Αγαπητοί γονείς
Σας γνωρίζουμε ότι από τη Δευτέρα 11/1/2021, επαναλειτουργεί το Νηπιαγωγείο μας.
Παρακαλούμε να τηρηθούν πιστά οι ώρες προσέλευσης και αποχώρησης κάθε τμήματος όπως αυτές είχαν οριστεί για την αποφυγή συνωστισμού.
Σας υπενθυμίζουμε ότι η χρήση της μάσκας και η τήρηση των μέτρων είναι υποχρεωτική από όλους.