Η 27η Ιανουαρίου έχει καθιερωθεί από τον Ο.Η.Ε. ως Διεθνής Ημέρα Μνήμης για τα
Θύματα του Ολοκαυτώματος, με στόχο τη διατήρηση της ιστορικής μνήμης και την καλλιέργεια του σεβασμού προς την ανθρώπινη αξιοπρέπεια.
Στο πλαίσιο της ημέρας αυτής, οι μαθητές των τμημάτων Δ1 και Δ2, με τους εκπαιδευτικούς κ. Μαγκλάρα Μαρία και κ. Αμπλά Αθανάσιο, συγκεντρώθηκαν στη βιβλιοθήκη του σχολείου, όπου παρακολούθησαν εκπαιδευτικό υλικό και βίντεο με ιστορικές αναφορές, μαρτυρίες επιζώντων και γεγονότα που αφορούν τα θύματα της ναζιστικής θηριωδίας.
https://blogs.sch.gr/55dimpat/files/2026/06/PAGKOSMIA-HMERA-MNHMHS-TOY-OLOKAYTOMATOS.pdf


