγραφο, την Τετάρτη 17/11/21, το σχολείο θα λειτουργήσει από τις 8.15 π.μ. ως τις 10.00 π.μ., όπου και θα πραγματοποιηθούν εορταστικές εκδηλώσεις για την επέτειο του πολυτεχνείου.
Οι μαθητές/τριες που παρακολουθούν το Ολοήμερο Πρόγραμμα, συμμετέχουν στις εκδηλώσεις του σχολείου και αποχωρούν με τους άλλους/ες
28η ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ : Ο ΦΑΣΙΣΜΟΣ ΧΤΥΠΑ ΤΗΝ ΠΟΡΤΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ
ΑΦΙΕΡΩΜΑ ΣΤΗ ΦΩΤΟΓΡΑΦΟ ΤΗΣ ΚΑΤΟΧΗΣ ΒΟΥΛΑ ΠΑΠΑΪΩΑΝΝΟΥ
https://drive.google.com/file/d/1oMUF34R9ECfAKhw94CnzByKbv7ba7yty/view
ΘΕΤΟΝΤΑΣ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΑΠΛΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΟ ΤΙ ΒΛΕΠΟΥΝ Ή ΤΙ ΝΙΩΘΟΥΝ ΣΕ ΜΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ
ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΤΟΥΣ ΕΞΗΓΗΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΑ
ΈΟΡΤΑΣΤΙΚΕΣ ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ
Αγαπητοί γονείς
Σας ενημερώνουμε ότι σύμφωνα με το με αριθμ. πρωτ. 19467/15-10-21 έγγραφο της Περιφερειακής Διεύθυνσης Εκπαίδευσης ,την Δευτέρα 25 Οκτωβρίου θα εφαρμοστεί πλήρως το ωρολόγιο πρόγραμμα των πρωινών και των ολοήμερων τμημάτων. Στη διάρκεια του προγράμματος θα αφιερωθούν 2 ώρες για την πραγματοποίηση σχολικών εκδηλώσεων χωρίς την παρουσία γονέων.
Τα σχολεία του δήμου Θεσσαλονίκης
ΘΕΜΑ: Γνωστοποίηση Δημοσίευσης ΚΥΑ στην Εφημερίδα της Κυβέρνησης
Σας γνωστοποιούμε ότι στο ΦΕΚ Β ́ 4187/10-09-2021 δημοσιεύτηκε η υπ. αριθ. Δ1α/Γ.Π.οικ.
55254/09-09-2021 ΚΥΑ με θέμα:
O Αγιασμός για τη νέα σχολική χρονιά 2021-22
θα γίνει την Δευτέρα 13/09/2021 στις 9.00 π.μ.
στην αυλή του σχολείου μας.
Αποχαιρετισμός της σχολικής χρονιά με Ευχές και ένα πρόγραμμα ανακύκλωσης
Αποχαιρετούμε αυτή τη σχολική χρονιά με πολλές ευχές για καλό καλοκαίρι , καλή αντάμωση και καλή πρόοδο σε όλα τα νήπια μας που θα πάνε στο Δημοτικό.
Την αποχαιρετούμε παρουσιάζοντας το περιβαλλοντικό πρόγραμμα “Ανακύκλωση θα πει …” που υλοποίησε το 5ο τμήμα του νηπιαγωγείου μας και η νηπιαγωγός κ. Σμαράγδα Ραδοπούλου. θα το βρείτε πατώντας




