O Αγιασμός για τη νέα σχολική χρονιά 2021-22
θα γίνει την Δευτέρα 13/09/2021 στις 9.00 π.μ.
στην αυλή του σχολείου μας.
Αγαπητοί γονείς
Ευχόμαστε μια καλή και δημιουργική χρονιά με υγεία και γεμάτη θετικές εμπειρίες για εσάς και τα παιδιά σας
O Αγιασμός του σχολείου μας θα πραγματοποιηθεί τη Δευτέρα 13-09-21 στις 9.00 π.μ. Παρακαλείσθε μόνο ένας γονέας να συνοδεύει το παιδί του . Η προσέλευση στο σχολείο θα γίνει με μάσκα και βεβαίωση self-test.
Θα υπάρχουν λίστες με τα ονόματα των παιδιών και τα τμήματά τους. Για να τηρηθούν οι αποστάσεις, λόγω covid19, οι νηπιαγωγοί των τμημάτων θα βρίσκονται στην αυλή σε προκαθορισμένες θέσεις, γύρω από τις οποίες θα συγκεντρωθείτε ανάλογα με το τμήμα σας.
Μετά την ολοκλήρωση του Αγιασμού, θα ακολουθήσει μια σύντομη ενημέρωση από τις νηπιαγωγούς για τη λειτουργία του νηπιαγωγείου την οποία οφείλουμε να σεβαστούμε όλοι.
Η προσέλευση και η αποχώρηση των τμημάτων κατά την καθημερινή λειτουργία του σχολείου θα γίνονται ως εξής:
Προσέλευση Αποχώρηση Τμήματα
8.15 12.50 2ο (κ. Ελισάβετ ) και 6ο (κ. Σμαράγδα και κ. Γεωργία)
8.20 12.55 4ο (κ. Εύη) και 1ο (κ. Θωμαή και κ. Άννα)
8.25 13.00 3ο (κ. Γεωργία και κ. Ολυμπία) και 5ο (κ. Όλγα)